Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellani on noin tuhat LPS-tavaraa, miten myydään ne pois?

Vierailija
20.10.2012 |

Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.

Ei olla vaan koskaan myyty huutiksessa tms.

Miten kannattaa laittaa, vai tahtoisiko joku ostaa kaiken kerralla?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyttääkö joku oikeasti lasten lelut? Ihan pimeetä toimintaa..

Vierailija
62/87 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä oleta, että kaikki muut ovat yhtä avuttomia. Älä hanki lapsellesi mitään sellaista, mitä et ole valmis katsomaan myös 10 vuoden kuluttua => sinulla ei ole mitään turhaa, jota "panikoida perään".

Se, että ei heitä kaikkea roskiin ei merkitse, että rakastaisi sitä tavaraa. On pelkästään ekologista säästää leluja/astioita/huonekaluja eikä ostaa sitä krääsää ja romua koko ajan lisää.

Lapsen ei tarvitse opetella luopumaan, koska lapsi luopuu joka tapauksessa jatkuvasti, leikit kun harvoin ovat pysyviä ja paikoillaan junnaavia. Harva aikuinen kestäisi sitä, että lapset (aikuisina) kävisivät heidän tavaransa säännöllisin väliajoin läpi ja viskoisivat roskiin ne, joita pitävät tarpeettomina. Aika moni ruma koru saisi lähtöpassit, vaikka mammat pitävät niitä arvokkaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän on ne lahjaksi saanut tai itse ostanut. Vanhemman/holhoojan/huoltaja oikeus ei ulotu lapsen omaisuuteen, joten niitä ei saa myydä pois ilman lapsen lupaa. Kannattaa muistaa, että ruoka, vaatteet jne. ovat vanhemman velvollisuuksiin kuuluvaa elatusta, mutta vanhemman lapselle hankkima LPS-talo on lapsen, jos se on lapselle annettu. Siten niiden omistussuhde on erilainen. Pankkien sivuilla kerrotaan, miten lasten omaisuuden kanssa tulee toimia.

salli mun nauraa...että pitäisi jokainen lapsen lahjaksi saama lelukin säästää:D:D mitkään varastot ei riittäs säilömään sitä lelumäärää mikä syntyy lapselle jo muutaman ekan vuodenkin kuluessa. iha turha opettaa lapsi hamstraamaan kaikkea sellaista mitä ei enää käytä (vaikkapa vauvalelujaanjne) Toki rakkaimmista leluista voi joitakin säästää muistoksi,mutta kyllä meillä ainakin viedään leluja ihan surutta kirppikselle jne. Varsinainen omaisuus sitten kuten metsät,asunnot jne niin ne on asia erikseen..

Pankkien sivuilta sinulle selviäisi, että lapsi omistaa lelunsa ja ne ovat lapsen ihan yhtä tiukasti kuin osakesalkku tai metsäkiinteistö, vaikka lelulla olisi arvoa vain 50 snt.

Vai oletatko, että jos viet parhaan kaverisi tietokoneen, niin ei ole tapahtunut mitään ihmeellistä, koska se läppäri on arvottomampi kuin asunto-osake? Todennäköisesti olet juuri niitä, joiden lapset rikkovat muiden kännykät, koska "eihän niillä ole mitään arvoa ja kaupasta saa uusia".

Vierailija
64/87 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy hyvä ihminen lapselta !!

Vierailija
65/87 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi !mä ettisin niitä jos voisit myydä niitä minulle

Vierailija
66/87 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko myytyä ap sillon 2012?

Vierailija
67/87 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. yleensä pienemmät talo on noin 10e, hahamot 1-2e kpl ja niitä aina muutama pussissa. tai näillä hinnoilla ainakin näkynyt jyväskylässä

Vierailija
68/87 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmivuotiaalle kelpaisi kyllä. Ja äidin mielestä ovat hyviä leluja esim. purjeveneelle tai ulkomaan reissulle, kun mahtuvat hyvin laukkuun ja mahdollistavat monipuolisia leikkejä.

eli, uskoisin, että menevät kaupaksi kyllä. Myy setteinä.

Vierailija
69/87 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin halvallako Jyväskylässä niitä hahmoja myydään?! Täällä Vantaalla kitpputoreilla yleensä 2 hahmon pussit (toinen on melkeinpä aina feikki) maksaa 5.95€...

Vierailija
70/87 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ostaa! Laita koko paketti 200e

Vierailija
71/87 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha ketju!!

Vierailija
72/87 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 19:21"]

Lapsi saa päättää, myydäänkö ne vai ei. (Tosin holhoojana voit päättää, mikä on lapsen edun mukaista.) Lapselle tulee trauma, jos myyt väkisin. Eli myy vain, jos lapsi haluaa. Kaikki tyttöjen äidit tietävät mitä ovat LPS. Poikia ne eivät kiinnosta. Littlest pet shop -tavaraa siis.

vastoin lapsen tahtoa on lapsen edun mukaista. Lapsen omaisuuden vähentäminen ei ole lapsen edun mukaista vaikka se omaisuus olisi leluja.

Eihän se ole vähentämistä jos niistä saa hyvän hinnan.Itse olen onnistunut myymään muutamia pojan keräilyleluja niin että sain paljon enemmän kuin mitä maksoin. Poika sai sitten niillä ostaa mitä tarvitsi ja oli tosi tyytyväinen.

Vierailija
73/87 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin ostaa niitä petsejä kuk olen keräilijä

Vierailija
74/87 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 18:07"]

Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.

Ei olla vaan koskaan myyty huutiksessa tms.

Miten kannattaa laittaa, vai tahtoisiko joku ostaa kaiken kerralla?

[/quote]

Vierailija
75/87 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on 11 ja minä rakastan niitä ja minä haluan niitä aika paljon

Vierailija
76/87 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysyä instagramista henkilö nimeltään lps_petu se vois olla kiinostunut

Vierailija
77/87 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin ostaa varmaan kaiken keralla paljon maksaa ?? Rakastan petsejä

Vierailija
78/87 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko kuvia Spn kautta : lps.kiekurani@ gmail.com

Vierailija
79/87 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Jos myyt niitä niin tule juttelemaan sähköpostiin. jhaataja11@gmail.com olisin kiinnostunut :)

Vierailija
80/87 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Jeesus mitä himohamstraajia.. Kyllä minun rakkaat lapsuusmuistot on ainakin ihan jotain muuta kuin muovinpaloja.

Kaikilla ei näin ole. Joillekin rakkaisiin leluihin liittyvät muistot saattavat oikeasti olla ainoita positiivisia lapsuusmuistoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan