Kannattaisiko mennä lenkille vai jättää menemättä? MIELIPITEITÄ!
Istun sohvannurkassa ja palelen. Nälkäkin jo olisi ja mielummin menisin vaikka lämpimään kylpyyn kuin pihalle kylmään juoksemaan. Toisaalta meinasin vetää tortilloja ja bisseä yksin, joten pikku lenkki tuskin olisi pahitteeksi. Kävin tosin jo aiemmin parin tunnin kävelylenkillä, mutta eihän siinä tietenkään hengästynyt.
Meenkö vai en mee?
Kommentit (5)
Mäkin olin just reilun tunnin lenkillä koirien kans, hyvää teki vaikka vähän kuraisina tultiin takaisin!
ja laita jotain kivaa musaa soimaan. Itse alan innostumaan, kun kuulen jotain innostavaa musaa. Jos musa ei innosta, tee vaikka jotain kehoa lämmittäviä liikkeitä, jotta lämpiät. Älä välitä siitä, vaikka ei nyt heti nappaisi ja vielä väsyttää, väsymys karisee sitten vähitellen jos vain saat itsesi liikkeelle.
Eiköhän tästä vielä nousta! Kiitos tsemppaajat! Kuitenkin sen lenkin jälkeen on niin paljon ihanampaa vain istua lämpimässä ja syödä herkkuruokia. ap
Kun vain saat itsesi ylös sohvalta ja ulos ovesta, niin olo on jo taatusti reippaampi. Ja ne tortillat bissen kerakin maistuvat paremmilta ilman morkkista. Henkilökohtaisesti en ole koskaan katunut lenkille lähtöä jälkikäteen, vaikka olisi miten vaikealta tuntunut lähteä ja taivaalta olisi satanut lakanan kokoisia räntälättyjä. Siis menoksi jo!
sitten se lämmin kylpy tuntuu paremmalta. Ja siellä on ihanan raikas ilma! Itse tulin juuri saunasta lenkin jälkeen ja odottelen ruuan valmistumista, mahtava olo!