Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettää - apuja tarvitaan!

Vierailija
24.10.2012 |

Minulle selvisi viikonloppuna, että mies mitä todennäköisimmin pettää. :´( Oli sanonut menevänsä työkeikalle, mutta seuraavana päivänä kun pyykkejä laittelin, löysin hänen taskustaan hotellikuitin tuolla samalle päivälle. Lähti siis kotoa päivällä ja tuli takaisin myöhemmin illalla ja luulin hänen olleen töissä, mutta ilmeisesti onkin ollut ihan muissa hommissa.

En ole toistaiseksi hänelle havannoistani kertonut mitään, sillä voin arvata, että hän ei rehellisesti minulle kerro koko tarinaa ja itse haluan tietää mitä tässä todelle on taustalla. Olen nyt myös huomannut, että kuljettaa puhelintaan koko ajan mukana, myös vessassa. Aiemmin puhelin lojui milloin missäkin. Eli ihan selvä tapaus on kyseessä.

Nyt vain mietin, että mikä olisi paras tapa edetä. Toki aion jossain vaiheessa kertoa, että tiedän, mutta ensin haluan jotenkin saada urkittua asiasta vähän lisätietoja. Ja toisaalta myös vähän saada koottua omia ajatuksia kasaan... Onko hyviä vinkkejä miten ja mistä voisin saada urkittua tilanteessa lisätietoja? Puhelin tietysti on yksi tapa, mutta se on herralla nyt niin tiukasti vieressä, että siihen ei taida päästä käsiksi. Auttakaa naista pulassa!

Niin ja sanomattakin on tietysti selvää, että meillä on kaksi pientä lasta, joiden puoleasta ehkä surettaa kaikkein eniten. Meidän pitäisi huomenna vielä lähteä kovasti odotetulle perhereissulle, tällä hetkellä ei suoraan sanottuna ihan hirveästi huvita...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki miehen puhelinta kun hän nukkuu. Eli odotat kunnes miehesi on nukahtanut kunnolla, sit hiivit ylös ja nappaat hänen puhelimensa ja meet johonkin vessaan tai komeroon selaamaan. Jos sattuisit jäämään kiinni selität vaan suoraan että tiedät hänen pettävän ja halusit varmsitaa mistä on kyse!

Vierailija
2/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin kohta tähän ketjuun hyökkää akkalauma meuhkaamaan viestintäsalaisuudesta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin koittaa tuota nukkuessa tutkimista... Siinä tosin on vähän sellainen ongelma, että mies tulee lähes aina myöhemmin nukkumaan kuin minä. Tosin esim. viime yönä en juurikaan saanut nukuttua, joten olisi ollut hyvä tilaisuus napata puhelin.

Normaalitilanteessa ei tulisi mieleenkään urkkia miehen puhelinta, mutta nyt on kyllä mies itse tehnyt sellainen tempun, että taidan kyllä uskaltaa puhelimeen kajota.

Vierailija
4/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Anna pettää, mitä sitten?

Vierailija
5/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin on hyvin mahdollista että mies on poistanut kaiken. Itse vähän vastaavassa tilanteessa tutkin miehen puhelimen ja sitten soitin toiselle naiselle ja kysyin ihan asiallisesti mikä on homman nimi. Tässä tapauksessa toinen nainen ei tiennyt musta mitään, kuvitteli olevansa ainoa nainen ja oli ihan rakastunut, kertoi kaiken, vollotti ja minä lohdutin, seuraavana viikonloppuna mentiin yhdessä ryyppään. Sun tapauksessa kyllä vaikuttais että myös toinen nainen on varattu kun kerta hotelli on tarvittu. Eli tuskin siltä mitään totuutta irti saat. Mutta puhelimentutkimisella eteenpäin, toivottavasti saat jotain todistusaineistoo

Vierailija
6/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vain TYHMÄ pettäjä jättää jotain tietoja puhelimeen luettavaksi. Mun mies pettää, pettänyt jo vuosia..uskon että on satunnaisia juttuja. Mutta en saa miestä kiinni. Ei koskaan jätä mitään esille, puhelimeen, s.postiin ym. Välillä mietin, onko sillä joku salaliittymä tms. Puhelinta kyttää samalla tavalla aika-ajoin, silloin epäilen, että uusi hoito taas kyseessä. Yhden kerran löysin sakkolapun autosta, en tiedä oliko se sitten se "tyhmä vahinko"..katsoin google mapista niin sakko saatu asuinalueella. Noh, siinä tietenkin hyvä pohja lähteä tivaamaan..mutta suljen silmäni.

En halua erota lasten takia, joten elän niinkuin en tietäisi. Pistän miehen maksamaan menojani, hoitamaan kotia ja lapsia..minä käyn juhlimassa, jumpissa, hoidoissa, elän "omaa elämää" lasten kanssa miehen maksamana.

täytyykin koittaa tuota nukkuessa tutkimista... Siinä tosin on vähän sellainen ongelma, että mies tulee lähes aina myöhemmin nukkumaan kuin minä. Tosin esim. viime yönä en juurikaan saanut nukuttua, joten olisi ollut hyvä tilaisuus napata puhelin.

Normaalitilanteessa ei tulisi mieleenkään urkkia miehen puhelinta, mutta nyt on kyllä mies itse tehnyt sellainen tempun, että taidan kyllä uskaltaa puhelimeen kajota.

Vierailija
7/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on, että todennäköisesti kaikki todistusaineisto on poistettu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että jättää puhelimeen jotain lemmenviestejä, joiden perusteella voisi jäädä kiinni. Ellei sitten ole sattunut joku jonnekin unohtumaan.

Niin ja erota en haluaisi kyllä minäkään. Lasten takia haluaisin pitää perheen kasassa. En vain ole ihan varma pystynkö siihen, tietäen, että mies juoksee vieraissa. Mutta tämä on juurikin yksi syy, miksi en ole asiasta vielä miehelle sanonut. En oikeasti tiedä kannattaako laittaa kova kovaa vastaan vai antaa vain olla... Niin surullista kuin se onkin. Tässä kyllä karisee tehokkaasti harhakuvitelmat ikuisesti kestävästä rakkaudesta...

Vierailija
8/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vain omasta elämästäsi kivaa ja onnellista, kyllä siinä miehen hoidot unohtuu tai ei oikein jaksa enää kiinnostaa. Sehän tietenkin tarkoittaa myös sitä, että jollain tasolla, rakkaus kuolee.

Minun mieheni on hyvä ISÄ, siksi teen tämän. Lapseni rakastavat isäänsä yli kaiken ja mies hoitaa lapsia tosi paljon / leikkii ja vie harrastuksiin ja matkoille. Miksi siis veisin tämän lapsiltani oman hyvän takia. Minäkin, olen osittain kuitenkin onnellinen, aina silloin kun mies on läsnä ja meillä on "hyvä" jakso menossa. Sitten kun tulee riidat, puhelimen vahataamiset ym. se on suru ja prosessi mikä pitää taas käydä läpi, mutta silloin tapaan paljon ystaviä, perhettäni, lähden lasten kanssa pois minilomille ym.

Totta on, että todennäköisesti kaikki todistusaineisto on poistettu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että jättää puhelimeen jotain lemmenviestejä, joiden perusteella voisi jäädä kiinni. Ellei sitten ole sattunut joku jonnekin unohtumaan.

Niin ja erota en haluaisi kyllä minäkään. Lasten takia haluaisin pitää perheen kasassa. En vain ole ihan varma pystynkö siihen, tietäen, että mies juoksee vieraissa. Mutta tämä on juurikin yksi syy, miksi en ole asiasta vielä miehelle sanonut. En oikeasti tiedä kannattaako laittaa kova kovaa vastaan vai antaa vain olla... Niin surullista kuin se onkin. Tässä kyllä karisee tehokkaasti harhakuvitelmat ikuisesti kestävästä rakkaudesta...

Vierailija
9/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta puhelujen lokitietoja mies ei välttämättä poistele kovin usein, jos uskoo sinun olevan autuaan tietämätön puuhistaan. Käypä ne läpi ja ota ylös sellainen numero, johon on soiteltu usein, mutta joka ei ole yhteinen tuttunne. Muista, että henkilön nimenä voi hämäyksen vuoksi olla miehen nimi.

Mua ei lakkaa ihmetyttämästä, miten niin moni nainen kasvattaa pojastaan itsekkään paskiaisen. Sellainen oli omakin mieheni, kunnes oppi kantapään kautta riittävän monta kertaa, että myös perheenjäsenet on otettava huomioon.

Vierailija
10/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä,mutta jäipähän kiinni

Vierailija
11/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellänne olevan hoitoja, hoidatte oma seksielämänne?

Mulle ei tulis mieleenkään ottaa riskiä taudeista jos tietää että toinen pylsii kaikkea liikkuvaa.

Näivettyykö rakkauden lisäksi myös seksi.

Jos näin paljon antaa pois omastaan toisen tarpeiden vuoksi, siis mahdollisuuden rakastaa ja tulla tyydytetyksi, onko se sen arvoista elää perheessä jossa lapsetkin varmasti tuntevat vanhempiensa kylmyyden toisiaan kohtaan, välillä ollaan kylki kyljessä, toisella kertaa ei edes puhuta kunnolla?

Vierailija
12/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni on todella hyvä isä. Viettää paljon aikaa lasten kanssa ja lapset tietysti rakastavat isäänsä valtavasti. Ja tätä en tietenkään haluaisi rikkoa. Tällä hetkellä nyt vain ällöttää koko tilanne sen verran, että en voisi kuvitella ryhtyväni mihinkään seksuaaliseen kanssakäymiseen miehen kanssa. Enkä tiedä pystynkö vain unohtamaan koko jutun... Tai kai sitä pystyy mihin vain, jos päättää niin tehdä. Mutta jotenkin huokuttaisi ilmoittaa että tiedän ja kuulla miehen tarina asiasta. Aika paljon ärsyttää myös se, että miestäni on aikaisemmassa suhteessaan kauan aikaa sitten petetty ja hän on ollut todella voimakkaasti pettämistä vastaan aina. Joten osittain tuntuu myös siltä, että tunnenko lopulta koko miestä lainkaan ja mistäköhän kaikesta muustakin hän on minulle valehdellut...

Teet vain omasta elämästäsi kivaa ja onnellista, kyllä siinä miehen hoidot unohtuu tai ei oikein jaksa enää kiinnostaa. Sehän tietenkin tarkoittaa myös sitä, että jollain tasolla, rakkaus kuolee. Minun mieheni on hyvä ISÄ, siksi teen tämän. Lapseni rakastavat isäänsä yli kaiken ja mies hoitaa lapsia tosi paljon / leikkii ja vie harrastuksiin ja matkoille. Miksi siis veisin tämän lapsiltani oman hyvän takia. Minäkin, olen osittain kuitenkin onnellinen, aina silloin kun mies on läsnä ja meillä on "hyvä" jakso menossa. Sitten kun tulee riidat, puhelimen vahataamiset ym. se on suru ja prosessi mikä pitää taas käydä läpi, mutta silloin tapaan paljon ystaviä, perhettäni, lähden lasten kanssa pois minilomille ym.

Totta on, että todennäköisesti kaikki todistusaineisto on poistettu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että jättää puhelimeen jotain lemmenviestejä, joiden perusteella voisi jäädä kiinni. Ellei sitten ole sattunut joku jonnekin unohtumaan. Niin ja erota en haluaisi kyllä minäkään. Lasten takia haluaisin pitää perheen kasassa. En vain ole ihan varma pystynkö siihen, tietäen, että mies juoksee vieraissa. Mutta tämä on juurikin yksi syy, miksi en ole asiasta vielä miehelle sanonut. En oikeasti tiedä kannattaako laittaa kova kovaa vastaan vai antaa vain olla... Niin surullista kuin se onkin. Tässä kyllä karisee tehokkaasti harhakuvitelmat ikuisesti kestävästä rakkaudesta...

Vierailija
13/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai halusi jäädä kiinni.

Vierailija
14/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet, tapaus on selvä. Vaimo on syyllinen.

Ainoa vaihtoehto on ero.

Vierailija
15/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä elokuussa.

Olin epäillut jo pitkään että jotain on, koska muuttui tosi ilkeäksi mua kohtaan, alkoi nälviä ja olla levoton.. Ja sitten tuli näitä kummia menoja, kun piti klo 9 illalla lähteä moikkaamaan kaveria (suihkun kautta, viimeisenpäälle vaatteet tietty). Ja toi puhelimen kyttääminen oli kans ihan hullua, suihkuunkin otti puhelimen mukaan niin että piti sen pesukoneen päällä että näki sen kokoajan.

Koitin kerran tutkia puhelinta, mutta mies oli laittanut siihen sellaisen koodin että sitä ei saa ns. auki muuten.

Kerran sain tilaisuuden tutkia puhelinta hetken, ja siellä oli yks numero johon oli soiteltu paljon ja tekstareita lähetetty (lokitiedoista selvis, viestit poistettu). Numero oli nimetty tyyliin "Osasto 4 päällikkö" mutta soitin numerotiedusteluun ja selvisi että se on yks miehen työkaveri, nainen.

Kysyin mieheltä suoraan pettääkö. Oli loukkaantunut että edes epäilen häntä. Meni pari kk ja selvisi että suhdehan sillä on toiseen naiseen, juuri tähän työkaveriin.

Miehen ystävä paljasti asian minulle, kun ei enää omatunto sallinut katsella vierestä.

Mulle yhdessä jatkaminen ei ollut enää vaihtoehto. Jotain meni niin syvästi rikki, että halusin eroon äijästä mahd. pian. Koitti anella anteeksi ja vaikka mitä, mutta kuukausien salasuhde on ollut niin laskelmoitua ja päättäväistä toimintaa, ettei sitä voi antaa anteeksi.

Nyt elelen lapsen kanssa kahdestaan ja vaikka ikävä on ajoitttain kova, en kadu hetkeäkään etten antanut pettämistä anteeksi. Mulla on elämä edessä ja kaikki avoina vielä.

Sulle ap: Jos vaistosi sanoo että mies pettää niin tod. näk. silloin se pettääkin. Älä aliarvoi vaistoasi. Odota ja tarkkaile, kyllä se virheen tekee vielä ja jää kiinni. Jos ilman todisteita alat kysellä/syyttää, voi käydän niin että muuttuu tarkemmaksi ja silloin et saa koskaan häntä kiinni eli asiaa selvitettyä. Miehet ovat niin laskelmoivia ja tuntettomia, ja kun kerran pettämisen tielle on lähdetty, ei paluuta ole.

Tsemppiä ja tee viisaita päätöksiä. Kynnysmatoksi ei kannata alkaa.

Kysyin kerran asiasta,

Vierailija
16/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään naimisiin miehen kanssa, joka on niin tyhmä, että jättää hotellikuitin taskuun löydettäväksi.

Ja sitten suomalainen nainen tieysti alkaa av-palstalla arvuuttelemaan, että pettäääkö vai ei.

Vierailija
17/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomiehellesi että näit hotellikuitin ja että ymmärrät että hänellä on ilmeisesti suhde ja se loukkaa sinua.

toisaalta moeti myös haluatko erota. aika monet pettää suhteissaan, sellaista se elämä on. tuntuu pahalta mutta toisaalta hoit itse joku päivä olla se joka pettää. se on inhimillistä toisin kuin yhden ihmisen kanssa koko loppuelämän seksielämän jakaminen.

tyhmintä on se että miehesi jäi kiinni. ehkä hän halusi jäädä kiinni, sen verran kömpelöä on kuitin säilyttäminen taskussa.

älä ota pettämistä liikaa itsesi niin että ajattelet olevasi jotenkin huonompi.

puhu ystäville ja yritä saada asia mahdollisimman avoimesti käsiteltyä miehen kanssa. vaikka tunteita on loukattu täytyy joskus olla järkevä, erityisesti lasten takia.

Vierailija
18/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi puhelimet saa nykyään helposti suojakoodin taakse lukkoon :) Eipähän vaimo pääse lueskelemaan viestejä salaa ;)

Vierailija
19/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies petti n. 10v eri naisten kanssa, nyt vasta löysin itselleni oman ihanan rakkaan, jota tapailenm. Mies tietää tästä, eikä tykkää, muttei voi sanoa mitän, koska itsekkin pettää. Lasten ja mökin takia ollaan yhdessä, seksiä ei ole, siis oman miehen kanssa.

Vierailija
20/55 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanomattakin on tietysti selvää, että mies pettää. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Enemmän mietin nyt sitä, että miten asiaa lähestyä. Odotellako vielä ja koittaa saada asiasta enemmän selville, vai kertoako suoraan miehelle, että tiedän.

Yritän nyt varmaan kuitenkin ensin sopivan tilaisuuden tullen päästä miehen puhelimeen käsiksi ja mietin sitten että miten edetä. Täytyy nyt koittaa kotona vaan pitää pokka ja olla niin normaalisti kuin pystyn. Aamulla kyllä ärsytti suunnattomasti, kun mies ensimmäisenä herättessään kaivoi puhelimen esiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi