Mikä on paras luontaistuote jolla saisi vuosien uupumuksen pois?
Minkälaista mahtaa olla se viherjuoma jota aikakoneen tyyppi mainosti lehtijutussa?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2012 klo 08:43"]
mut mulla on kaikki mahdollinen tutkittu ja uupumus on sietämätön! välillä on hieman parempia jaksoja, mut pääsääntöisesti väsymys ja uupumus vaivaa. työt ja kodin saan hoidettua, mutta kyllä se olis mukavaa elää eikä vain suorittaa pakosta.
et jos tähän joku rohto olis niin kiitti vikistä ;)
[/quote]Kräuterblutsaft (yrttirautajuoma)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:06"]
Aloitus on vuosia vanha. Mitähän uupuneelle kuuluu?
[/quote]
Jaha, joku oli nostanut mun vanhan ketjun :) Katoin että jaa, tuossahan mielenkiintoinen...mites tämä vaikuttaa näin tutulta. Kiitos paljon neuvoista, varsinkin 33, kiitos että et pidä minua tyhmänä.
Yhtä uupunut olen vieläkin, hävettää tunnustaa. Ruokavalio on päin sanonko mitä, ja koko ajan on kyllä mielessä että nyt pitää tehdä jotain, ja miehen kanssakin siitä puhutaan, mutta kumpikaan ei jaksa tehdä asialle mitään. Miehellä on todettu reuma, sai lääkeet ja ne oli aika myrkkyä, meni aikaa että tottui niihin, nyt kesän jälkeen ei lääkkeet enää oikein autakaan, pitää varmaan vaihtaaa eri reumalääkkeet, huoli on miehenkin terveydestä..
Muuten kuuluu hyvää siinämielessä, että pääsin töihin, puoli vuotta siinä jaagattiin sen kanssa, ja lopulta sain aloittaa työt syyskuussa. Varsinkin alussa tuntui että vaikka välillä ei ehtinyt yöllä saada yhtän unen päästä kiinni, jotenkin piristi se että oli töissä, iltaisin jopa jaksoi tehdä vielä jotain kotitöitäkin. Lapset meni ekan kerran elämässään päiväkotiin, ja se on vähän ongelmallista kun siellä 5-vuotiaatkin laitetaan päiväunille, nuo kun eivät ole nukkuneet päikkäreitä moneen vuoteen. Aamuheräämiset on meille kaikille vaikeita. Lapset on vain 10 päivää hoidossa koska isänsä haluaa olla heidän kanssaan aina vapaapäivänsä.
Viime talvena paino kävi jo vissiin 140kg, mutta kesällä oli taas jopa alle 132kg, mitään muutosta ruokailussa ei ollut, mutta kesällä teen jonkin verran aina pihatöitä, että kaipa sitten kesällä vaan kulutan vähän enemmän. Tämä pimeä syksy on mulle henkisesti todella vaikeaa, kolmelta iltapäivällä on jo pimeää, eikä luntakaan ole, niin kun on pimeä, se on todella pimeä, taivas on pilvessä päivälläkin, kuin olisi kaamos täälläkin. Minusta ei olisi kyllä lapissa asumaan.
Positiivista on myös se, että täytin 40v. ja vielä hengissä :)
ap
katso netistä; VÄSYMYSOIREYHTYMÄ !sieltä löytyy rohdot, seitsemääei tuotetta- itse juuri tilasin kaikkia,on ollut yli kaksivuotta 50% jos aina silläkään toivotaan että nämä auttaa
uniapnea! Mene lääkäriin ja pyydä tutkimukset. Sä et nuku kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2012 klo 10:09"]
Luontaistuotteet ovat tutkitusti tehottomia sairauksien hoitoon. Siksi niitä ei saa myydä terveysvlittämillä.
[/quote]
Tehottomia? Hanki Avena Sativa-kauranversouutetta. Ota 30-40 tippaa illalla puoli tuntia ennen nukkuma-aikaa. Nukuttaa taatusti kuin barituraatit aikonaan.
Älä noita lääkäyhtiöiden mannekiinnejä kuuntele. Mene akupunktioon ja etsi muita vaihtoehtomuotoja, kuten esim. homeopatia.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2012 klo 10:09"]
Luontaistuotteet ovat tutkitusti tehottomia sairauksien hoitoon. Siksi niitä ei saa myydä terveysvlittämillä.
[/quote]
Tarkistapa faktasi! Moni luontaistuote on saanut terveysväittämiä Efsalta (Euroopan elintarviketurvallisuusvirasto), tutkimustulosten ja näyttöjen perusteella. Toki niitä huuhaatuotteita löytyy, mutta paljon on myös oikeasti tehokkaita. Näkeehän sen jo siitäkin, että kun joku luontaistuote on toimiva, se luokitellaankin yhtäkkiä lääkkeeksi ja sitä saa myydä vain apteekissa (esim melatoniini, punariisi), ja vain "laimeaa" versiota luontaistuotekaupoissa.
Terveyskauppa Tallinnan verkkokaupasta luontaistuotteet edullisesti ja nopeasti. Www.terveystallinna.ee
Aloitus on vuosia vanha. Mitähän uupuneelle kuuluu?