Mies pettää - apuja tarvitaan!
Minulle selvisi viikonloppuna, että mies mitä todennäköisimmin pettää. :´( Oli sanonut menevänsä työkeikalle, mutta seuraavana päivänä kun pyykkejä laittelin, löysin hänen taskustaan hotellikuitin tuolla samalle päivälle. Lähti siis kotoa päivällä ja tuli takaisin myöhemmin illalla ja luulin hänen olleen töissä, mutta ilmeisesti onkin ollut ihan muissa hommissa.
En ole toistaiseksi hänelle havannoistani kertonut mitään, sillä voin arvata, että hän ei rehellisesti minulle kerro koko tarinaa ja itse haluan tietää mitä tässä todelle on taustalla. Olen nyt myös huomannut, että kuljettaa puhelintaan koko ajan mukana, myös vessassa. Aiemmin puhelin lojui milloin missäkin. Eli ihan selvä tapaus on kyseessä.
Nyt vain mietin, että mikä olisi paras tapa edetä. Toki aion jossain vaiheessa kertoa, että tiedän, mutta ensin haluan jotenkin saada urkittua asiasta vähän lisätietoja. Ja toisaalta myös vähän saada koottua omia ajatuksia kasaan... Onko hyviä vinkkejä miten ja mistä voisin saada urkittua tilanteessa lisätietoja? Puhelin tietysti on yksi tapa, mutta se on herralla nyt niin tiukasti vieressä, että siihen ei taida päästä käsiksi. Auttakaa naista pulassa!
Niin ja sanomattakin on tietysti selvää, että meillä on kaksi pientä lasta, joiden puoleasta ehkä surettaa kaikkein eniten. Meidän pitäisi huomenna vielä lähteä kovasti odotetulle perhereissulle, tällä hetkellä ei suoraan sanottuna ihan hirveästi huvita...
Kommentit (55)
ja koska tajusin heti, että erohan siitä tulee: pyysin miehen antamaan puhelimen, jäi kiinni samointein ja lähti töihin. Kun tuli illalla kotiin, olin pakannut jo sen kamat ja pyysin häntä poistumaan asunnosta. Perustelin sen sillä, että hän käy töissä ja minä hoidan pieniä lapsiamme, joten he tarvitsevat kotinsa.
pikkuhiljaa sitten sovimme tavoroista ja asunnon myynnistä.
Ei kaduta yhtään, että toimin niin nopeasti. Ainoa vaihtoehto, jos haluaa säilyttää ylpeytensä.
Olen nyt uusissa naimisissa.
Anna miehesi nussia vaan. Ei se kyrpä kairaamalla kulu! Saattaa olla paremmalla tuulellakin kun pääsee välillä tuoreempaa lihaakim tuikkimaan, eikä aina sitä samaa kulahtanutta silakkapillua.
Voit tarkastaa puhelulogin ja älä usko "Makejen" puhelinnumeroita vaan tarkastat kaikki numerotiedustelusta. Eräs kaveri oli toinen nainen ja oli huomannut, että oli miehen puhelimessa nimellä "Matti Virtanen", kun oikeasti oli "Maija Jokinen".
Yksi vaihtoehto on järjestää miehelle ansa. Kysyt, mihin menee ja hyökkäät perässä. Jos epäily on turha, niin pyydät anteeksi ja kerrot koko jutun.
Toiselta naiselta ei kannata kysellä. Tiedän tapauksia, joissa toinen nainen on hämmentyneenä kieltänyt kaiken, koska mies on painostanut siihen. Pahin oli tapaus, jossa aviomiestä kusetettiin siinä kuin sen toisen miehen vaimoa. Aviomies sai tietää ja nosti metakan. Siellä oli tämä mies ja nainen yhdessä vaimolle vakuuttamassa, että mitään ei ole ja kaikki on tuon sekopäisen ja mustasukkaisen miehen kuvitelmaa.... Ja mies ei tosiaan ollut sekopää. Ihan sen nyt kaikki tiesi ja nainenkin sanoi, että "no, kun se suuttuisi, jos niiden avioliitto menisi tästä pilalle..."
Joo, puhelin on paras keino saada mies kiinni, mutta saada tunnustamaan, no se voi olla vaikeampi homma. Meillä ainakin kieltää, kieltää vaikka näin sellaisia viestejä ettei niitä iha kaverille laiteta. Eli siis olin vainoharhainen... Jos siis kyseessä on kunnon mu***u hän toimii näin ja selittää mustan valkoiseksi.
Oiskos sulla mitään mahdollisuutta yrittää järjestää miehelle ansaa? Varmaan kuulostaa lapselliselta, mutta kun ne ei tunnusta, ei sitten millään (ainakaan suurinosa). Lähdet lasten kanssa mummolaan tai minne nyt saattaisit normaalistikkin lähteä. Heivaat lapset johonkin hoitoon ja meetkin jossain välissä kotiinne. Tai pyydät jotain kaveriasi, ketä mies ei niin hyvin tunne, tarkkailemaan kotianne, jos tämä on mahdollista jotenkin luontevasti, en suosittele kuitenkaan mitään puskissa kommandona hyppimistä.
Minunkaan mielestä ei pelkkä intuitio siitä (joka siis on usein oikea) riitä. Mies on saatava kiinni, jollain tavalla se pitää saada häpeämään, ja niin ettei se kylillä haasta että erottiin kun vaimo oli vainoharhainen ja mustasukkainen.
Tai palkkaa yksityisetsivä jos sinulla on varaa ja asut sellaisella paikkakunnalla että siihen on mahdollisuus. Ja sitten tietenkin maksatat miehellä kaiken mahdollisen ja laitat oman kukkarosi nyörit kiinni.
Tai jos et meinaa erota, unohda koko juttu. Tsemppiä sinulle kuitenkin.
Joo, puhelin on paras keino saada mies kiinni, mutta saada tunnustamaan, no se voi olla vaikeampi homma. Meillä ainakin kieltää, kieltää vaikka näin sellaisia viestejä ettei niitä iha kaverille laiteta. Eli siis olin vainoharhainen... Jos siis kyseessä on kunnon mu***u hän toimii näin ja selittää mustan valkoiseksi.
Oiskos sulla mitään mahdollisuutta yrittää järjestää miehelle ansaa? Varmaan kuulostaa lapselliselta, mutta kun ne ei tunnusta, ei sitten millään (ainakaan suurinosa). Lähdet lasten kanssa mummolaan tai minne nyt saattaisit normaalistikkin lähteä. Heivaat lapset johonkin hoitoon ja meetkin jossain välissä kotiinne. Tai pyydät jotain kaveriasi, ketä mies ei niin hyvin tunne, tarkkailemaan kotianne, jos tämä on mahdollista jotenkin luontevasti, en suosittele kuitenkaan mitään puskissa kommandona hyppimistä.
Minunkaan mielestä ei pelkkä intuitio siitä (joka siis on usein oikea) riitä. Mies on saatava kiinni, jollain tavalla se pitää saada häpeämään, ja niin ettei se kylillä haasta että erottiin kun vaimo oli vainoharhainen ja mustasukkainen.
Tai palkkaa yksityisetsivä jos sinulla on varaa ja asut sellaisella paikkakunnalla että siihen on mahdollisuus. Ja sitten tietenkin maksatat miehellä kaiken mahdollisen ja laitat oman kukkarosi nyörit kiinni.
Tai jos et meinaa erota, unohda koko juttu. Tsemppiä sinulle kuitenkin.
Minunkin mieheni on todella hyvä isä. Viettää paljon aikaa lasten kanssa ja lapset tietysti rakastavat isäänsä valtavasti. Ja tätä en tietenkään haluaisi rikkoa. Tällä hetkellä nyt vain ällöttää koko tilanne sen verran, että en voisi kuvitella ryhtyväni mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa. Enkä tiedä pystynkö vain unohtamaan koko jutun... Tai kai sitä pystyy mihin vain, jos päättää niin tehdä. Mutta jotenkin huokuttaisi ilmoittaa että tiedän ja kuulla miehen tarina asiasta. Aika paljon ärsyttää myös se, että miestäni on aikaisemmassa suhteessaan kauan aikaa sitten petetty ja hän on ollut todella voimakkaasti pettämistä vastaan aina. Joten osittain tuntuu myös siltä, että tunnenko lopulta koko miestä lainkaan ja mistäköhän kaikesta muustakin hän on minulle valehdellut...
Teet vain omasta elämästäsi kivaa ja onnellista, kyllä siinä miehen hoidot unohtuu tai ei oikein jaksa enää kiinnostaa. Sehän tietenkin tarkoittaa myös sitä, että jollain tasolla, rakkaus kuolee. Minun mieheni on hyvä ISÄ, siksi teen tämän. Lapseni rakastavat isäänsä yli kaiken ja mies hoitaa lapsia tosi paljon / leikkii ja vie harrastuksiin ja matkoille. Miksi siis veisin tämän lapsiltani oman hyvän takia. Minäkin, olen osittain kuitenkin onnellinen, aina silloin kun mies on läsnä ja meillä on "hyvä" jakso menossa. Sitten kun tulee riidat, puhelimen vahataamiset ym. se on suru ja prosessi mikä pitää taas käydä läpi, mutta silloin tapaan paljon ystaviä, perhettäni, lähden lasten kanssa pois minilomille ym.
Totta on, että todennäköisesti kaikki todistusaineisto on poistettu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että jättää puhelimeen jotain lemmenviestejä, joiden perusteella voisi jäädä kiinni. Ellei sitten ole sattunut joku jonnekin unohtumaan. Niin ja erota en haluaisi kyllä minäkään. Lasten takia haluaisin pitää perheen kasassa. En vain ole ihan varma pystynkö siihen, tietäen, että mies juoksee vieraissa. Mutta tämä on juurikin yksi syy, miksi en ole asiasta vielä miehelle sanonut. En oikeasti tiedä kannattaako laittaa kova kovaa vastaan vai antaa vain olla... Niin surullista kuin se onkin. Tässä kyllä karisee tehokkaasti harhakuvitelmat ikuisesti kestävästä rakkaudesta...
Ääh, älä nyt liioittele ja dramatisoi. Se halusi kokeilla minkälaista se pettäminen sitten on. Mitä tuntemuksia tulee. Jos kerta on niin kovasti ollut pettämistä vastaan, niin on sitä sitten miettinytkin. Päätti vaan tutkia itseänsä ja omia rektioitansa.
Tossa nyt mitään suurta draamaa ole. Riitelette hieman ja sitten harrastatte rajua sovintoseksiä.
Riitelykin toimii vaan ihan esileikkinä.
sen enempää kuin muissakaan perheissä (joissa ei KAI petetä). Me eletään ihan normaalisti, minä vain tiedän miehen salaisuuden mitä mies ei tiedä. Se ei vaikuta mitenkään miehen käytökseen. Ja meillä mies kuitenkin halaa ja suutelee minua päivittäin kun tulee töistä, joka ilta sanoo rakastavansa..rakastaa lapsia yli kaiken. Ei mies ole mikään hirviö, vaikka josksu hairahtuu jotain suhteita pitämään. Ne on aika lyhytaikaisia, sen olen jo oppinut huomaamaan.
Huvittavaa se on, että mies voi jotenkin kuvitella että en huomaa hänen käytöksessään muutoksia..yhdessä oltu jo 15v. välillä tää on tosi huono komedia koko meidän elämä.
Seksiä harrastetaan kyllä, aina hyvinä jaksoina, paljonkin. Mun mies on hyvä sängyssä ja haluaa myös minun mielihyvästä huolehtia.
Jonkun mielestä tää voi olla sairasta, mutta en mä tiedä..minulla on ihana koti, lapsillani ihana isä, meillä on turvaa ja myös rahaa tehdä mitä halutaan. Minulla on elämässä harrastuksia, ystäviä oma läheinen perhe, työt. Kyllä joillakin menee kuitenkin vieläkin huonommin.
Tässä on asiaa.
Täällä on ihme näpertelyä näiden pettämisjuttujen kanssa. Nyyh-nyyh!!!
Normaalia toimintaa keskieurooppalaisessa kulttuurissa venäläisestä puhumattakaan.
Eropaperit vetämään, mikäli olette naimisissa ja asuntoa katselemaan. Pyydät ystäviäsi tueksi asiassa ja puhut siitä avoimesti. Mikään ei estä myöhemmin muuttamasta mieltä eron suhteen, mutta väittäisin, että nyt jos annat helpolla periksi niin mies ei opi mitään.
Olenko ainoa petetty, joka on jäänyt suhteeseen? Kohta vuosi kulunut siitä kun mies jäi kiinni. 4 lasta, omaisuus, siinä ensi alkuun syyt päättää yrittää. Terapiassa on käyty yhdessä ja erikseen. Ja sitä suosittelen kaikille vastaavassa tilanteessa oleville. Tuli se ero tai ei.
Miten mies haluaisi jatkaa? Haluaako ottaa tämän uuden naisen vai sinut?
Minä suosittelisin, että petä kuten mieskin. Ei toista miestä vaan järjestele kaikki asiat valmiiksi, jotta voit erota. Pärjäät kyllä! Minäkin olen pienellä palkalla pärjännyt, kun olen säästeliäs. Ennen rahat menivät suurimmaksi osaksi miehen tarpeisiin, joten isommasta palkasta ei ollut lopulta mitään hyötyä minulle. Mä en ymmärrä ajatusta siitä, että ei erota lasten takia. Lapsilla on oikeus elää perheessä, jossa on hyvä ilmapiiri eikä salaisuuksia, jotka kaikki tuntee, mutta joista ei saa puhua. Lapset ei ole tyhmiä. Minkälaisen parisuhteen mallin haluatte antaa lapsille? Varmaan pettäjäperheessä nauru raikaa, halitaan ja pusitaan jatkuvasti???Itse saan paljon enemmän omaa aikaa itselleni, ja tiedän, että lapset ovat hyvässä hoidossa isällään nyt kun ollaan erottu. Toisaalta pystyn keskittymään lapsiin paremmin, kun he ovat minun luona, kun kauppareissut yms. on hoidettu vapaalla. Toisaalta minä tein suhteen loppuajasta melkein kaikki kotityötkin, joten hommat ovat vaan helpottuneet. Nykyisin kiinnittää huomiota ihmeellisiin asioihin, esim. siihen, että ruoka usein riittää kahteen ateriaan koko sakille eikä tartte kerätä likaisia kalsareita pesuhuoneen lattialta. Lisää aikaa siis lapsille enemmän arjessa myös silloin, kun olen yksin. En vaihtaisi tätä enää epäilyihin, pettymyksiin ja omanarvontunteen alentamiseen ja erityisesti siivousrättinä olemiseen! Rahat ja lapset ovat tekosyy. Harva niin paljon haluaa uutta talvitakkia, että on valmis alentamaan itsensä. Mutta toki, jos haluaa tehdä "töinä" vaimon roolin rahaa vastaan niin mikäpä siinä.
että tarkoitin siis luottamuksen pettämistä. Että mies luulee kaiken olevan ok vaikkei olekaan. Todennäköisesti hän tulee eniten kärsimään, kun tajuaa tekonsa.
Tietenkin se on iso kolhu naiselliselle itsetunnolle, kun miehelle kelpaa joku toinenkin. Ja putoavat siinä myös vaaleanpunaiset silmälasit nenältä. Mutta tervetuloa todellisuuteen! Nykyään ihmiset elävät niin pitkään ja ovat tekemisissä niin monien ihmisten kanssa eri ympäristöissä, että ajatus täysin uskollisesta parisuhteesta ei ole realistinen. Elämme kerta kaikkiaan eri todellisuudessa kuin isovanhempamme.
On silti mahdollista elää pitkä, vaiheikas, onnellinen parisuhde, joka päättyy toisen kuolemaan. Jos sitä haluaa, ei vaan saa ottaa eroa heti, kun toisella on romanssi. Pitää antaa ajan kulua.
Sydänsurut kuuluvat myös suhteiden sisälle, eivät vain niiden väleihin. Suhde voi palata ennalleen tai jopa paremmaksi. Tarvitaan vain aikaa ja uskoa. Ja oma elämä.
Suosittelen antamaan samalla mitalla takaisin. Sitten voitte jatkaa avioliittoa tasavertaisina.
Tietenkin se on iso kolhu naiselliselle itsetunnolle, kun miehelle kelpaa joku toinenkin. Ja putoavat siinä myös vaaleanpunaiset silmälasit nenältä. Mutta tervetuloa todellisuuteen! Nykyään ihmiset elävät niin pitkään ja ovat tekemisissä niin monien ihmisten kanssa eri ympäristöissä, että ajatus täysin uskollisesta parisuhteesta ei ole realistinen. Elämme kerta kaikkiaan eri todellisuudessa kuin isovanhempamme.
On silti mahdollista elää pitkä, vaiheikas, onnellinen parisuhde, joka päättyy toisen kuolemaan. Jos sitä haluaa, ei vaan saa ottaa eroa heti, kun toisella on romanssi. Pitää antaa ajan kulua.
Sydänsurut kuuluvat myös suhteiden sisälle, eivät vain niiden väleihin. Suhde voi palata ennalleen tai jopa paremmaksi. Tarvitaan vain aikaa ja uskoa. Ja oma elämä.
Suosittelen antamaan samalla mitalla takaisin. Sitten voitte jatkaa avioliittoa tasavertaisina.
Ei siis ole pakko hankkia sitä romanssia, kunhan antaa miehen ymmärtää että sellainen sulla kuitenkin on. Pyydät vaikka jotain tuttua esittämään hetken sun poikaystävää. Meillä tämä toimi niin että mies nakkasi toisen naisen matkoihinsa ja kirmasi kotiin saman tien.
Nyt opetellaan taas olemaan yhdessä ja käydään myös pariterapiassa.
Laita avioeron harkinta-aika yksipuolisesti vetämään. Mies ei ehdi yllätettynä keplotella omaisuuttaan sinun ulottumattomiin.
Jos haluat vetää maton alta, älä kerro että tiedät pettämisestä, vaan sano että olet miettinyt eroa etkä ole tyytyväinen häneen seksuaalisesti.
Jos jäät suhteeseen, laita jalat ristiin, mutta älä kerro syytä. Hae sinäkin jännitydtä muualta.
Sano, että hän on ollut viime aikoina seksin aikana niin etäinen, ettet ole saanut tyydytystä. Katsotaan alkaako tulla syyllisyydentuntoista tunnustusta..
Laita avioeron harkinta-aika yksipuolisesti vetämään. Mies ei ehdi yllätettynä keplotella omaisuuttaan sinun ulottumattomiin.
Jos haluat vetää maton alta, älä kerro että tiedät pettämisestä, vaan sano että olet miettinyt eroa etkä ole tyytyväinen häneen seksuaalisesti.
Jos jäät suhteeseen, laita jalat ristiin, mutta älä kerro syytä. Hae sinäkin jännitydtä muualta.
mun ex-mies jäi kiinni maksullisista naisista. Ensin meinasin raivon vallassa paljastaa tietoni, sitten rauhoituttuani tajusin, että harkinta on viisautta, koska raivoamisesta en olisi hyötynyt mitään, pelkkää kieltämistä ja epätoivoa ja lapset olisi kärsineet riidasta eniten. (Kysy itseltäsi, mitä hyödyt tiedon paljastamisesta? Menetätkö enemmän kuin voitat?) Perheneuvolassa voi käydä salaa ja yksinään, minä menin sinne kriisityöntekijän kautta. Tiesin pettämisestä pari kuukautta, meillä oli muitakin kunnon ongelmia, joten se lähtöpäätös oli vain viimeinen niitti ja lähtöpäätös oli helppo. Vaikeinta oli näytellä herttaista tottelevaista vaimoa, kun mies lähti taas "salille" - ja olla näyttämättä suruani tai selittää tulevaa lapsille. Minulla oli aihetta pelätä, että lapset kielivät isille, ja siinä olisin ehkä saanut turpiini, tilanne oli äitynyt sellaiseksi. Mutta viha antaa joskus voimaa.
Ex oli viime vuodet sairaalloisen nuuka, mm. lapsen kumpparit hänestä vältti kun paikattiin ilmastointiteipillä. Hän maksatti paljon minulla perheen menoja, vaikka meillä oli sama tulotaso, lasten menoihin osallistui aina hirveän huudon jälkeen. Huoriin oli siten varaa....
Tein suunnitelman: äitini kanssa sovin, että voin muuttaa suvun tyhjillään olevaan asuntoon, jossa oli myös ovipuhelin ja turvalukot. Äiti piti suunsa kiinni. Ex piti tiliotettaan ja palkkalaskelmiaan helposti saatavilla keittiön kaapissa. Odottelin toukokuun loppua, kun koulut loppuisivat ja kun tiesin että viimeisin palkkakuitti tulee ja 30. päivä on loppuviikosta eikä hän ehdi saada erohakemusta tiedoksi, ennenkuin olen ulkona-vältyn raivolta ja suostuttelulta. Ehtisin myös kesän aikana järjestää lasten kouluasiat uusiksi. Otin töissä tili- ja palkkakuiteista kopiot, jätin erohakemuksen suoraan maistraattiin tilipäivänään, että sai leiman, ja koulujen päätyttyä heti maanantaina muutin ulos miehen töissä ollessa, sukulaisten avustuksella. Meitä oli enoni, setäni, minä, äitini, tätini, kaksi pakua ja peräkärry, ja se kävi vauhdilla! Verhotkin ikkunoista lyötiin nipsuineen jätesäkkiin, astiat kolmeen pyykkikoriin ja sitä rataa. Tiskipöydälle jätin todisteaineistoa, lyötiin kamat sisään, laitoin viestin että haista xxxxxx xxxxxx ja lastenvalvojalla tavataan, sitten lähdin lasten kanssa autolomalle....kuuntelin pahimman huudon ja sitten vain puhelin kiinni.
Ainoa vaikeus oli hillitä oma raivonsa, ja varsinkin vältellä tavaroiden pakkaamista. Vein osan tavaroista vaivihkaa kellariin ja äidilleni. Vein pois kaiken itse maksamani. Ex:lle jäi rytkynsä, palkintokaappi ja lasten sängyt. Makkariin en muuten patjaakaan jättänyt!! Lasten pedit jätin lasten takia, koska tiesin että niitähän se ei hommaa, vaan kersat olisi nukkuneet patjoilla....
Ja kamalaa oli kertoa sitten illalla lapsille, kun repäisy oli näin raju! Vaikka jälkikäteen olen saanut parhaan kiitokseni juuri lapsilta. Kun ei se mies lapsillekaan mitenkään kiltti ollut, huusi ja raivosi pikkuasioista, ja mm. vanhinta löi pari kertaa naamaan avokämmenellä.
Ositusneuvottelut oli sitten oma lukunsa...mutta ei ollut pahitteeksi varmistaa taustaansa.
Nykyisin olen hyvin onnellinen yh. Ja mikä huvittavinta, ex-anoppi pitää mieluummin yhteyttä minuun kuin poikaansa.
Suosittelen vähintään varmistamaan oman selustasi, ettet jää taloudellisesti tyhjän päälle, koska sinulla tulee olemaan rahallinen vastuu lapsista. Mies se on, joka perheen särki, mutta ole sinä viisaampi ja ovelampi. Et sinä ole se, joka perheen särkee, vaan se joka pettää vaimonsa luottamuksen, ja siten hajottaa lastensa kodin eli parisuhteen.
Mun tilanteessa ei ollut edes kyse kostosta, koska meillä oli myös henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Lähtö oli lähinnä turvatoimi.
Ihanaa kerrankin kuulla naisesta, joka on ymmärtänyt omat oikeutensa ja oman arvonsa, ja kyennyt vielä rationaalisesti suunnittelemaan tiensä ulos paskan miehen ikeen alta. Hienoa!
Ap:n mies ei ilmeisesti ole väkivaltainen, mutta siinä määrin moukka kuitenkin, että asettaa oman lyhytaikaisen mielihyvänsä perheensä pitkän tähtäimen onnen edelle. Tuossa tilanteessa saattaisin minäkin laittaa eron vireille salaa, kaiken varalta, jotta pääsisin tarvittaessa suhteesta ulos mahdollisimman reiluin ehdoin. Jos mies on valinnut lähteä petollisuuden tielle (pettämisessähän pahinta on se tärkeiden ratkaisujen tekeminen toisen tietämättä), niin hän ansaitsee tulla itsekin kohdelluksi samoin.
Tsemppiä, ap!
sen enempää kuin muissakaan perheissä (joissa ei KAI petetä). Me eletään ihan normaalisti, minä vain tiedän miehen salaisuuden mitä mies ei tiedä. Se ei vaikuta mitenkään miehen käytökseen. Ja meillä mies kuitenkin halaa ja suutelee minua päivittäin kun tulee töistä, joka ilta sanoo rakastavansa..rakastaa lapsia yli kaiken. Ei mies ole mikään hirviö, vaikka josksu hairahtuu jotain suhteita pitämään. Ne on aika lyhytaikaisia, sen olen jo oppinut huomaamaan.
Huvittavaa se on, että mies voi jotenkin kuvitella että en huomaa hänen käytöksessään muutoksia..yhdessä oltu jo 15v. välillä tää on tosi huono komedia koko meidän elämä.
Seksiä harrastetaan kyllä, aina hyvinä jaksoina, paljonkin. Mun mies on hyvä sängyssä ja haluaa myös minun mielihyvästä huolehtia.
Jonkun mielestä tää voi olla sairasta, mutta en mä tiedä..minulla on ihana koti, lapsillani ihana isä, meillä on turvaa ja myös rahaa tehdä mitä halutaan. Minulla on elämässä harrastuksia, ystäviä oma läheinen perhe, työt. Kyllä joillakin menee kuitenkin vieläkin huonommin.