En kehtaa juoda kahvia, koska
sen jälkeen virtsa haisee ihan kamalalta. Mistä tämä voi johtua?
Kommentit (15)
kahvin haju tulee siitä läpi.
Toinen vaihtoehto on, että juot liian vähän. Kahvi poistaa nestettä, ja jos et juo tarpeeksi, niin tuotat niin sanotusti pitoisuuksiltaan vahvempaa ainetta.
Ihme kehtaamiset sullakin. Ei kai siellä vessassa ole sun kanssa muita?
mutta ei nyt niin kauhealta että kun yksiksesi vessassa pissaat niin se haju jäisi sinne leijumaan ympäristöhaitaksi asti.
hieman noloa, koska se pistävä ja voimakas haju jää sinne vessaan leijailemaan... Tätä siis tarkoitin.
juo vettä ennen ja jälkeen kahvin ryystön
eli nestatasapaino on kunnossa.
ap
en ole ikinä kuullu että kahvi tuollaista aiheuttaisi, joku epätasapaino lienee
Siellä vessassa on välillä ihan ehtaa pa---n hajuakin jotena ei ne kahvipissat mitään tee. Eritteet haisee, so what?! On tietenkin kohteliasta pestä ulosteroiskeet pöntön reunoilta jos niitä jää, mutta hajuille nyt ei voi mitään. Kahvi haisee virtsassa, huomaan sen itsekin selvästi, mutten vaan välitä. Parsapissa on muuten monta kertaa pahempi haju...!
Mulla on todella herkkä hajuaisti ja vanhemmiten olen herkistynyt hajusteille. Hajuvesi aiheuttaa päänsärkyä, mutta luonnon eritteet ei. Siksi en suosittele mitään hajunpeittäviä sumutteita, ne on pahempia kuin mikään kahvipissa!
juonkin pelkkää suuvettä töissä. mintunraikas pissa piristää kaikkia ja työkaverit juoksevat kilpaa vessaan minun jälkeeni.
en ole ikinä kuullu että kahvi tuollaista aiheuttaisi, joku epätasapaino lienee
vaikkei mitää tulehduksia ole. Aamuisin olen tuon huomannut.
juonkin pelkkää suuvettä töissä. mintunraikas pissa piristää kaikkia ja työkaverit juoksevat kilpaa vessaan minun jälkeeni.
Saan halvat kännit aina kun muistan seurata liikkeitäsi.
suuvettä vetää huiviin niin paskallakin on mukava käydä kun on niin raikas tuoksu.
Munuaisten vajaatoiminta.