Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko KUKAAN mies ihan aidon oikeasti rakastua 25 kg ylipainoa omaavaan naiseen?

Vierailija
04.11.2012 |

Vaikka tämä nainan olisi kuinka mukava ja iloinen luonteeltaan? Ja tämä mun kysymys ei todellellakaan ole tarkoitettu läskejä kohtaan piruiluksi vaan kun täälläkin aina haukutaan läskejä, niin ihan aidon oikeasti kysyn ihan neutraalisti voiko näin olla. Ja voiko liikunnallinen mies tai komea mies rakastua ylipainoiseen?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohtuuttoman pienet sukuelimet kun taas rehevillä naisilla värkin suuruus korreloituu kolmanteen potenssiin mahdollistaen laihemman kumppanin mittavuuden mahtumaan teerenpesään ilman suurempia loppumutinoita.

Vaikka kiloja on tullu. Enkä kyllä usko että jos syö makkaraa niin kulki pienenee....

Valittettavasti se vetäytyy läskin sisään. Nähty käytännössä hoitoalalla. Oma mies hoikka. Itse ylipainoinen, jollaiseen rakastui palavasti. Pitää runsaista muodoista, mutta rakastui persoonaan ja luonteeseen.

Vierailija
62/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde muodostetaan oman tasoisten kanssa lähes poikkeuksetta.

Eli varallisuus sekä ulkonäkö on melko ratkaisevia tekijöitä.

25kg ylipainoa omaava nainen rakastuu ylipainoiseen mieheen luultavasti.

Rikkaat rakastuu keskenään ja ylipainoiset rakastuu keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde muodostetaan oman tasoisten kanssa lähes poikkeuksetta.

Eli varallisuus sekä ulkonäkö on melko ratkaisevia tekijöitä.

25kg ylipainoa omaava nainen rakastuu ylipainoiseen mieheen luultavasti.

Rikkaat rakastuu keskenään ja ylipainoiset rakastuu keskenään.

Oman henkisen tason kanssa, ei se aina näy ulospäin saati, että painoindeksi olisi samaa luokkaa.

Vierailija
64/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, kuule tuo 25 kiloa uppoaa tasaisesti pehmeän naiselliseen vartaloon ja jos pituutta on sen verran, ei tuota 25 ylikiloa edes huomaa. Sen yli menevät kilot alkavat jo näkyä ylimääisinä jenkkakahvoina ja ehkä ylimääräisenä mahamakkarana. 25 kiloa on oikeasti kirpunpieru Saharassa. En käsitä kuinka täällä aina jaksetaan jauhaa tästä samasta.

Itse pidän mielelläni pari kiloa liikaa, että on parempi olla, en palele koko ajan 3 ylimääräisen kilon kanssa. Nyt tosin mulla on 10 kiloa ylipainoa mutta hommaan ne loppuvuoden aikana pois.

Vierailija
65/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lyhyt ja laiha nainen ottaa mieluummin lyhyen ja laihan miehen kuin pitkän ja lihaksikkaan?

Vierailija
66/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaas, miten sinne pimpille edes pääsee, kun ylipainoa on kymmeniä kiloja?

Vierailija
67/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei oo ap ihan tajunnu mitä rakkaus tarkoittaa.

Jos 25kg yp on oksettavan rumaa (kuten ap indikoi) niin ei ainakaan pinnallisista syistä halua jolloin todellinen rakkaus nimenomaan on se ainoa vaihtoehto.

Vierailija
68/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme seurustella, painoin 69kg, tyttöystävä 84kg.

Olemme n. 170-senttisiä. Nyt painome ovat toisin päin.

Ei ole kpko aikana vaikuttanut paino rakkauden määrään.

Vierailija
69/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos se nainen on erittäin irstas. Samallalailla kuin muihinkin naisiin.

Vierailija
70/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Naisen ja miehen pitää harrastaa abrocatiaa. Kts positions.com

Vierailija
71/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työpaikallani kävi noin, tosin se nainen oli arvioni mukaan aika paljon enemmänkin ylipainoinen. Fiksu komea urheilullinen mies meni rakastumaan häneen, menivät lopulta naimisiinkin. Yhdessä ovat olleet parikymmentä vuotta jo.

Vierailija
72/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena vastaan, että onpas kummallinen kysymys.

Tietenkin voi.

Vierailija
73/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne kymmenet kilot siellä emättimen aukolla ole, daiju. Ihan samalla tavalla kuin muulloinkin, reidet levälleen.

Vierailija
74/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, kuule tuo 25 kiloa uppoaa tasaisesti pehmeän naiselliseen vartaloon ja jos pituutta on sen verran, ei tuota 25 ylikiloa edes huomaa. Sen yli menevät kilot alkavat jo näkyä ylimääisinä jenkkakahvoina ja ehkä ylimääräisenä mahamakkarana. 25 kiloa on oikeasti kirpunpieru Saharassa. En käsitä kuinka täällä aina jaksetaan jauhaa tästä samasta.

Itse pidän mielelläni pari kiloa liikaa, että on parempi olla, en palele koko ajan 3 ylimääräisen kilon kanssa. Nyt tosin mulla on 10 kiloa ylipainoa mutta hommaan ne loppuvuoden aikana pois.

Onpas sekavat aatokset🤗

Vierailija
75/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta-mies ottaa sen minkä saa, ja se kuulostaa paremmalta kun sanoo sen olevan rakkautta.

Katsokaa laihojen miesten onnettomia kasvoja kaupungilla kun se iso voimamamma kulkee edellä.

Vierailija
76/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut ihmisen luonteesta, en hänen ulkoisesta olemuksestaan. Olin kerran jonkinlaisessa suhteessa naisen kanssa, jolla taisi olla noin 30 kiloa ylipainoa, eikä se ollut minkäänlainen ongelma. Suhde loppui vähitellen muista syistä.

Vierailija
77/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä, kyllä 25 kiloa ylipainoa on jo lihava. Itellä melkein kymmenen ja kyllä jo yököttää.

Vierailija
78/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmisenä vastaan, että kyllä voi.

Mistä ihmeen persoonattomista paketeista kuvittelet ihmisen muodostuvan?

Jo menee elämä kilojen puntarointiin, jos tuommoista edes tosissaan kysyy.

Kyllä se ihmisyys edellä minä ainakin menen.

Vierailija
79/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiihottaa se kokonaispaketti. Oon aina ollut kiinnostunut myös pyöreämmistä naisista, en koe olevani mihinkään suuntaan poissulkeva. Nainen voi mun puolesta olla todella hoikka tai pyöreä. Kiinnostun usein siitä kokonaisuudesta, jos se kolahtaa, niin se on sit menoa.

...ja nyt tulee se mutta. Oon ollut monenlaisten naisten kanssa, ja kokemusta on niin hippitytöistä kuin itseäni 11v. vanhemmista uranaisista. Kaikissa on se oma kauneus, mutta tässä kohtaa on pakko sanoa, että jokaisen tällaisen naisarkkityypin mukana tulee oma kasa miinuspuolia, joiden kanssa on sitten elettävä tai sitten ei.

Pyöreämpien tyttöjen miinuspuolet on seuraavat:

- terveysongelmat: sairastelua, iho-oireita, masennusta

- itsetunto-ongelmat: Ei usko että haluan olla sen kanssa, kateellinen muille naisille

- seksuaalinen epävarmuus: ei halua että nähdään alasti, ei nauti kehostaan

- uhriutuminen: säälin hakeminen, kyvyttömyys elämänmuutokseen

- yleisesti rikki: pätee etenkin 35 ja siitä ylöspäin, väärät elämänvalinnat taakkana

Sen sijaan, että kysyt voiko mies rakastua 25kg ylipainoiseen (tietenkin voi), niin tarkista tuo ylläoleva lista ja kysy itseltäsi mitkä ongelma-alueet välkkyy punaisena ja työstä niitä.

Mitä taas tulee minuun, niin olen lakannut jo varmaan viisi vuotta sitten yrittämästä pyöreämpien tyttöjen kanssa tuon yllämainitun takia. Mulle sopii vaan parhaiten 23-35v. salimimmit. Näillä on usein pakki kasassa; oman menestymisen eteen tehdään töitä; ollaan nöyriä (rauta ei valehtele); löytyy terveet elämäntavat ja se elämänilo on ihan omaa luokkaansa. Oon siis itse 42v. ja elämä(ni) kunnossa.

Jotkut varmaan tuomitsee mut syvimpään suohon tän takia, oon muka seksistinen ja ulkonäkökeskeinen ja miessika ja mitä tahansa muuta. Mutta sille ei nyt voi mitään. Ihmiset on mitä ne on. Mä voin hyvin, ja kannustan kaikkia muita voimaan hyvin myös. Parhaat parisuhteet syntyy siitä että on kunnossa ja sujut itsensä kanssa.

Vierailija
80/82 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet jo onnistunut löytämään kumppanin. Miksi mies rakastui ja valitsi juuri sinut? Olitko silloin normaalipainoinen kuin tapasitte? jos olet ollut niin ei hätää siitäkään huolimatta. Yleensä ulkonkö vie huomion ja vastakkainen sukupuoli lähestyy sinua. Ulkonäköön ihastutaan mutta myöhemmin luonne ratkaisee enemmän ja jos miellytät häntä muutenkin kuin ulkonäöllisesti - rakastutaan. JA vaikka suhteen aikana kumppani lihoisikin, rakkaus ei katoa mihinkään. SInä olet nyt sotkenut kaksi eri asiaa, sen että ulkonkö ei liity rakkauteen mitenkään. Jotkut toki voi olla niin pinnallisia että vain ulkonäkö on tärkeää ja jos kumppani lihoo niin sen voi jättää tuosta noin vain. MUTTA se kertoo siitä, että se ihminen ei aidosti rakasta sinua. Kyllä siinä muut asiat määrää. :) Hyvä parisuhde vaatii kunnioitusta, yhteistä aikaa, onnellista yhdessäoloa. Sen takia miehesi pysyy sinun rinnalla. Olet hänelle rakas. Yleensä se lihavuus ei häiritse mitenkään koska rakastunut kumppani näkee Sinut, ei sinun selluliitit tai raskausarvet. Joillakin ylipaino voi olla este, tarkoitan nyt sitä että esimerkiksi seksi ei onnistu.

Mieti kaikkia hyviä asioita mitä teillä on, panosta niihin niin huomaat että mikä tässä elämässä on tärkeintä. En usko, että itsekään lakkaisit rakastamasta miestäsi, jos hän sattuisi lihomaan.