Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee lyhenteet ap ja av?

Vierailija
16.09.2012 |

T. Kokematon palstamamma

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen ja aihe-vapaa.

Vierailija
2/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos et tjua vieläkään, hae haulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjän on aivan se ja sama mitä täällä kysyy niin aina tommosia kolmosia riittää. Kiitos ja anteeks.

Vierailija
4/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä. Tosi tyhmä kommentti. Ole hiljaa, jos et mitään rakentavaa keksi kirjoittaa!!!

Vierailija
5/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä. Tosi tyhmä kommentti. Ole hiljaa, jos et mitään rakentavaa keksi kirjoittaa!!!

ja hiljaa olen kokoajan. Mun ei tarvitse läpistä, kun kirjoitan. Uskomatonta?, mutta totta!

Vierailija
6/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiljaa olen kokoajan. Mun ei tarvitse läpistä, kun kirjoitan. Uskomatonta?, mutta totta!

[/quote]

Opettele äidinkieli

Vierailija
7/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele äidinkieli

ja otsikkoon kirjoittaminen -3-

Vierailija
8/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen ja aihe-vapaa.

Siis alkuperäinen kirjoittaja. Eli jos ketjun aloittaja vastaa aloittamaansa ketjuun, hän käyttää allekirjoitusta "ap".

Vierailija
9/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ikinä silloin aikoinani ois kehdannu edes kysyä tommosia ja sitä paitsi noi kin lyhenteet on aika simppeleitä ja ihan normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen niiden alkuperän keksii aika äkkiä.

Ja sitä paitsi, kolmonen oli oikeessa :)

Vierailija
11/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei oo kivaa olla ilkee! Ollaan kaikille kavereita tää on kiva palsta, eiks nii? Jos on paha mieli nii kannattaa laskee kymmenee ennenkun kirjottaa mitää, jooko? oikeesti tylsää lukee tommosii tylytyksii, vai mitä, eiks ookkii?

Vierailija
12/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei oo kivaa olla ilkee! Ollaan kaikille kavereita tää on kiva palsta, eiks nii? Jos on paha mieli nii kannattaa laskee kymmenee ennenkun kirjottaa mitää, jooko? oikeesti tylsää lukee tommosii tylytyksii, vai mitä, eiks ookkii?

Mene plussa halipusittelemaan ja tukea saamaan, jos sellasta oot vailla. Av ei oo halipusupalsta.

Vierailija
13/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme, neljä, viisi, kuusi, seitsemän, kahdeksan, yhdeksän, kymmenen...

Vierailija
14/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene plussa halipusittelemaan ja tukea saamaan, jos sellasta oot vailla. Av ei oo halipusupalsta.

Ok - selkkis. Taidat olla harvinaisen tyhmä ja ikävä ihminen sen perusteella, mitä täällä tylytät. Onnea valitsemallasi tiellä, sitä tulet tarvitsemaan.

Vierailija
15/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin "tykkään", mutta sillon kun aihetta.

Vierailija
16/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin selkes vasta. Ja olen kyllä ihan välkky ihminen muuten, ja täällä jo muutaman vuoden silloin tällöin roikkunut. Että ei välttämättä selviä ihan itsestään. Rohkea kysyjä syö muutakin kuin rokkaa :)

Vierailija
17/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mieti kaks kertaa, et voi olla niin tyhmä, ettet tajua ja jos et tjua vieläkään, hae haulla

aikuiset ihmiset, ...vai???

Eihän kaikki hoksaa/osaa googlata. Mutta aivan sama mulle, ettei kaikki osaa samaa mitä mä, voipahan tuntea itsensä edes jossain osaavaksi.

Ois vähän hirveetä, kun kaikki olis yhtä taitavia nettailussa.

Vierailija
18/22 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin selkes vasta. Ja olen kyllä ihan välkky ihminen muuten, ja täällä jo muutaman vuoden silloin tällöin roikkunut. Että ei välttämättä selviä ihan itsestään. Rohkea kysyjä syö muutakin kuin rokkaa :)

epäilyttää sun välkkyytes

Vierailija
19/22 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttää sun välkkyytes

turhaan te täällä roikutte, ja aamulla pitää jaksaa kouluun.

Vierailija
20/22 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panna teitä "ei niin välkkyjä" ja "väljä toosaisia" Terv 20/6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi