Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistusta hammaslääkärin odotushuoneessa

Vierailija
18.09.2012 |

Toisaalta kipu melkein voittaa pelon, mutta suu on ihan kuiva, sydän hakkaa, huimaa ja oksettaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä paljon sinulle!

Vierailija
2/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäripelkoisena tiedän tunteen. Mutta kun oikeen sattuu ja särkee, sinne menee jopa ihan mielellään.

Olethan keskustellut hammaslääkärisi kanssa asiasta. Mun mielestä se on tärkeää, että hammalääkäri ymmärtää sun pelkoa ja osaa ottaa sen huomioon. Jos näin ei ole, hakeudu sellaiseen paikkaan jossa osataan hoitaa pelkopotilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten sain kivan lääkärin, joka kertoi mitä tekee ja koko ajna kyseli, miten mnee. " Nosta kättä, jos sattuu, niin pidetään tauko" yms. Kun oli useampi hyvä käynti takana, niin pelko katosi. Myöhemmin aikuisena minulle tehtiin hampaidenoikaisu ja jopa siltoja, joiden teko oli tuskallista, mutta enää en pelännyt (multa puuttuu synnynnäisesti poskihampaita, ja mulla oli purentavirhe)

Nykyisin toimenpiteet on niin kivuttomia, että käyn ihan mielelläni. Mutta yksityiellä olen käynyt jo alaikäisestä, sillä lapsuuteni koululääkäri aiheutti minulle niin valtavan pelon. kovakourainen, kiukkuinen nainen, jonka tuolista läksin mustelmat kasvoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan