Mitä puhelimia teidän seiskaluokkalaisilla on?
Meidän tytölle pitäisiostaa joululahjaksi uusi puhelin ja ihan tarpeeseen kun nykyisestä taustalevy tippuu eikä pysy paikallaan.
Tyttö varovasti esitti toiveeksi Iphonen mutta lisäsi heti perään ettei tiedä, mitä se maksaa.
Katsoin, että Iphone 4 saisi hintaan 399,- mikä ei sinällään olisi este. Sanoimme, että jos ostetaan yksi kalliimpi lahja eikä sitten muuta.
Mutta kun emme itse ole ihan kartalla näiden Galaxien ja Iphonien osalta, olisi mukava kuulla mitä puhelimia muilla tuon ikäisillä on?
Itse pohdin, tarviiko seiskaluokkalianen oikeasti Iphonen....
Kommentit (24)
mutta tytön Iphone on kyllä ollut vähän murheen kryyni muuten, kolmas puhelin saatu jo koska kahdessa ollut vika jota ei voi korjata. Takuu siis korvannut. Miehen Samsung Galaxy kestänyt paljon paremmin.
Me ollaan kyllä ihan keskituloisia ja allekin. Lapsen luokalla on tänä syksynä kadonnut oppikirjoja,kännyköitä, kenkiä (!?). Koulussa ei ole lukittavia kaappeja tavaroille. Olen jo alkanut arvella, että kun ollaan niin varakkaita perheistä, niin luullaan, että moinen kiusanteko on vain hauskaa läppää, että katoamisislla ei taloudellista merkitystä:(
Lasten perheiden varakkuus ei kerro siitä miten lapset kunnioittavat toisten omaa.
Siis ihan oikeesti: LASTA HÄVETTÄÄ KUN ON VAAN PUHELIN? ja toinen äiti tuolla kehui, kuinka 8 v on pelannut koko päivän puhelimella?! No onpa tosi hienoa. Millaisia pentuja te oikein kasvatatte?!?
tyttö nyt kasilla, säästi itse ja osti seiskalla. Tyttö käyttää taitavasti sen ominaisuuksia ja ottaa esim. hienoja valokuvia. En ostaisi lapselle muuten, kuin että säästäisi itse. Periaate meillä, että lapsille kustannetaan perusluuri, luxuspuhelimen saa ostaa itse.