Pyysin silikonirinnat joululahjaksi
Mies antaa minulle lahjakortin 5000 euroa, jotta saan uudet silikonirinnat. Mielestäni loistava lahjaidea myös teille.
Kommentit (13)
sinua koulukiusattu lapsena? Huono isäsuhde kenties?
Niin en mene mihinkään Viroon niitä hakemaan vaan ihan kotimaassa ja pitkän kaavan kautta.
Mä sain 30v lahjaksi mieheltä ja vanhemmilta yhteislahjan. Otin Tukholmassa, tuolla silareiden mekassa omani ja hyvät tuli.
kiva olla sitten jouluna sairaalassa
eli unohtui sanoa, että onnea! Oli elämäni parhaimpia päiviä ja parhaimpia päätöksiä.
Jännä, miten moni luulee että niillä paikataan huonoa itsetuntoa. Mulle ne on ikään kuin proteesit ja vaatii pikemminkin hyvän itsetunnon, että Suomen kaltaisessa henkisessä takapajulassa silarit ottaa.
Olen ollut siitä lähtien itseeni tosi tyytyväinen ja elämäni on muuttunut positiivisemmaksi, en välitä yhtään muiden mielipiteistä ja ihanaa kun kaikki vaatteet istuu toisin kuin ennen tissejä (mulla oli aina AA65 ja naisellisuus 0)
..minulla on samanlaisia ajatuksia, ja olisi enemmän kuin mukavaa kuulla miten kaikki meni
Omani haluan myös Suomessa hankkia, ehkä Jyväskylässä, josta olen kuullut vain hyvää
rintojen pienennysleikkauksen. Inhoan isoja rintojani kun olen muuten tosi hoikka. Ne tuntuu jotenkin ylimääräisiltä, niinkuin joiltain kasvaimilta. :(
Mä en osaa valitettavasti Suomesta suositella paikkoja, mutta tosiaan toi Tukholma on esteettisen kirurgian kehto, tosi taitavia ja edullisempaa kuin Suomessa. Lensin mennen tullen, mies oli mukana.
Kävin siellä konsultaatiossa ja itse leikkauksessa. Jos jotain ongelmia olisi tullut, niin uusintaleikkauksen olisi saanut anestesian hinnalla eli 700 eurolla. Tätä vaihtista Suomessa ei esim missää ole vaan jotuu maksamaan uuden leikkauksen hinnan.
Kirurgi oli ihan huippu. Konsultaatiossa ei kertonut implanttien kokoa vaan sovittelin sellaisilla sovitusliiveillä ja sen mukaan mikä näytti hyvältä tehtiin päätös.
Leikkauspäivänä menin klinikalle aamusella, lueskelin lehtiä, kirurgi kävi juttelemassa vielä ja anestesialääkäri myös. Sitten leikkaussaliin. Ruotsissa käytetään kehittyneempiä nukutusmenetelmiä ja nukutusainetta. Koko homma oli todella miellyttävä, parissa tunnissa ohi ja tosiaan eri nukutusaineen ansiosta heräsin heti nukutuksesta ja kävin itse vessassa ym puol tuntia heräämisen jälkeen. Rintakehä oli puudutettu pitkäkestoisella aineella, joten seuraavan aamun kotimatka sujui kuin vettä vaan. Käytiin lounaalla ja mentiin lentokentälle ja kotiin.
Parina päivänä tuntui pientä vihlontaa ja poltetta, mutta muuten kaikki sujui hyvin.Tai kaikki sujui niin kuin piti. Sain sairaalasta kipulääkkeet, tukiliivin ja tukipannan. joitain viikkoja piti käyttää yötä päivää tukiliivejä ja sitä pantaa päiväsaikaan.
Jälkitarkastusta varten lähetin kuvat kymmenelta kantilta, kun ei ollut mitään ongelmia niin en lähtenyt tukholmaan.
Tosiaan ruotsalainen kirurgi meinasi pudota tuolilta kun kuuli mitä plastiikkakirurgia suomessa maksaa ja lisäksi sanoi, ettei ole koskaan tavannut suomalaista esteettistä kirurgia alan konferensseissa, joissa käy useasti vuosittain. Sanoi, että suomalaiset ovat eteviä kuromaan esim onnettomuuksissa loukkaantuneet takaisin, mutta kauneuskirurgia ei ole vahvuus.
Jos haluat vielä tarkempaa infoa niin voin laittaa maililla vaikka :)
Rinnat on pienennetty, menisi todella hukkaan koko operaatio, jos nyt silikonit ottaisin...
mitä tuli silikonien laittaminen kokonaisuudessaan maksamaan :)?
Onko sulla anonyymiä sähköpostiosoitetta?
Mä pyysin sukset