Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko SINÄ ajaa markettien parkkipaikoilla oikein?

Vierailija
23.10.2012 |

Tässä kaupungissa ei osaa muut kuin minä ja mieheni. Tai siltä ainakin tuntuu. Joskus vielä otan ja ajan ihan opetusmielessä pikkukolarin, kun ei ole lapsia kyytissä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% ihmisistä osaa ajaa parkkipaikoilla mun näkemyksen mukaan. Ei ollut koskaan läheltä piti tilanteita. Ei väistämistäkään kannata niin tarkkaan ottaa. Pienissä nopeuksissa voi ennakoida. Kun sieltä oikealta tulee arka naiskuski ja pysäyttää jo valmiiksi, niin itse voi painaa kaasua. Johan elämä menee vaikeaksi, jos ei pienillä nopeuksilla osata luovia. Luojan kiitos suurin osa ihmisistä osaa. Jos joku tunkee vasemmalta mun eteen, niin sitten tunkee, jos itse ajan niin hiljaa, että ehtii siihen kopisematta. Tarkoituksella en aja ketään päin, tietenkään.

Vain suomalaiset voi olla näin ääliöitä. Liikennesäännöt... eikö niitä voi ottaa ohjeellisena ja tervettä järkeäkin saa käyttää? Terve järki on sitä, että ei seiso punaisissa valoissa keskellä yötä, jos yhtään autoa ei näy kilometrin säteellä. Tervettä järkeä on kävellä punaisia päin, kun ei autoja näy missään. Parkkeerauksessakin voi sitä tervettä järkeä käyttää. Miksi se nyt on niin nökön nuukaa? Pääasia, ettei ole kenenkään tiellä. Esimerkiksi jos ajan katua ja vastapuolella on parkkiruutu vapaana. Miksi pitää ajaa uukkari? Miksei voi vetää autoa nokka väärään suuntaan sille toiselle puolelle? Kun oikein mietitte, niin ette keksi mitään muuta perustetta kuin ajattelun joustamattomuuden.

Vierailija
2/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaupungissa ei osaa muut kuin minä ja mieheni. Tai siltä ainakin tuntuu. Joskus vielä otan ja ajan ihan opetusmielessä pikkukolarin, kun ei ole lapsia kyytissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kyllä laatua ratissa, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
4/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt vähän, miten siellä KUULUU ajaa, jotta muutkin oppii.

Vierailija
5/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei liikennemerkein ole toisin määrätty. Tosin taidan yleensä väistää ihan kaikkia, kun toiset ajaa kuin kaistapäät... aina ei auta se, että on oikeassa.

Vierailija
6/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tarkistaisin kyllä ekana että todellakin ajan oikein. Olis aika kummallista jos kaikki muut ajais väärin ja vaan kaksi oikein. Kolaria en missään tapauksessa halua ajaa, en vaikka kuinka olisin oikeassa.

Vierailija
7/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei osaa sääntöjen mukaan ei marketalueella eikä parkkihalleissa, kyllä joutuu väistämään väärään suuntaan ajavaa, joka ei tunne kielletyn ajosuunnan merkkiä. Älä tule autolla marketalueelle, ellet osaa ajaa sääntöjen mukaan.Toisinaan on tehnyt mieli ajaa kyljestä sisään, mutta säälin autoa, ehkä saat vielä opetuksen, toisille ei oppi mene jakeluun.

Vierailija
8/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät väistä autoja. Koska jalankulkijoillahan ei lain mukaan ole mitään erityisoikeuksia parkkipaikoilla, ellei suojatietä ole merkitty. Ihmiset säntäävät lapsineen suoraan peruuttamassa olevan auton alle ilman mitään tilannetajua - vaikka itsekin lienevät autoilijoita, koska ovat omiin autoihinsa matkalla. Luulisi tajuavan, että kaikille olisi helpompaa, jos kävelijät antaisivat peruuttajille tilaa.

Vierailija
9/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt vähän, miten siellä KUULUU ajaa, jotta muutkin oppii.

Vierailija
10/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa megafoni ja huomioliivi ja asetu sinne parkkipaikalle jollekin korokkeelle antamaan ohjeita. Mies voi näyttää mallisuorituksen oikeaoppisista ajolinjoista ja havainnollistaa väistämisvelvollisuuden merkitystä marketalueella ajettaessa. Tästähän voi aueta teille jopa yhteinen ura, koska onhan se tavatonta että paikkakunnalla vain kaksi henkilöä osaa ajaa oikein. Tällaisia tehoiskuja voisitte yhteistyössä Poliisin kanssa järjestää ihan ympäri Suomen ja kääriä samalla sievoiset summat rahaa.

Vierailija
11/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran kallis citymaasturi alla, että kaikki paheksuu kuitenkin. Ei enää kiellettyyn ajosuuntaan kurvailu siinä tunnu yhtään.

"Oikeassa" liikenteessä ajan tietysti huolellisesti ja oikein, koska vauhdit ovat kovempia ja voi käydä pahemmin.

Vierailija
12/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntuu,kun ilmoitan epävarmasta ajotavasta poliisille, rattijuoppo ilmiselvästi, saat poliisipartion seuraksi, ettei olisi vielä huumekuski.

Vierailija
13/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen naiskuski jokaa ajaa täysin sääntöjen mukaan. Ajokokemusta noin kaksikymmentä vuotta. Teille pitää opettaa vaikka kolarin muodossa, mitä voi sattua.

Vierailija
14/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne parkkihallien liikennemerkit eivät ole oikeita liikennemerkkejä eikä niiden noudattamatta jättämisestä saa sakkoja?

Vierailija
15/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä kaaos, joka jokainen ajaisi mitn sattuu. Liikennesäänöt pätevät myös parkkihallissa. Eräs vanhus menetti korttinsa, kun ajoi marketin seinään.

Vierailija
16/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuntuu,kun ilmoitan epävarmasta ajotavasta poliisille, rattijuoppo ilmiselvästi, saat poliisipartion seuraksi, ettei olisi vielä huumekuski.

En sanonut ajavani epävarmasti vaan oman mieleni mukaan. Eikä minua haittaa jos joku huruihminen soittaa poliisit minun takiani. Puhallan nollat ja annan puhtaan huumetestin. Lisäksi juttelen mukavia ja hymyilen reippaasti, katson silmiin. Sinä saat kunnianloukkaussyytteen perättömästä juoppoussyytöksestä.

Vierailija
17/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen poliisilaitoksen toimistovirkailija. Kerron, että ajat muista piittaamatta, syyllistyt törkeään liikenteen vaarantamiseen. Katsos, ne suhteet...

Vierailija
18/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ökymaasturin omistaja tiedä, niin pienipalkkaiset poliisit eivät katso hyvällä kalliimman puoleisia autoja, eivätkä kuskeja. Ne valtion pienet palkat aiheuttavat kaikenlaista kateutta. Varaudu kaikenlaiseen käytökseen.

Vierailija
19/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoinko, ettei mulla olisi suhteita poliisiin? Siinä ei joku sihteerikkö paljon syytteiltä selviä.

11

Vierailija
20/34 |
23.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellista naista uskotaan, toisin kuin öykkärimiestä. Katsotaanko mitä tapahtuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme