Lapsellani on noin tuhat LPS-tavaraa, miten myydään ne pois?
Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.
Ei olla vaan koskaan myyty huutiksessa tms.
Miten kannattaa laittaa, vai tahtoisiko joku ostaa kaiken kerralla?
Kommentit (87)
Kyllä minä ostaisin kaikki kerralla jos vain ois rahaa! :D (ei ole vitsi!!!!!)
No paljonko maksaa minä tykkäisin ostaa vaikka kaikki koska lps on elämäni ;)
LPS: sät ovat nykyään kalliita varsinkin ne vanhat ja arvokkaat!!! olen 11v ja menen 6 luokalle ja itse keräilen niitä ja ne maksaa rahaa. joten olenko 5 v? tässä on vain mun mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Odota 10 vuotta, menee taas kaupaksi.
Nyt on melkein tasan kymmenen vuotta mennyt ja varmasti menisi kaupaksi! :D
Ihminen tulevaisuudesta
Lapseni on 21 vuotias.
Myytiin n puolet vuosi sitten marraskuussa, loput viime marraskuussa.
Isoissa taloissa ei ollut arvo juurikaan noussut, mutta pienien hahmojen hinnat olivat korkealla.
Näitä oli yhteensä kaapillinen, hahmoja ehkä n 1000. Tiedän, yliammuttiin.
Hahmoista tuli alkaen 10 e, monesta 50 e ja yli.
Rahat ovat nyt sijoitettuina.
Ystäväni paras kaveri myi alle 15 vuotiaana omansa halvalla Hietsussa. Monta kertaa on irvaillut tyttärelleni.
Eipä tee sitä enää.
On monta ihmistä, jotka tekevät LPS-videota youtubeen. Itse seuraan näitä: cessupetshops, LPS emppu, cookos petshop. Jne. Itsekkin Teen niitä tubeen kanavalla Cami kissa ja LPS tavarat ovat nykyään niin suosittuja, että niitä tilataan jopa kiinasta. Lapset eivät tosin pidä näistä uusista LPS figuureista joilla on päänsä toisella puolella skannaus merkki. Melkein kaikki lapset ovat uusia figuureja vastaan, joten suomeen on tuotu jonkin verran esim. Helsinkiin alkuperäisiä LPS hahmoja. Tubessakin (youtubessa) sanotaan/ kuullaan paljon lasten suusta moittimista hasbroa (LPS hahmojen tekiää) kohtaan, ja sanovat että nämä hasbrolaiset ovat tehneet virheen.