Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laittakaa äidit ne tyttärenne voimistelemaan tai tanssitunneille!

Vierailija
03.11.2012 |

Itse kävin koko lapsuuteni baletissa (välillä vähän vastahakoisesti) ja olen vanhemmilleni ikuisesti kiitollinen, että laittoivat minut harrastamaan lihaskoordinaatiota kehittävää lajia. Nyt kolmekymppisenä aikuisena naisena osaan edelleen hallita korsettini ja raajani sulavasti, mutta vahvasti. Tämän huomaa joka kerta, kun käyn jumpassa, pilateksessa, joogassa tms. jossa todella täytyy osata hallita kehonsa.

Niin moni nainen on aivan hukassa ryhtinsä kanssa :( Kauheaa katsoa, kun liikkeet tehdään holtittomasti ilman mitään käsitystä siitä, kuinka keskivartalolla tuetaan ja jäseniä venytetään.

Vaihtoehtoisesti myös itämaiset kamppailulajit varmasti toimivat, jos tyttö on luonteeltaan enemmän rämäpää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaan Footlightin tanssitunnille. Ennen tuntia lapset hyppivät, pomppivat ja juoksivat. Sitten alkoi "tunti". Ohjaaja istutti lapsia piirissä, ei saanut liikuntaa käyntiin, lapsi koki, ettei "tehdä mitään" eikä suostunut toistamiseen paikalle.

Hiihtokoulun opettaja laittoi kaikille tekemisen heti käyntiin ja kysyi lopuksi, ketä olikaan paikalla. Lapset viihtyivät hyvin.

Vierailija
42/43 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa. Olen todella iloinen seuratessani tytärtäni 1v kun huomaan, että hän on liikunnalsiesti jo nyt innokas ja aion ehdottomasti laittaa hänet satubalettiin ja luistelutunneille. Itse aloitin niinkin myöhään kuin 9v kun osasin silloin vasta sanoa mitä haluan tehdä, eikä meillä kannustettu muuhun kuin musiikkiin.

Nyt 33v on tosi nautinnollista käydä jumpissa ym kun kaikki on niin kuin veressä. Helppo oppia uutta ja kehonhallinta tuttua. Tuntee oikeasti jokaisen jäsenensä ja osaa käyttää niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että siinä lajissa oppii monta muutakin asiaa, kuin pelkän kehon hallinnan.