Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko KUKAAN mies ihan aidon oikeasti rakastua 25 kg ylipainoa omaavaan naiseen?

Vierailija
04.11.2012 |

Vaikka tämä nainan olisi kuinka mukava ja iloinen luonteeltaan? Ja tämä mun kysymys ei todellellakaan ole tarkoitettu läskejä kohtaan piruiluksi vaan kun täälläkin aina haukutaan läskejä, niin ihan aidon oikeasti kysyn ihan neutraalisti voiko näin olla. Ja voiko liikunnallinen mies tai komea mies rakastua ylipainoiseen?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka luulee et ihmisen arvo sijaitsee hänen lihassaan?? Itse olen lukuisista hoikitumisyrityksistä huolimatta 15 kg yli ihannepainon, mutta en ole läskin, hiukan pyöreä kyllä. Itseäni kilot kiusaa, mutta ei miehiä näytä kiusaavan. Enemmän heitä kiusaa se että minun on vaikea pitää joskus itsestäni näin:)

Vierailija
42/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pillun väljyys korreloi ylipainon kanssa, sillä ylipainoisilla on _keskimäärin_ heikommat lihakset lantionpohjassa kuin normaalipainoisilla/hoikilla, koska _keskimäärin_ normaalipainoiset/hoikat ovat lihavia liikunnallisempia ja se vaikuttaa suoraan lihaskuntoon koko kropassa. Tämä on fakta, jota ei jokin "onteloon pursuava rasvakudos" muuta suuntaan tai toiseen. Lihaskunto vaikuttaa ja se korreloi täysin liikunnallisuuteen.

Pillun kireys tai väljyys eivät korreloi sitten taas rakkauden kanssa toivottavasti millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä käännän tuo toisinpäin, niin mä voisin aivan hyvin rakastua ylipainoiseen mieheen. Jopa sellaiseen, jolla on paljon enemmän, kuin tuo 25 kiloa ylimääräistä.

Mä en koskaan voisi rakastua ilkeään, pinnalliseen, yksinkertaiseen, v-maiseen jne. - siis ihmisiin, joiden sisin on vääränlainen. Eli kyllä ne on ihan muut seikat, kuin ulkoiset, jotka oikeesti merkitsee.

Vierailija
44/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallaako se mies mennä teidän läskien kanssa yhdessä ulos, ettei häpeä silmät päästä?

Vierailija
45/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran eläimiä ollaan kuitenkin, vaikka kuinka koitetaan olla sivistyneitä, empaattisia ja ei-pinnallisia.

Urokset ihastuvat naaraisiin, joiden kanssa on luonnon mielestä fiksuinta jatkaa sukua. Joissain köyhissä kulttureissa voi vielä ollakin suotuisaa lasten henkiinjäämisen kannalta, että äiti on pyöreä, mutta liiallinen lihavuus korreloi usein huonon lisääntymiskyvyn kanssa. Sanoisin siis, että pieni pyöreys varmaan ok, mutta huomattava lihavuus ei.

Voihan olla, että mies on ihastunut lihavan naisen luonteeseen ja persoonaan jne, mutta on kyllä lähes mahdotonta uskoa, että mies olisi hulluna myös lihavaan vartaloon.

Vierailija
46/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen että voisin rakastua ylipainoiseen mieheen, mutta me naiset ollaankin empaattisempia olentoja tippaleipäaivoineen. Veikkaan että mies ei rakastu yhtä helposti ylipainoiseen. Miehet kun on pitkälti vielä luolamiehiä alkukantaisine "paras naaras on pakko saada"-geeneineen.

Vierailija
47/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallaako se mies mennä teidän läskien kanssa yhdessä ulos, ettei häpeä silmät päästä?

Mä itse olen ihan normaalipainoinen. Onnekseni olen myös älykäs, mukava ja mulla on arvomaailma kohdallaan. Pinnallisuutta, ilkeyttä ja tyhmyyttä mun mieheni ei jaksais katsoa sekuntiakaan. Mä uskon, että ennemmin menisi ylpeänä ulos reilusti ylipainoisen kanssa, kuin jonkun, joka haukkuu toisia läskiksi ;D

Vierailija
48/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti!

Vierailija
49/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastuvat

- äärettömään rumiin naisiin

- todella tyhmiin naisiin (ks. palstalaiset)

- akneihoisiin naisiin

- pettäviin ja jättäviin naisiin

- kananjalkaisiin naisiin

- possunokkaisiin naisiin

- pienisilmäisiin naisiin

- lyhyisiin ja pitkiin naisiin

jne. jne.

Eivätköhän ns. läskit mene siinä sivussa.

Vierailija
50/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin voisi kysyä, voiko mies rakastua hyvin alipainoiseen ja lautaan naiseen, joka näyttää "muotoineen" nuorelta mieheltä.

Lihava voi olla hyvin kaunis ja hoikka hyvin ruma, toki myös toisin päin.

Vierailija
51/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä nainen olisi kuinka mukava ja iloinen luonteeltaan?

Juu siis kyllä ihminen voi rakastua ihan minkä painoiseen tahansa. Jotkut tykkää pulleammista ja jotkut haluaa nimenomaan luisevan tikun. Jotkut tykkää lihaksikkaista urheilijoista ja jotkut taas normipainoisista sohvaperunoista :) Mukauja on monia.

Itse normaalipainoisena sanoisin, että mielellään hiukan pullukka nainen kuin luiseva. Tuntuis inhottavalta halailla tai harrastaa seksiä jonkun luukasan kanssa. HYI!

Harvemmin varmaankaan liikunnallinen mies kiinnostuu oikein lihavista naisista, koska heidän kiinnostuksen kohteensa tuksin olisivat samat ja elämäntavat muutenkaan. Omalla komeudella taas ei ole mitään tekemistä rakastumisen kohteen valinnalla ellei ole pohjattoman itserakas ja pinnallinen. Eli ei katsele itselleen ns. samantasoista partneria.

Sitä paitsi, painon voi aina muuttaa, mutta naamaa eikä sisintä ei saa kauniimmaksi.

Mahtais harmittaa, jos ottais pelkästään ulkonäkösyistä hoikan puolison, joka vuosien mittaan eri syistä lihoiskin sen 25 kiloa :D Sitä kun ei voi taata, joten ehkä ne kriteerit kannattaa suunnata ihan toisaalle puolisoa valittaessa!

Vierailija
52/82 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on liikunnallinen ja minusta kivan näköinen. Meni mun kanssa naimisiin, vaikka seurustelun aikana painoni noussut tuon 25 kg.

Vierailija
53/82 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin korviani myöden rakastunut lapseni äitiin, joka oli 30 kg yli ihannepainonsa. Hän jätti minut ja löysi paremman miehen. Kuulemma siksi ettei lapsemme kärsisi. No lapsemme on valitellut pitkään eroamme mutta annapa olla kun hän täyttää 18 niin muutamme toiselle puolelle Maapalloa....

Vierailija
54/82 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvat miehet rakastaa naista. He vain sanovat niin naisten mieliksi.

Vierailija
55/82 |
31.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli varmaan 30 kiloa ylipainoa kun tapasin mieheni, sittemin olen laihduttanut noin 25 kiloa ihan omasta halustani ja mies rakastaa minua nyt ihan samalla tavalla kuin silloinkin. 

Naimisissa 12 vuotta

Vierailija
56/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli varmaan 30 kiloa ylipainoa kun tapasin mieheni, sittemin olen laihduttanut noin 25 kiloa ihan omasta halustani ja mies rakastaa minua nyt ihan samalla tavalla kuin silloinkin. 

Naimisissa 12 vuotta

Jatkan vielä kun en eilen kerennyt ennen kuin palsta meni kiinni.

Mieheni harrasti tavatessamme kilpaurheilua ja on edelleen tosi sporttinen, minulle taas urheilu on aina ollut pakkopullaa, mutta eipä tuo ole koskaan haitannut. Mies olisi varmasti halutessaan saanut jonkun sporttinaisen harrastuksensa parista, mutta halusi minut.

Minullakin olisi aina ollut ottajia mutta en ole koskaan kelpuuttanut ketä tahansa vaan rakastanut ja arvostanut itseäni silloin lihavanakin ja vaatinut seurustelukumppaneilta samaa. Ei mun kauneus ja haluttavuus ole kiloista kiinni.

Vierailija
57/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta tietysti voi. Mutta tuossahan lähinnä kysyttiin voiko ylipainoinen napata urheilullista ja komeaa miestä. Kyllä sekin tietysti on mahdollista, mutta kannattaisiko ap:n miettiä sitä omaa pinnallisuuttaan?

Vierailija
58/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin juuri todella lihavan naisen siksi, että kaikille tulee selväksi minulla olevan sen verran iso, että pystymme rakastelemaan.

Vierailija
59/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin vaimooni juuri siksi koska hän on kokoa 160/100 ja minä 175/75, seksi on parempaa kuin hoikan exäni kanssa ja kivalta tuo näyttääkin. Mies 35v

Vierailija
60/82 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei sinänsä haittaisi eikä todellakaan hävettäisi, mutta täytyy myöntää, että toivoisin hänen olevan motivoitunut laihduttamaan. Enkä nyt tarkoita, että suhde katkeaisi, jos ei onnistuisi, enkä kyttäisi enkä painostaisi, mutta toivoisin, ettei hän vain makaisi sohvalla herkutellen ja olisi tähän tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän