Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun harrastatte seksiä niin puristatteko lahtionpohjan lihaksia samalla?

Vierailija
30.10.2012 |

vai annatteko olla ihan rentona? Eikös miehestä tunnu paremmalta jos puristaa sitä penistä kokoajan samalla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole yhtä olennaista, että miltä NAISESTA tuntuu??? Minä en ainakaan käytännössä voi saada orgasmia, ellen jännitä alapään lihaksia. Siihenhän se perustuu. Ja ilman (ainakin miltei joka kerta saatavaa) orgasmia on minusta aika turhaa harrastaa seksiä. Eli JOO, kyllä jännitän alapään lihaksia.

Vierailija
2/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jännitä, välillä keskityn muuten fiilikseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voiko siitä päätellä, että lantiopohjanlihakset on hyvässä kunnossa?

Vai pystyykö kukatahansa jännittämään niitä pidemmän ajan?

Eikös se ole yhtä olennaista, että miltä NAISESTA tuntuu??? Minä en ainakaan käytännössä voi saada orgasmia, ellen jännitä alapään lihaksia. Siihenhän se perustuu. Ja ilman (ainakin miltei joka kerta saatavaa) orgasmia on minusta aika turhaa harrastaa seksiä. Eli JOO, kyllä jännitän alapään lihaksia.

Vierailija
4/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksiani seksin aikana. Tunne on vähän sama kuin suuhun työntäisi munakoison ja yrittäisi purra sitä, ei vaan onnistu. Tuleeko kellään vastaavaa tunnetta? Yksin treenaillessani pystyn kyllä jännittämään lihaksia helposti.

Vierailija
5/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se alapää vaan tunnu tiukemmalta jos niitä jännittää. Eli siis paremmalta?

Vierailija
6/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoleton hetki ohi.

Vierailija
7/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se löysä pillu tunnu itsessään miltään, kyllä sillä voi (ja kannattaa) puristella.

Huomaan heti miehessä muutoksen kun alan tehdä tätä joten eiköhän tuo tykkää:)

Vierailija
8/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan orgasmin, teen sitä mikä tuntuu hyvältä itselleni. Kun haluan miehelle orgasmin, ja jos hän ei ilman apujani sitä saa, voin puristella lantionpohjalihaksia.

Vierailija
9/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että kuristuu kun puristan puolijäykkää kalua.

Vierailija
10/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalun ollessa sisällä. Mies ei ole huomannut yhtään mitään :-(

Olen luontaisesti isokokoinen/väljä nainen. Lantionpohjalihaksia on kyllä ihan testattu sellaisella laitteella, ovat ihan hyvässä kunnossa, olen vain niin "avaraa mallia", että toinen ei tunne vaikka niillä hyvillä lihaksillani puristan.

Vierailija
11/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei oikeastaan ollenkaan jaksaisi harrastaa, niin puristelen ja liikuttelen, jotta mies tulisi nopeammin. Jos nautin muuten vaan, niin en käytä lihaksiani niin aktiivisesti, käytettyä tulee silti.

Vierailija
12/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa imua tai "lypsämistä" tai ihan rentona jossakin vaihessa esim. suuseksin aikana. Tosin siinäkin omaa nautintoa voi lisätä elämällä mukana.

Vierailija
13/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä enemmän tiedän miehen nauttivan, sitä enemmän minäkin nautin. Ei mulle ole itselleni tärkeää puristella niitä lihaksia, mutta teen sitä välillä silti.

Vierailija
14/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tunne sitä mulkkua yhtään, onko mlla löysä vai miehellä olematon kulli??

Vierailija
15/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, etten pysty puristamaan Lihaksiani seksin aikana. Tunne on vähän sama kuin suuhun työntäisi munakoison ja yrittäisi purra sitä, ei vaan onnistu. Tuleeko kellään vastaavaa tunnetta? Yksin treenaillessani pystyn kyllä jännittämään lihaksia helposti.

Ei onnistu mitenkään kun on niin iso objekti sisällä. Vaan eipä tuo haittaa, kun on sen verran tiukka muutenkin että mies saa hyvin orgasmin ilman puristelujakin. Itse taas en saa pelkästä yhdynnästä orgasmia lainkaan ilman lisäksi klitoriksen kiihottamista.

Vierailija
16/16 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä huomaako mies mitään. Liikkuukin niin nopeasti sisällä, etten tiedä missä kohdin pitäisi puristaa. Joskus siis puristelen omaksi huviksi, joskus ei jaksa keskittyä.