Mielipiteitä arvon naiset!! (ov, miesasiaa, treffit)
Olen törmännyt Suomi24:ssa yhteen, siis vain yhteen, mielenkiintoiseen ilmoitukseen vuoden aikana. Aina kun tää mies pompahtaa siellä silmille, mahanpohjassa muljahtaa ja näen päiväunia.
Mies ei ole ollut niin kiinnostunut musta, että oltais nähty. Hän on siis erittäin ronkeli tapaus. Lisäksi välimatka on ollut esteenä. Kuitenkin hän ensimmäisten viestien jälkeen kirjoitti, että mun viesteistä tulee kiva olo.
No, paljon on tapahtunut sen jälkeen. Mies tekee selväksi profiilissaan, että häntä ei todellakaan enää oikein hetkauta mikään ja kuitenkin semmoista hän etsii. Minä olen kuitenkin onnistunut häntä hetkauttamaan!! Kun en saanut häntä rakastumaan itseeni, niin tieten tahtoen kokeilin, saanko hänet suuttumaan. No, sain ja nin hyvin, että hän torjui mut. Ja ennen torjumista hän laittoi viestin, että "eipä ole pitkään aikaan kuohunut näin paljon" (siis hänen mielessään).
Nyt tää mies on takaisin treffipalstalla ja mietin, että teenkö uuden profiilin, jolla voin ottaa yhteyttä. En välitä, teenkö itestäni pellen tai vaikutanko stalkkerilta. Joten, sanokaa, että anna olla jo...
Kommentit (22)
Kirjoita hänelle ja sano suoraan, että hän on jäänyt mieleesi ja haluaisit kovasti tavata hänet livenä. Matkusta vaikka maailman ääriin niin sitten tiedät. Kaikki voi mennä mönkään, voit saada sydänsuruja tai sitten tästä on alkamassa vuosisadan rakkaustarina...
sen tietää sekunneissa kolahtaako joku joten romantikko ei voi vakuuttaa ketään et jonkun jo torjutun kohtalo on torjujassa.
Mieti uudelleen AP,sinä et ole tän miehen kohtalo.