Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko KUKAAN mies ihan aidon oikeasti rakastua 25 kg ylipainoa omaavaan naiseen?

Vierailija
04.11.2012 |

Vaikka tämä nainan olisi kuinka mukava ja iloinen luonteeltaan? Ja tämä mun kysymys ei todellellakaan ole tarkoitettu läskejä kohtaan piruiluksi vaan kun täälläkin aina haukutaan läskejä, niin ihan aidon oikeasti kysyn ihan neutraalisti voiko näin olla. Ja voiko liikunnallinen mies tai komea mies rakastua ylipainoiseen?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on ainaki rakastuttu nimenomaan just eniten sillon kun olin ton verran ylipainoinen 😊

Vierailija
82/82 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin tavatessamme 75 kg ja olin 154 cm pitkä että...... Mies sanoi, että ihastui luonteeseeni, olin nauravainen, kiinnostunut monenlaisista ja samanlaisista asioista, mulla on nätti lauluääni ja soitan kitaraa ja maalaan tauluja, ymmärsin mitä raskaan lajin aktiiviurheilu vaatii, en vaatinut läsnäoloa 24/7 (edellinen tyttis oli vaatinut lopettamaan koko urheilun että voitaisiin istua sohvalla sen sijaan) vaan tokaisin että mä meen nyt  + että olin hyvä kokki.   Ja hyvät vartalopehmusteet oli plussaa :)

Minä tykkäsin miehen naurusta ja huumorintajusta, eläinrakkaudesta, komeasta baritonista, meillä on ollut aika hauskoja hetkiä kun minä soitan kitaraa, mies laulaa ja mun isä soittaa haitaria. Ja meillä on hyvin samanlainen ajatusmaailma, samat asiat kiinnostaa. Sängyssä on aina sujunut :) -> 4 lasta.

Ei siinä kauan seurusteltu, vähän päälle vuosi. 22 vuotta tulee kohta naimisiinmenosta täyteen ja niin voisin sanoa, että "teilausta" olen joskus suunnitellut mutta eroa en ikinä. En pysty olemaan sille vihainen 12 tuntia kauempaa. Aamulla heräsin siihen että se töistä tullessaan antoi mulle pusun poskelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla