Ostat 10 litraa maitoa, nostatko kaikki purkit hihnalle?
Vai pelkästään yhden ja sanot sitten kassamyyjälle, että maitoja on yhteensä 10?
Kassamyyjä, miten toivot meidän toimivan tässä tilanteessa?
Kommentit (26)
Vain yhden purkin annan kassalle ja ilmoitan lukumäärän. Asettelen muut purkit ostoskärryyn siisteihin riveihin jotta kassa voi halutessaan tarkistaa määrän yhdellä silmäyksellä.
harvemmin kuitenki ostan maitoa noin paljon. Sanotaa että mulla se "nostanko kaikki vai vaan yhden"-raja menee siinä viiden kohdalla. Paitsi ku ostaa niitä jättipusseja koiranraksuja nii niitä en kyllä nosta ku yhden niin että kassa lukee viivakoodin ja sitte rysäytän sen takas kärryihin:D
osa maidoista pitää olla laktoositonta - rasvatonta ja kevyttä Nämä erikoismaidot nostan kaikki hihnaan, muu maito on yhtä lajia ja niistä nostan vain yhden.
että asiakas nostais yhden hihnalle ja sanois, että niitä on kymmenen. Jos asiakas kuitenkin nostaa kaikki kymmenen hihnalle, hänellä on siihen oikeus, eikä se vaikuta asiakaspalveluuni millään tavalla. Hidastaahan se toki, mutta sehän ei ole minun syyni ;)
laitan hihnalle vain sen yhden purkin. Jos ostaisin vain kuusi maitoa, latoisin ne kaikki hihnalle.
Yhden nostaminen hihnalle on ihan OK, jos myyjä voi tarvittaessa todeta purkkien määrän esimerkiksi ostoskärryistä katsomalla. Toisinaan kuitenkin asiakkaat pakkaavat jo suoraan hyllyvälissä purkit omaan kangaskassiinsa, ja kyllä esim. siideristostoksissa pyydän nähdä kassin sisällön, jos asiakas ei itse tajua kassin suuta levittää, vaan sanoo että viisi näitä omppusiidereitä. Ihan on työpaikan yleinen käytäntö.