Lue keskustelun säännöt.
missä kaikki (ah niin komeat) virolaiset rakennusmiehet käy ulkona?
24.10.2012 |
nään melkein joka päivä ihania virolaisia rakennusmiehiä töissä mutta ulkona niitä ei näy koskaan.
missä ne siis käy helsingissä ulkona? vai hyppääkö ne heti lauttaan kohti tallinnaa kun perjantai koittaa?
haluaisin tavata sellaisen komean ja treenatun virolaismiehen. ne vaikuttaa todella itsevarmoilta myös, i like :)
onko suomalaisilla naisilla edes mitään toivoa virolaisten miesten suhteen?
Kommentit (63)
Saat mun virolaisen miehen, löydät sen deitti-palstalta. Juo liikaa, polttaa liikaa, pettää, 2 lasta kahden eri naisen kanssa, ulosotossa ja kauheat velat, tyhmä kun saapas. Ole hyvä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niiden kaikki rahat menee sen vm2002 Audi a6:n leasingmaksuihin.
Tunnen paljon virolaisia voin esitellä sut jos haluut :D mutta kuten täällä yks kirjottaja jo kirjoitti niin ei nää miehet pahemmin baareissa käy vaan ne juo kämpässä jossa pahimmillaan 5 tai yli ukkoa asuu. Vkloppusin ja vapaalla sitten Viroon jossa nainen ja lapset odottaa. Virolaiset on myös monet tosi uskotomia että en suosittele seurustelu-kumppaniksi..ei saisi yleistää mutta olen niin paljon nähnyt ja myöskin itse kokenut..monilla nainen odottaa toista / kolmatta lasta ja raksoilla tämän lisäksi pari virolaista ja suomalaistakin hoitoa Suomessa + Virossa..+ jollain venäläisiä + ilotalossa käy monet..joten hiv riski suurempi ku suomalaisten kans.