Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää - apuja tarvitaan!

Vierailija
24.10.2012 |

Minulle selvisi viikonloppuna, että mies mitä todennäköisimmin pettää. :´( Oli sanonut menevänsä työkeikalle, mutta seuraavana päivänä kun pyykkejä laittelin, löysin hänen taskustaan hotellikuitin tuolla samalle päivälle. Lähti siis kotoa päivällä ja tuli takaisin myöhemmin illalla ja luulin hänen olleen töissä, mutta ilmeisesti onkin ollut ihan muissa hommissa.

En ole toistaiseksi hänelle havannoistani kertonut mitään, sillä voin arvata, että hän ei rehellisesti minulle kerro koko tarinaa ja itse haluan tietää mitä tässä todelle on taustalla. Olen nyt myös huomannut, että kuljettaa puhelintaan koko ajan mukana, myös vessassa. Aiemmin puhelin lojui milloin missäkin. Eli ihan selvä tapaus on kyseessä.

Nyt vain mietin, että mikä olisi paras tapa edetä. Toki aion jossain vaiheessa kertoa, että tiedän, mutta ensin haluan jotenkin saada urkittua asiasta vähän lisätietoja. Ja toisaalta myös vähän saada koottua omia ajatuksia kasaan... Onko hyviä vinkkejä miten ja mistä voisin saada urkittua tilanteessa lisätietoja? Puhelin tietysti on yksi tapa, mutta se on herralla nyt niin tiukasti vieressä, että siihen ei taida päästä käsiksi. Auttakaa naista pulassa!

Niin ja sanomattakin on tietysti selvää, että meillä on kaksi pientä lasta, joiden puoleasta ehkä surettaa kaikkein eniten. Meidän pitäisi huomenna vielä lähteä kovasti odotetulle perhereissulle, tällä hetkellä ei suoraan sanottuna ihan hirveästi huvita...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita avioeron harkinta-aika yksipuolisesti vetämään. Mies ei ehdi yllätettynä keplotella omaisuuttaan sinun ulottumattomiin.

Jos haluat vetää maton alta, älä kerro että tiedät pettämisestä, vaan sano että olet miettinyt eroa etkä ole tyytyväinen häneen seksuaalisesti.

Jos jäät suhteeseen, laita jalat ristiin, mutta älä kerro syytä. Hae sinäkin jännitydtä muualta.

mun ex-mies jäi kiinni maksullisista naisista. Ensin meinasin raivon vallassa paljastaa tietoni, sitten rauhoituttuani tajusin, että harkinta on viisautta, koska raivoamisesta en olisi hyötynyt mitään, pelkkää kieltämistä ja epätoivoa ja lapset olisi kärsineet riidasta eniten. (Kysy itseltäsi, mitä hyödyt tiedon paljastamisesta? Menetätkö enemmän kuin voitat?) Perheneuvolassa voi käydä salaa ja yksinään, minä menin sinne kriisityöntekijän kautta. Tiesin pettämisestä pari kuukautta, meillä oli muitakin kunnon ongelmia, joten se lähtöpäätös oli vain viimeinen niitti ja lähtöpäätös oli helppo. Vaikeinta oli näytellä herttaista tottelevaista vaimoa, kun mies lähti taas "salille" - ja olla näyttämättä suruani tai selittää tulevaa lapsille. Minulla oli aihetta pelätä, että lapset kielivät isille, ja siinä olisin ehkä saanut turpiini, tilanne oli äitynyt sellaiseksi. Mutta viha antaa joskus voimaa.

Ex oli viime vuodet sairaalloisen nuuka, mm. lapsen kumpparit hänestä vältti kun paikattiin ilmastointiteipillä. Hän maksatti paljon minulla perheen menoja, vaikka meillä oli sama tulotaso, lasten menoihin osallistui aina hirveän huudon jälkeen. Huoriin oli siten varaa....

Tein suunnitelman: äitini kanssa sovin, että voin muuttaa suvun tyhjillään olevaan asuntoon, jossa oli myös ovipuhelin ja turvalukot. Äiti piti suunsa kiinni. Ex piti tiliotettaan ja palkkalaskelmiaan helposti saatavilla keittiön kaapissa. Odottelin toukokuun loppua, kun koulut loppuisivat ja kun tiesin että viimeisin palkkakuitti tulee ja 30. päivä on loppuviikosta eikä hän ehdi saada erohakemusta tiedoksi, ennenkuin olen ulkona-vältyn raivolta ja suostuttelulta. Ehtisin myös kesän aikana järjestää lasten kouluasiat uusiksi. Otin töissä tili- ja palkkakuiteista kopiot, jätin erohakemuksen suoraan maistraattiin tilipäivänään, että sai leiman, ja koulujen päätyttyä heti maanantaina muutin ulos miehen töissä ollessa, sukulaisten avustuksella. Meitä oli enoni, setäni, minä, äitini, tätini, kaksi pakua ja peräkärry, ja se kävi vauhdilla! Verhotkin ikkunoista lyötiin nipsuineen jätesäkkiin, astiat kolmeen pyykkikoriin ja sitä rataa. Tiskipöydälle jätin todisteaineistoa, lyötiin kamat sisään, laitoin viestin että haista xxxxxx xxxxxx ja lastenvalvojalla tavataan, sitten lähdin lasten kanssa autolomalle....kuuntelin pahimman huudon ja sitten vain puhelin kiinni.

Ainoa vaikeus oli hillitä oma raivonsa, ja varsinkin vältellä tavaroiden pakkaamista. Vein osan tavaroista vaivihkaa kellariin ja äidilleni. Vein pois kaiken itse maksamani. Ex:lle jäi rytkynsä, palkintokaappi ja lasten sängyt. Makkariin en muuten patjaakaan jättänyt!! Lasten pedit jätin lasten takia, koska tiesin että niitähän se ei hommaa, vaan kersat olisi nukkuneet patjoilla....

Ja kamalaa oli kertoa sitten illalla lapsille, kun repäisy oli näin raju! Vaikka jälkikäteen olen saanut parhaan kiitokseni juuri lapsilta. Kun ei se mies lapsillekaan mitenkään kiltti ollut, huusi ja raivosi pikkuasioista, ja mm. vanhinta löi pari kertaa naamaan avokämmenellä.

Ositusneuvottelut oli sitten oma lukunsa...mutta ei ollut pahitteeksi varmistaa taustaansa.

Nykyisin olen hyvin onnellinen yh. Ja mikä huvittavinta, ex-anoppi pitää mieluummin yhteyttä minuun kuin poikaansa.

Suosittelen vähintään varmistamaan oman selustasi, ettet jää taloudellisesti tyhjän päälle, koska sinulla tulee olemaan rahallinen vastuu lapsista. Mies se on, joka perheen särki, mutta ole sinä viisaampi ja ovelampi. Et sinä ole se, joka perheen särkee, vaan se joka pettää vaimonsa luottamuksen, ja siten hajottaa lastensa kodin eli parisuhteen.

Mun tilanteessa ei ollut edes kyse kostosta, koska meillä oli myös henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Lähtö oli lähinnä turvatoimi.

Tällainen viesti näiden kaikkien pettämistä käsittelevien kommenttien joukossa oli ihanaa luettavaa. 44, olet oikea Supernainen! Kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi myös jatkossa! Toivon, että myös ap:n asiat kääntyvät parempaan suuntaan.

Vierailija
42/55 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se on iso kolhu naiselliselle itsetunnolle, kun miehelle kelpaa joku toinenkin. Ja putoavat siinä myös vaaleanpunaiset silmälasit nenältä. Mutta tervetuloa todellisuuteen! Nykyään ihmiset elävät niin pitkään ja ovat tekemisissä niin monien ihmisten kanssa eri ympäristöissä, että ajatus täysin uskollisesta parisuhteesta ei ole realistinen. Elämme kerta kaikkiaan eri todellisuudessa kuin isovanhempamme.

On silti mahdollista elää pitkä, vaiheikas, onnellinen parisuhde, joka päättyy toisen kuolemaan. Jos sitä haluaa, ei vaan saa ottaa eroa heti, kun toisella on romanssi. Pitää antaa ajan kulua.

Sydänsurut kuuluvat myös suhteiden sisälle, eivät vain niiden väleihin. Suhde voi palata ennalleen tai jopa paremmaksi. Tarvitaan vain aikaa ja uskoa. Ja oma elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin tämän hieman liian myöhään käyttääkseni itse.

Mun mies lähetteli viestejä yhden naisen kanssa, yrittivät sopia tapaamisia, mutta kun molemmat olivat varattuja ja molemmilla lapsia, ei yhteistä aikaa tupannut löytymään. Mieheni siis jäi kiinni ja puhui mustan valkoiseksi, eikä sanojensa mukaan pidä enää naiseen yhteyttä. Mieheni ei muista kenenkään puhelinnumeroa ulkoa ja suutuspäissäni poistin naisen numeron hänen puhelimestaan.

Myöhemmin tajusin miten olisin heti saanut tiedon, kun hän ottaa naiseen taas yhteyttä. Ja homma menee näin:

Osta prepaid-liittymä

Ota joku vanha puhelin, laita prepaid-kortti siihen, puhelin äänettömälle ( ilman värinää!) ja piilota puhelin.

Muuta miehen puhelimeen kakkosnaisen nimen kohdalle oma prepaid-numerosi.

Odota, koska alkaa tapahtua.

Tietysti on mahdollista, että nainen ottaa ensin mieheen yhteyttä, mutta siinähän sitten ihmettelevät keskenään miksi numero on muuttunut, sinulta eivät voi kysyä paljastumatta.

Vierailija
44/55 |
30.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suhdehan sillä oli. Toin viikonloppureissulla asian julki ja yllätys, yllätys mies keksi tuhat ja yksi selitystä ja kirkkain silmin väitti, että ei ole mitään tehnyt. Juttelimme asiasta useita kertoja viikonloppuna ja mies syytti minua vainoharhaiseksi jne... No, kun tulimme kotiin näin sitten miehen koneella sähköpostiviestin, jossa kertoi rakastavansa tuota toista naista. Että näin! Jatkoi valehtelua vielä tämänkin jälkeen ja vannoi, että rakastaa minua ja haluaa avioliittomme jatkuvan. Väitti, että suhde naiseen on ollut vain "henkinen" ja että mitään ei ollut tapahtunut. Mitä hän nyt vain rakastaa toista naista, ei mitään sen kummempaa... :/ Lopulta sain kuitenkin selville, että mukana on ollut myös fyysistä kanssakäymistä ja että mies on ollut naisen kanssa hotellissa, kuten epäilinkin ja tapaamisia on siis ollut muitakin kuin tämä.

Nyt en vain tiedä mitä tehdä. En haluaisi viedä lapsilta kaikkea heille tuttua, kotia,,ystäviä, tuttua asuinympäristöä. Jos meille tulee ero, minulla ei ole varaa pitää kotiamme, vaan joudun muuttamaan vuokralle ja lopettamaan sekä omani että lasten harrastukset. Meillä päin ei ole vuokra-asuntoja, joten joutuisimme muuttamaan kokonaan toiseen kaupunkiin eli lapset tosiaan joutuisivat luopumaan kaikesta heille tutusta. Pelkkä erokin olisi lapsille jo tarpeeksi rankkaa, saati sitten nämä kaikki muut muutokset kaupan päälle. En siis todella tiedä mitä tehdä! :(

Ap

Vierailija
45/55 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle.

Vierailija
46/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta tutkittu yöllä. Ja kyllä sieltä jotain löytyi. Roskakorista löytyi yksi sähköpostiviestin yhdeltä naispuoliselta työkaverilta, josta mielestäni kävi kyllä selkeästi ilmi, että kyse on ehkä jostain muustakin kuin työkaveruudesta. Nainen viestissä viittasi jotenkin siihen, että mies omassa päässään pähkäilee asioita liikaa eikä juttele hänen kanssaan (tämä on miehelleni tosi ominaista). Ja koko viestin sävy oli hyvin leikkisä ja lämmin. Eli mielestäni kyllä selvä tapaus ja kyseessä ei siis myöskään ole mikään yhdenillan pano vaan ihan selkeä salasuhde, jossa ollaan ah niin ihastuneita.

Enpä taida kyllä pystyä siihen, että antaisin asian vaan olla. Pakko varmaan ottaa asia puheeksi miehen kanssa.

Vierailija
47/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenhöän av:kin oli ketju jossa naiset kertoivat että ovat edelleen miehen kanssa yhdessä vaikka mies pettää, kun rahatilanne muuttuisi eron myötä niin ankeaksi. Eli anna pettää ja ostele sillä aikaa itsellesi kaikkea kivaa korvaukseksi ohjeistaa av-äidit!!

Vierailija
48/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa tutkia.

Jos tuollainen paranoidinen olet, niin tuhoat oman ja lastesi elämän.

Anna olla.

Juuri noilla toiminnoilla ajat miehesi pettämään.

Jos onkin pettänyt, niin mitä sitten. Ellei itse sitä kerro, älä sinäkään vaivaa päätäsi turhalla.

Jos joskus tulee tilanne, että mies pettää ja kertoo siitä, on vasta sitten aika puntaroida elämä uusiksi. Ei vielä.

Vierailija
49/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miettinyt itsekin tutkivani puhelinta (en ole siis ap) mutta sitten musta tuntuu et eiks se ois aika turhaa touhua ja vieläpä noloa jos sattuis siitä (puhelimen tutkimisesta) itse kiinni jäämään; nykyäänhän uusissa luureissa ainakin on kaiken maailman lokipoistot ja vieläpä niin, että voit säilyttää tiedot vaikka kuinka hamaan menneisyyteen mutta poistaa vain tietyt tiedot. Selvästi palvelee pettäjää, eikö niin. Itse ainakin poistaisin saman tien jos olisin jollekin "kielletylle" soitellut! Informatiivisempaa olis saada lokitiedot puhelinoperaattorilta mutta siihen ei taida olla vaimorukalla oikeuksia.. kertokaa joku jos tietää tästä viimeksi mainitusta enemmän.

Vierailija
50/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sähköpostissa vielä enemmän!! En halua niitä poistaa kun niitä on kiva lukea, mutta puhelin mulla on aina lukossa.

Vierailija
51/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha menee hyvän elämän edelle ja mies saa koheltaa kuin lapsi ottamatta vastuuta. Ja sinä hyväksyt sen. Eihän miehen tarvitse muuttua, kun se niin tykkää muista naisista.

sen enempää kuin muissakaan perheissä (joissa ei KAI petetä). Me eletään ihan normaalisti, minä vain tiedän miehen salaisuuden mitä mies ei tiedä. Se ei vaikuta mitenkään miehen käytökseen. Ja meillä mies kuitenkin halaa ja suutelee minua päivittäin kun tulee töistä, joka ilta sanoo rakastavansa..rakastaa lapsia yli kaiken. Ei mies ole mikään hirviö, vaikka josksu hairahtuu jotain suhteita pitämään. Ne on aika lyhytaikaisia, sen olen jo oppinut huomaamaan.

Huvittavaa se on, että mies voi jotenkin kuvitella että en huomaa hänen käytöksessään muutoksia..yhdessä oltu jo 15v. välillä tää on tosi huono komedia koko meidän elämä.

Seksiä harrastetaan kyllä, aina hyvinä jaksoina, paljonkin. Mun mies on hyvä sängyssä ja haluaa myös minun mielihyvästä huolehtia.

Jonkun mielestä tää voi olla sairasta, mutta en mä tiedä..minulla on ihana koti, lapsillani ihana isä, meillä on turvaa ja myös rahaa tehdä mitä halutaan. Minulla on elämässä harrastuksia, ystäviä oma läheinen perhe, työt. Kyllä joillakin menee kuitenkin vieläkin huonommin.

Vierailija
52/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään puolisoa, tutkitaan taskuja ja kännyköitä. Ryhtykää elämään omaa elämää, lopettakaa miehen jatkeena olo.

Ei mieskään teitä arvosta, jos olette itsenne lytänneet maihin.

Vierailija
53/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä haluat tehdä.

Mä itse en tuollaisessa suhteessa voisi olla. Koettu on, ja hajosin vuosiksi, jäljet ovat näkyneet kaikissa uusissa suhteissa. En pysty myöskään harrastamaan seksiä tuollaisten miesten kanssa. En pysty teeskentelemään niin kuin kaikki olisi hyvin.

Vierailija
54/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa koen kyllä että mulla hyvä itsetunto. Tähän asti olen luottanut mieheen ihan täysillä, en todellakaan ole urkkinut puhelimia tai muuta vastaavaa. En ole epäillyt miestäni ja mulla on kyllä omakin elämä. On rakkaita ystäviä, harrastuksia jne. Teemme kummatkin asioita sekä yhdessä että erikseen, enkä ole miehen menoja todellakaan mitenkään rajoittanut vaan hän on saanut mennä vapaasti (niinkuin minäkin) kunhan on saatu aikataulut sovitettua. Olen koittanut rakastaa ja tuoda arkeenkin välillä jotain hohtoa järjestämällä pieniä kivoja juttuja silloin tällöin. En tosiaan koe olevani mikään miehen jatke vaan itsenäinen aikuinen nainen, joka nauttii elämästään ja perheestään.

Nyt kun sattumalta löysin mielestäni ilmiselvän todisteen pettämisestä ja valehtelusta niin tilanne on toki muuttunut. Mies on rikkonut meidän yhteisen sopimuksen ja valehdellut minulle räikeästi päin naamaa ja minun on kyllä hyvin vaikea antaa asian olla. Tavallaan olisi kyllä helpompaa unohtaa koko juttu ja jatkaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta enpä taida siihen kyetä.

Ja kiitos vielä teille kaikille ihanille tsemppejä lähettäneille, tulevat tarpeeseen!

Ap

Epäillään puolisoa, tutkitaan taskuja ja kännyköitä. Ryhtykää elämään omaa elämää, lopettakaa miehen jatkeena olo. Ei mieskään teitä arvosta, jos olette itsenne lytänneet maihin.

Vierailija
55/55 |
25.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan koe olevani mikään miehen jatke vaan itsenäinen aikuinen nainen, joka nauttii elämästään ja perheestään.

Älä välitä näiden kateellisten riidanhaastajien ilkeistä kommenteista. Huolehtikoon he vain omista avioliitoistaan, mikäli sellaista edes on.

Kyllä se on ihan pettäjän itsensä vika, että kyseiseen toimintaan ryhtyy. Tietysti sinulla on oikeus tietää avioliittoosi oleellisesti vaikuttavista asioista.

Nyt kannattaa miettiä erojärjestelyjä joka tapauksessa. Ensin se tuntuu mahdottomalta, mutta ajatukseen alkaa pikku hiljaa sopeutua. Kuvittele, millaista elämäsi voisi parhaimmillaan olla eron jälkeen? Miten hoitaisit asiat, missä asuisit, miten kannattaisi jakaa omaisuus?

Pahin temppu puolisolle ja lasten toiselle vanhemmalle on, jos erosta ilmoitetaan niin yllättäen, ettei toinen ole henkisesti valmistautunut. Avioliiton solmimiset ja purkamiset pitäisi olla yhteispäätöksiä. Jos kuormassa on lapsia, asuntovelkaa, yhteista omaisuutta jne, niin se on ensisijaisesti perheen yhteinen asia, eikä mikään "parisuhdejärjestely". Miehelläsi ei ole näköjään järkeä touhussa mukana ja on alentunut halveksittavalle tielle, koska järsii nyt perheenne jalustaa rotan lailla.

Voit tietysti hyökätä nyt tässä vaiheessa ja vaatia itsellesi reilua ositusta. Miehellä saattaa olla rakkautta myös sinua kohtaan ja he jättävät usein siinä tapauksessa "psykologisia häntiä" sovinnonlahjoiksi, koska alitajuisesti toivovat vielä paluumahdollisuutta.

Joka tapauksessa keskity pitämään puolesi asioissa, äläkä mieti miehen parasta, koska ei hänkään mieti sinun.

Jos haluat kuitenkin jatkaa avioliittoasi, sinun kannattaa mennä pariterapeutille ensin yksin keskustelemaan, millaista jatko voisi olla ja mitä pitäisi tehdä. Miehellä on ilmeisesti kriisi ja hän tarvitsee egolleen pönkitystä toiselta naiselta, herkässä mielentilassa hän saattaa paeta luotasi heti, kun alat syytellä. Tosin, onko sillä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä