Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko KUKAAN mies ihan aidon oikeasti rakastua 25 kg ylipainoa omaavaan naiseen?

Vierailija
04.11.2012 |

Vaikka tämä nainan olisi kuinka mukava ja iloinen luonteeltaan? Ja tämä mun kysymys ei todellellakaan ole tarkoitettu läskejä kohtaan piruiluksi vaan kun täälläkin aina haukutaan läskejä, niin ihan aidon oikeasti kysyn ihan neutraalisti voiko näin olla. Ja voiko liikunnallinen mies tai komea mies rakastua ylipainoiseen?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minut ainakin baarista bongasi, vaikka mulla ylipainoa onkin yli 20 kg taulukoiden mukaan. Mies vieläpä mua nuorempi 5 vuotta.

Yhdessä nyt oltu jo 5 vuotta, joista 2 asuttu yhdessä. Painoni edelleen sama. Onnellisia ollaan ja rakastuneita edelleen.

Vierailija
2/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtuuttoman pienet sukuelimet kun taas rehevillä naisilla värkin suuruus korreloituu kolmanteen potenssiin mahdollistaen laihemman kumppanin mittavuuden mahtumaan teerenpesään ilman suurempia loppumutinoita.

Lihavilla naisilla on tiukempi pimpsa kuin laihoilla naisilla.

Samoin kuin pitkillä ja rotevilla naisilla on isompi pimppi kuin pienillä ja siroilla.

Kerrohan välkky miten ajattelit läskin määrän suurentavan pimppiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 90kg ja minä 120kg ei ongelmia 3 muksuu ja hyvin menee naijaan 4-6x viikossa mahtavaa.... :)

"Naijaan", voi WTtu!

Vierailija
4/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on mun kanssa vaan rahan takia.

Vierailija
5/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 90kg ja minä 120kg ei ongelmia 3 muksuu ja hyvin menee naijaan 4-6x viikossa mahtavaa.... :)

Vierailija
6/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi rakastua vaikka 50 kiloa ylipainoiseen, jos itsekin on 50 kiloa ylipainoinen. Tai vastakohtaisesti, hyvin luukerolla miehellä saattaa olla käänteisenä perversiona intohimoja mitä lihavampiin sitä enemmän.

Mutta terve, hyväkuntoinen ja liikunnallinen ei kyllä mihinkään plösöön rakastu ilman jotain erikoista syytä. Mielenterveysongelmia, hirveä akne, pelkotiloja, huumeriippuvuutta, jotain tuollaista on melko varmaan taustalla. Tai sitten se läski vaan on ihan saatanan rikas! :D

Vierailija
7/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa samanpituisia, 170 cm.

Hän painaa nippa nappa 65 kg, minä 90 kg. Lisäksi hän on minua 16 v nuorempi.

Ollaan oltu yhdessä 8 v, joista naimisissa 6 v. Meillä on kaksi lasta, poika 5 ja tyttö 2 v.

Että sun mies on pervo?

Vierailija
8/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voi rakastua vaikka 50 kiloa ylipainoiseen, jos itsekin on 50 kiloa ylipainoinen. Tai vastakohtaisesti, hyvin luukerolla miehellä saattaa olla käänteisenä perversiona intohimoja mitä lihavampiin sitä enemmän.

Mutta terve, hyväkuntoinen ja liikunnallinen ei kyllä mihinkään plösöön rakastu ilman jotain erikoista syytä. Mielenterveysongelmia, hirveä akne, pelkotiloja, huumeriippuvuutta, jotain tuollaista on melko varmaan taustalla. Tai sitten se läski vaan on ihan saatanan rikas! :D

se että on hyvä olla yhdessä. Onhan sekin erikoinen syy, ainakin nykyaikana jolloin ihmisillä ei muuta olekaan kuin ongelmia ja traumoja :)

Vierailija
9/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alko seurustelemaan mun kanssa vaan, ku läskeiltä saa helpommin pillua. Kumma ukko kyllä, ku sama läski on kelvannu jo useemman vuoden, luulis et vaihtelu tekis terää...

(ja tämä oli sarkasmia, jos joku ei tajunnut)

Vierailija
10/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alko seurustelemaan mun kanssa vaan, ku läskeiltä saa helpommin pillua. Kumma ukko kyllä, ku sama läski on kelvannu jo useemman vuoden, luulis et vaihtelu tekis terää...

(ja tämä oli sarkasmia, jos joku ei tajunnut)

jos haluaa;

- edestä tai takaa

- valot päällä tai ilman

Ikuisuusprovaloitus, mutta kuten on tässä ja noin 250 muussa ketjussa todettu, niin toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä.

Ottamatta kantaa miesten urheilullisuuteen ja parisuhdemarkkina-arvoihin niin "sopivasti lihava " nainen pystyy tarjomaan kumppanuutta ja tarjunnan räjäyttävää seksiä vähintääkin samalla tasolla kuin laiheliinit tai "normaali"painoiset.

Ja joillekin miehille sopivasti lihava on must-ominaisuus.

Vierailija
11/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ulkonäkö ei ole se ykkösjuttu, vaan itse persoona merkkaa enemmän.

Vierailija
12/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikä ei muutu miksikään, eikä se henkilö. Monasti olen kuullut että miesten on pakko pettää, ku pitää lisääntyä. Niin, eikä sitä vaan voi jaksaa samaa naista läpi elämän (mun mielestä kyl aika hulvattomia selityksiä, onneks ei ole omalle kohalle sattunut).

Pitääki kysyä mieheltäni, et mikä siinä on vikana, ku se on jaksanu monta vuotta tämmösen läskin kanssa olla, ku ei oo ees vieraissa käynyt :D

jos haluaa; - edestä tai takaa - valot päällä tai ilman

Vierailija
13/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun johonkin ruumiin onteloon kerääntyy rasvaa, niin kyseinen ontelo ahtaantuu. Juuri siksi monet miehet suosivat pulleampia naisia. He ovat ns. "panomiehiä", ja he tykkäävät ahtaista onteloista. Sitten on toinen miestyyppi, "poseeraajat". He ovat epävarmoja ja tarvitsevat ulkopuolista opastusta elämässään. He lukevat lehdistä, että miehellä pitää olla laiha nainen ja urheiluauto. He eivät rakastu lihaviin naisiin:)

Tämän vuoksi usein nuoret ja epävarmat miehet tykkäävät laihoista. Iän myötä aletaan arvostamaan oikeaa naista.

Vierailija
14/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisena sanoisin,että mies joka ei "voi" rakastua ylipainoiseen naiseen olisi tuskin muutenkaan minun makuuni. Pinnalliset ihmiset ovat yleensä tyhmiä ja minä taas en voisi rakastua tyhmään mieheen :)

Vierailija
15/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta fiksuimmat ja mukavimmat miehet omassa kaveripiirissäni ovat naimisissa nähän pyöreämpien naisten kanssa. Miehet itse ovat ainakin omaan silmääni sellaisia aika perinteisen komeita silmäniloja. Ollaan akateemisia humanisteja, joten ehkä kaveripiiriini on valikoitunut sellaisia "henkisiä arvoja" korostavia ihmisiä.

Vierailija
16/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miehethän ihan yleisesti myöntävät haluavansa vaimokseen vaatimattoman näköisen naisen, jota eivät muut havittele. Sitten käydään välillä nauttimassa laadukkaammasta lihasta.

Ja miehellä pitää olla helkkaristi rahaa, valtaa tai ulkonäköä, jotta tarjokkaita piisaa ylettömästi. On otettava se minkä saa.

Vierailija
17/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

komean miehen kanssa joka vakuuttelisi rakkauttaan.

Näin pahasti sitä on iskostunut päähän että miten epäkelpo ihminen sitä lihavana onkaan.

Vierailija
18/82 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä paitsi tuollainen ylipaino ole vielä mitenkään "silmiinpistävää".

Vierailija
19/82 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko miehissä sitten jotakin erikoista, joka sallii heidän olla rakastettavia ylipainoisinakin.

Vierailija
20/82 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin noissa mitoissa, kun tapasin hoikan mieheni ja nyt naimisissa yli 10 vuotta. Kai se muhun rakastui. Ei kai tää muuten toimis... Tähän ei voi vastata kuin miehet, jotta tulis oikeita vastauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän