Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsellani on noin tuhat LPS-tavaraa, miten myydään ne pois?

Vierailija
20.10.2012 |

Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.

Ei olla vaan koskaan myyty huutiksessa tms.

Miten kannattaa laittaa, vai tahtoisiko joku ostaa kaiken kerralla?

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ymmärrän, että jonkun kompromissin tekee tän muotimuovikrääsän kohdalla ja hankkii muutaman, mutta että 1000 isopäistä rumilusta. Just tollasen maatumattoman, kertakäyttösen paskan takia maailma tuhoutuu. Ketään ei kiinnosta joku petshop-krääsä muutaman vuoden kuluttua.

Jösses, mitä WT-meininkiä.

Vierailija
42/87 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 11v. Ja ostelen niitä netistä. Varsinkin niitä vanhoja! Laita nettiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko nyt vastoin lapsen tahtoa myymässä niitä LPS-tavaroita? Mitä ihmeen kommentteja täällä on? Kun aloite lähti nimenomaan lapselta? Itse ajattelin hommata sen hänen toivomansa kameran ihan muita teitä, mutta lapsi haluaa myydä nuo muovinpalat eli mä teen nyt jotain väärin, kun lapsi opettelee jostakin luopumista saadakeen jotain muuta, eikä odota kaiken putoavan suoraan taivaalta? ap.

Jos haluat niin säästä niitä muutama muistoksi (se määrä olisi varmaankin riittänyt alunperinkin lapselle leikkeihin)

Isommat lapset oikeasti keräilevät noita juuri noiden videoiden takia:)

Vai google youtubesta :D

Vierailija
44/87 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä mun sähköpostiin infoa lps jutuista!

linna.suvi@luukku.com

Voisin ostaa muutamia HALVALLA! kerrot vain mihin pitää maksaa ja lähetät ne minulle. Kerrothan viestissä nämä asiat

Hei!

Voisit ostaa lps: hintaan:

Maksu maksetaan tilille:

Lps tulevat postiin vai minne? :

Annat kuvat lps jutuista.

Kerot oikean nimesi, ettet ole roska postaaja.

Hinta saa olla HUOM. 2e-10e. Riippuu kamasta, : ) Voi olla kalliimpikin jos esine on arvokkaampi.

Vierailija
45/87 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aluksi tehä ilmoitus jonnekkin nettikauppaan tyyliin huuto.net tai esim. tori.fi yms. Monet Littlest pet shop kerääjät ostais mielellään niitä. Oon 12v ja keräilen lps hahmoja itekkin. >_<

Ps: Jos sulla on niitä vanhan mallisia petsejä tai paljon tavaroita niin varmaan menee kaupaks. ;D

Vierailija
46/87 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan mietityttää et mihin 12-vuotias tarvitsee järjestelmäkameraa?

Vierailija
47/87 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus mitä himohamstraajia.. Kyllä minun rakkaat lapsuusmuistot on ainakin ihan jotain muuta kuin muovinpaloja.

Vierailija
48/87 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 18:25"]

jos hän on ne lahjaksi saanut tai itse ostanut. Vanhemman/holhoojan/huoltaja oikeus ei ulotu lapsen omaisuuteen, joten niitä ei saa myydä pois ilman lapsen lupaa.

Kannattaa muistaa, että ruoka, vaatteet jne. ovat vanhemman velvollisuuksiin kuuluvaa elatusta, mutta vanhemman lapselle hankkima LPS-talo on lapsen, jos se on lapselle annettu. Siten niiden omistussuhde on erilainen.

Pankkien sivuilla kerrotaan, miten lasten omaisuuden kanssa tulee toimia.

[/quote]

kun se oikea elämä ei vaan aina mene ihan yhteen lakikirjan kanssa :P joskus on myös ihan terve perheensisäinen järjenkäyttö sallittua.

Vierailija
49/87 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisitkö kuvat niistä?sähköpostiin anni.rautiolaa@hotmail.com?

Vierailija
50/87 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ettämyyt kaiken kerrallaan. Kukaan ei osta pakettia joka maksaa 400e :D Maksa erikseen ja tee monta pakettia :) Mielestäni Tori.fi on suositumpi ja helpompi kuin tuo uudisttettu huutis.

Vierailija
51/87 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 18:07"]Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.

[/quote]

MIKÄ ON LPS TAVARA?

Vierailija
52/87 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2012 klo 18:07"]Taloja, hahmoja, tarvikkeita löytyisi paketteihinkin paljon.

[/quote]

MIKÄ ON LPS TAVARA?

[/quote]

Tähän kysymykseen on pariinkin kertaan jo vastattu tässä ketjussa mutta vielä kerran sullekin: Littlest pet shop -hahmoja, isopäivisiä muovieläimiä.

Vierailija
53/87 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myydä pienemmissä erissä. Aika moni tekee sen virheen, että myy leluja tms. hirveänä könttänä. Siinä ensinnäkin menettää rahaa, kun hinnoittelisi hieman korkeammalle yksittäisen lelun hinnan ja toisekseen, kukaan ei osta leluja 500€:n könttänä, ei kukaan.

Vierailija
54/87 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato google haulla lps

Vierailija
55/87 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,lähetätkö kuvaa gmail :issa kun haluaisin kattoo sähköpostini on pimpelipom70@gmail.com

Vierailija
56/87 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiinnostunut ostaja jos sattuisi olemaan mäyräkoira lps hahmoja, tyttärelläni on kova kuume saada sellainen. vaikka juuri ostettiin hänelle 20e paketti jossa hahmoja tuli aika monta. Itse suosittelen isoissa paketeissä myymistä tai yksittäin ja pari tavaraa mukaan... talojen mukana voisi olla myös siihen kuuluvat tavarat ja hahmot. :)

Vierailija
57/87 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ois hintaa?

Vierailija
58/87 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä oleta, että kaikki muut ovat yhtä avuttomia. Älä hanki lapsellesi mitään sellaista, mitä et ole valmis katsomaan myös 10 vuoden kuluttua => sinulla ei ole mitään turhaa, jota "panikoida perään".

Se, että ei heitä kaikkea roskiin ei merkitse, että rakastaisi sitä tavaraa. On pelkästään ekologista säästää leluja/astioita/huonekaluja eikä ostaa sitä krääsää ja romua koko ajan lisää.

Lapsen ei tarvitse opetella luopumaan, koska lapsi luopuu joka tapauksessa jatkuvasti, leikit kun harvoin ovat pysyviä ja paikoillaan junnaavia. Harva aikuinen kestäisi sitä, että lapset (aikuisina) kävisivät heidän tavaransa säännöllisin väliajoin läpi ja viskoisivat roskiin ne, joita pitävät tarpeettomina. Aika moni ruma koru saisi lähtöpassit, vaikka mammat pitävät niitä arvokkaina.

Meillä on vanhemmat säästäneet kaikki mun ja siskon lelut. Me ei edes juurikaan rikottu mitään, joten kaikki on tallella. Minusta se on ihanaa! Ne tavarat tosiaan herättävät muistoja. Ja joskus sitten omat lapset voi toivottavasti niillä leikkiä.

Meillekään ei ostettu sellaisia, mitkä olisi rojuja. Vaan hyvälaatuisia leluja, joiden leikkiarvo on sama nyt kuin 20-vuotta sittenkin.

Sen sijaan miehen sisko harmittelee, kun heidän äitinsä myi lähes kaikki heidän lelunsa aikoinaan.

Vierailija
59/87 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suuri ullakko jonne vein leluja sitä mukaa kun lapset ei enää leikkineet niillä, sinne ne jäivät kaikki. Lapset ovat nyt aikuisia mutta pienelle lapsenlapselle niitä sieltä haetaan leikittäväksi, liikaa niitä siellä on mutta tehköön perikunta niille mitä haluaa kun se aika koittaa.Siellä on paljon isoja ja pieniä legoja, Hemanit ja Turtlet olivat silloin suosittuja.

Vierailija
60/87 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä näitä mammoja, jotka säilövät joka ikisen lapsen lelun ja roinan vintille pölyttymään ja tunteilevat ja panikoivat lapsen tavaran perään ihan turhaan. Lapsen pitää oppia myös luopumaan ja tajuta, että kaikke ei voi säästää. Ymmärrän kyllä, että jos oikeasti jotain rakasta ja tärkeää yksittäistä tavaraa säilötään esim. uninalle tai ensikengät ym. mutta rajansa kaikella. Itse olen ostanut lapsille isot sängynaluslaatikot joihin saavat tallentaa omia tekeleitään ja rakkaimpia tavaroitaan, kaikki mikä sinne mahtuu saa olla, mutta muut rojut inventoidaan tietyn väliajoin ja myydään pois, pannaan roskiin tai jätetään vielä leikkeihin. Koskaan ei lapset ole haikailleet myytyjen tavaroiden perään ja varmasti romua riittää myös tuleville lapsenlapsille.