Pienen lapsen pakottaminen päivähoitoon,en ymmärrä!
Sosiaalityöntekijä on huolissaan voinnistani eron jälkeen,ja haluaa minun menevän johonkin työtoimintaan päivisin,jotta lapseni(1v.3kk) pääsee hoitoon ja saa näin päiväänsä rytmiä,niinkuin täti asian ilmaisi.En ymmärrä logiikkaa,sillä mielestäni pienen lapsen paikka olisi kotona,eikä päivähoidossa tätin huolen vuoksi.Mitä mieltä olette?
Kommentit (67)
joutunut eron jälkeen turvautumaan toimeentulotukeen,joten siksi käyn sosiaalitoimistossa.
ap
En oikein usko, että se voi olla laillista mitenkään! Älä suostu!
YH-äidin on yleensä mentävä töihin jotta elää. Karu totuus.
Minulle jäi 1,5 v ja 5 v lapset kun mies otti ja lähti. Olin ollut kotona, mutta onneksi sain heti työtä ja lapsille hoitopaikan. Rankkaa oli alkuun , mutta hyvin on mennyt. Mies lähinnä ryyppää , on kohta ihan ojanpohjalla eikä auta taloudellisesti mitenkään .
Lapset on nyt 7v ja 3,5v . Pienempi on tosi reipas ja sosiaalinen , ei näytä kärsineen päiväkodissa olemisesta. Isompi vähän oireilee, olisi pitänyt erota aiemmin ettei olisi joutunut kotona seuraamaan riitoja.
Meillä ei sos.hoitajaa ole näkynyt .
En oikein usko, että se voi olla laillista mitenkään! Älä suostu!
Äiti ja lapsi lähetetään tarkkailuun ensikotiin tai sitten lapsi jonnekin yksinänsä tarkkailuun.
Tuolla lailla saadaan kerättyä aineistoa vastaisen varalle.
Hitto, että nuo sossut osaa olla inhottavia ! Minun mielestä se ei saa vähentää sen 20 % kuin kerran. Tuntuu, että sille alalle hakeutuu kaikki kusipäät. Yritä pärjätä.
Jos ne pakottaa sinut töihin, olisko sulla vaikka äiti, joka tulis hoitamaan sitä lasta.
laittamaan lastasi hoitoon, vaan haluaa, että laitat hoitoon ja hakeudut töihin... Mutta oliko niin, ettet ole vielä oikein opiskellut mitään?