Odotan lasta naimisissa olevalle miehelle.
Odotan tyttöä. Nimiehdotuksia? Mielipiteitä?
Kommentit (19)
Onnea vaan, teistä tulee varmasti onnellinen perhe ja lapsi saa vakaan ja turvallisen kodin. Ennen kaikkea luotettavat vanhemmat
juu niin minäkin olen odottanut jopa 4 kertaa... eikä ole mies eronnut lapsista huolimatta.
naimisissahan voi olla vaikka sinun kanssa :D:D:D
varmaan sairaan kiwaa tästä etiäppäin sulla ja sun äpärä tyttärelläsi!!!
pissislähiönimi
tyypillistä alemman sosiaaliluokan wt-sekoilua, nimi kertoo heti kaiken
Säälittävä tilanne jos ei löydä omaa miestä mutta parempihan tuokin kuin ei mitään. Tämähän on tietty provo, mutta tällasia reppanoita on paljon. 90% heistä ovat huonosti koulutettuja, huonosti palkattuja, kaupungin/kunnan asunnoissa asuvia. Loput 10%, noh, he ovat muuten vain onnistuneet sotkemaan asiansa.
Mulla on oma mies ja jos hänellä on sivusuhde niin se olisi sen 10%:iin kuuluvan kanssa, sillä hän lähinnä halveksii tuota toista joukkoa. Ja jos hänellä olisi sivusuhde, niin sehän olisi sit miehen ongelma miten sen ratkaisee. Ei noi sivusuhteet enää reilu nelikymppisinä niin maailmaa kaatavia juttuja ole. En itekään voi sanoa ettenkö vois joskus ihastua ja hairahtua. *hyräilee: ...ja mä mietin kuinka mä ratsastin, kuinka autossa jo liikkuvassa...*
Mäkin olen saanut lapsen naimissa olevalle miehelle. Se on mun kanssa naimisissa. Ei olis tullu mieleenkään tehdä lapsia naimattomana. Toivottavasti sulla on sama tilanne.
hän syntyy varatun miehen lapseksi, vai miksi kysyt?