Mitä sulle kuuluu? Mitä lasissa? :) Haluaisitko jutella?
Kommentit (48)
20: Ihanaa! Kaksoset! Suuresti onnea teille! Voi että, tekeepä tuntemattoman ihmisen uutinen iloiseksi :) Mitä muuta sinulle kuuluu? :)
Joulun miettimistä kuuluu :) Pohdin jo, koska tekisin joulupiparit ja milloin laatikot uuniin, ettei tarvitse sitten ihan viimeisinä päivinä niitäkin huhkia. Pään puhki mietin joululahjoja ja varsinkin mitä tuolle miehelle ostaa jouluksi :)
Mutta mitäpä sinulle kuuluu? :)
Laitoin juuri äsken yksivuotiaan nukkumaan ja kohta otan lasin viiniä. Mies on firman halloweenjuhlissa ja yksinäinen perjantai- ilta on minullakin piiiiiitkästä aikaa. Mukavaa ja outoa samaan aikaan. Lapsemme on ollut viime aikoina oikea aurinko, halailee ja keikistelee ja nauraa vatsansa pohjasta hassuille sanoille.. Minua ei saisi mihinkään ryyppyiltoihin vielä aikoihin!
Meinaan pakahtua onneen, todella ihanaa iltaa kaikille täällä, ja kiitos tästä ketjusta. Tämä on ainoa kokonaan positiivinen ketju pitkään aikaan..
Halloweenjuhlat on kivoja! :) Meillä 2,5v poika toistelee jokaista sanaa minkä kuulee, parasta oli kun kuuli sen tv-ohjelmasta tutun Harjakaisen sanovan "ninnannunna", poika toisteli sitä innoissaan jokaiselle :D Totta, tämä on kyllä positiivisin ketju pitkään aikaan, pidetään se sellaisena! :)
No hemmetin hyvää kuuluu! Joulua minäkin kovasti mietin. Ensimmäinen jouluaatto anoppilassa tulossa :) Anoppini on yksi maailman ihanimmista ihmisistä. Vara-äiti minulle :) Miehen suku muutenkin on aivan ihana! Suurin osa omasta suvusta kuollut :(
Olen todella innoissani koulusta! Aloitin vuosi sitten opiskelut uudestaan. Vaikka arki onkin ihanaa, nautin silti näistä viikonlopuista kynttilän valossa :) Katselen tässä tv:tä samalla kun pyörin täällä AV:lla. Mies tuolla naureskelee itsekseen koneen ääressä :D Aika söpöä oikeastaan. Minä menen varmaan yhdentoista untenmaille, mies seuraa perässä kunnes malttaa :) Hyvä olla :) Life is good :)
Kiitos teille kaikille vastanneille! En odottanut näin mukavia vastauksia :)
Mulla on nyt mies kotona ja kohta me juodaan kahvit. Voi olla, että mies haluaa lähteä baariin, mutta onpa ainakin vielä kotona ja tuo mulle kohta kupin kahvia ja ehkä lakuja tai suklaata :) Aion ainakin saada seksiä tänä yönä, koska kahtena iltana olen nukahtanut tai mies on tehnyt töitä koneella.Mulla on oikeus :)
5
5: Voi ei! Multa puuttuu suklaa! Muuten kaikki olisi täydellistä... Kylläpä tekee mieli karkkia...
Höpö höpö, ei sulta mitään itsesääliruikutusta tullut :)
Lapsi isällään, katon madventuresia punkkulasi kädessä. Huomenna ohjelmassa sexhibition.
Onko sekin huomenna?! Huomennahan on digi expokin....
Jotenkin turta olo, en osaa ajatella järkevästi ja mitä pitäisi tehdä elämässä.
Tölkissä siideriä, juon itseni humalaan tänään ihan suosiolla. Huomenna on päivä uusi, ehkä parempi mieli, ehkä ei.
Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin :)
Digi expo vai Sexhibition?! Siinäpä vasta pulma :D :D
Punkkua lasissa. Lapsi nukkumassa. Yh-pe-ilta. Pidän itseni sosiaalisena tissutellen ja lorvailleen netin kautta. Kohta meinan vääntää nupit kaakkoon eli ottaa neulomistyön esille ja katsoa yleareenasta dokkarin. Hurjaa menoa. Sit kun en enää kykene käsitöihin, sammun.
Olen onnellinen kun ei tarvitse yhtään mitään yhtään kenenkään vuoksi.
Digi expo vai Sexhibition?! Siinäpä vasta pulma :D :D
Hei ihan oikeasti, tarviiko tuota nyt miettiä ;)
Se punkun litkijä
Paljonko sinne maksaa sisään? Tiedätkö? Onko siellä muutakin kuin Seiskan tähtityttöjä esittelemässä eri kokoisia dildoja? Terveisin AP :)
Mä olen menossa stand-upin, parin kaverin ja tuote-esittelyiden vuoksi :)
Mitä digiexpossa on, minkä takia kannattaisi mennä? Punkunlitkijä
Mua kiinnostaisi eniten nuo tuote-esittelyt!
Digi expossa on kaikkea nörttijuttua, tekniikkaa :D Tekniikkaa ja jonkun verran pelejä :)
että siellä on nuo perinteiset kaalimadot ym. didoja, vibroja, asuja, dvd:tä vähän laajemmin kuin pienissä putiikeissa...
Lasissa on vodkaa ja light-päärynäsiideriä (alkoholitonta).
Lapset nukkuu ja mä tein drinksun ja tulin kattoo ruutu.fi:stä tän illan vain elämää lähetyksen, mut ehkä 5min sain katsottua ennen kuin se jäi jumiin. Ärsyttää.
Lapset on 6 ja 13v. Myös tää seiskaluokkalainen menee nukkuu viikonloppuisin puol 10 ja nukkuu jo sikeesti kympiltä. Arkisin tunnin aiemmin. Vähän protestoi, mut toisaalta, tajuaa itsekin kuinka ihana on herätä pirteänä :). Koulukin sujuu to-del-la hyvin :).
AP on sen verran tylsä ja väsynyt, että lähtee sänkyyn :D
Vodka-päärynäsiiderinainen, kuulostaa tosi hyvältä että teinikin menee noin aikaisin nukkumaan :) Hyvä, että viihtyvät vielä teineinäkin kotona :) Itse olin aina menossa tuon ikäisenä, ja useimmin vielä pahanteossa...
Kiitos naiset teille! Mukavaa iltaa kaikille ja jatkakaa ihmeessä juttelua! AP tosiaan väsähti nyt... Katson Kummankaa loppuun ja syön iltapalaksi vaniljavanukkaan :)
Hyvää yötä! Mukavia unia ja nukkukaa hyvin! :)
- Ap
Laitoin juuri äsken yksivuotiaan nukkumaan ja kohta otan lasin viiniä. Mies on firman halloweenjuhlissa ja yksinäinen perjantai- ilta on minullakin piiiiiitkästä aikaa. Mukavaa ja outoa samaan aikaan. Lapsemme on ollut viime aikoina oikea aurinko, halailee ja keikistelee ja nauraa vatsansa pohjasta hassuille sanoille.. Minua ei saisi mihinkään ryyppyiltoihin vielä aikoihin!
Meinaan pakahtua onneen, todella ihanaa iltaa kaikille täällä, ja kiitos tästä ketjusta. Tämä on ainoa kokonaan positiivinen ketju pitkään aikaan..