Mielipiteitä arvon naiset!! (ov, miesasiaa, treffit)
Olen törmännyt Suomi24:ssa yhteen, siis vain yhteen, mielenkiintoiseen ilmoitukseen vuoden aikana. Aina kun tää mies pompahtaa siellä silmille, mahanpohjassa muljahtaa ja näen päiväunia.
Mies ei ole ollut niin kiinnostunut musta, että oltais nähty. Hän on siis erittäin ronkeli tapaus. Lisäksi välimatka on ollut esteenä. Kuitenkin hän ensimmäisten viestien jälkeen kirjoitti, että mun viesteistä tulee kiva olo.
No, paljon on tapahtunut sen jälkeen. Mies tekee selväksi profiilissaan, että häntä ei todellakaan enää oikein hetkauta mikään ja kuitenkin semmoista hän etsii. Minä olen kuitenkin onnistunut häntä hetkauttamaan!! Kun en saanut häntä rakastumaan itseeni, niin tieten tahtoen kokeilin, saanko hänet suuttumaan. No, sain ja nin hyvin, että hän torjui mut. Ja ennen torjumista hän laittoi viestin, että "eipä ole pitkään aikaan kuohunut näin paljon" (siis hänen mielessään).
Nyt tää mies on takaisin treffipalstalla ja mietin, että teenkö uuden profiilin, jolla voin ottaa yhteyttä. En välitä, teenkö itestäni pellen tai vaikutanko stalkkerilta. Joten, sanokaa, että anna olla jo...
Kommentit (22)
Ota järki käteesi, en usko, että kuitenkaan haluat vaikuttaa pelleltä...
että se on ennemminki vaan kyynistyny herkkis. Tosin tällähetkellä on pelimies, mutta vaikuttaa siltä, että kunhan kolahtaa, niin se on menoa sit...
ap
että se on ennemminki vaan kyynistyny herkkis. Tosin tällähetkellä on pelimies, mutta vaikuttaa siltä, että kunhan kolahtaa, niin se on menoa sit...
ap
Mutta tuon olet tainnut kehitellä omassa pikku päässäsi. Kuulostaa joltakin rakkausleffan juonelta, oletko alitajunnassasi ottanut jostain semmoisesta vaikutteita?
Niin ja, Anna jo olla!
Sanokaa nyt vielä, että kerää itsekunnioitukses, nainen!
Hö... Eikö teissä ole yhtään romantiikkaa jäljellä, taidatte olla yhtä kyynisiä kuin tää tapaus :P
ap
Panoja vailla, voi aina vedota siihen panon jälkeen, että ei oikeen sytytä pitkällä tähtäimellä. Todellakin lopatat jonkun Suomi24 kyttäöämisenkin, ja alat elämään ihan netin ulkopuolella.
sen verran, että sanoisitte mulle, että jos ja kun meidät on toisillemme tarkoitettu, niin tiemme kohtaavat?
Pliiis...
ap
sen verran, että sanoisitte mulle, että jos ja kun meidät on toisillemme tarkoitettu, niin tiemme kohtaavat?
Pliiis...
ap
Non nih hyvä nainen, ryhdistäydy! Netissä ja treffipalstoilla on se huono puoli, että mielikuvitus ehtii kehittämään vuosisadan rakkaustarinoita ja profiloida jonkun tuntemattoman ihan omiin äärimittoihinsa, vaikka ei ole MITÄÄN vakuuksia moiseen! Älä haaveile päiväunien perään, vaan sisäistä jahtaavasi haavekuvaa. Nyt ryhti suoraksi ja uusien tuulien perään!
ja siksi en vieläkään ole parisuhteessa.
Nimittäin kun on näin romanttinen (ja hyvä itsepetoksessa), niin ajattelee, että
"no se sanoo, ettei halua seurustella, mutta kyl se oikeesti haluaa, se vaan PELKÄÄ, joten kun mä tarpeeks kauan annan pesää niin se muuttaa mielensä"
"sitä vaan jännittää naisten seura niin paljon että siksi siitä ei kuulu mitään muuten ku lauantaisin aamuneljältä kännissä"
"se on oikeesti sisältä semmonen herkkä ja haavottuvainen pikkupoika, sen takia sen pitää juoda koko ajan ja vittuilla mulle, kyllä se OIKEESTI rakastaa mua"
"se siis niinku KÄRSII ihan kauheesti tästä maailman pahuudesta ja ei oo saanu tarpeeks rakkautta, siks se ei halua olla missään tekemisissä mun kaa"
Voihan tuo mies ollakin herkkä kyynikko, mutta jos se ei halua tavata sinua, niin minkä sinä sille voit? Lisäksi kun et ole itsekään häntä tavannut niin et todellakaan tiedä millainen tyyppi on- kaikke ne kymmenet ketkä itse olen netin kautta tavanneet ovat olleet aivan erilaisia mitä kirjoittelu antaa ymmärtää, ihan ilman mitään tietoista sumutustakin.
Voithan sinä yrittää häntä hamaan tappiin asti, mutta miksi?
Olivatko vanhempasi kenties etäisiä by the way?
tyyppi on sellainen, että kun kolahtaa niin kolahtaa kunnolla. Sinä et kolahtanut, valitettavasti.
Nettideittailussa on suurimpia ongelmia juuri tuo, että kun ei olla edes tavattu niin ihastumisen tarpeessa oleva kuvittelee sen kohteen juuri sellaiseksi millaista itse haluaisi.
Ja loistavia nuo viestin 11 esimerkit :D Myönnän syyllistyneeni itsekin suunnilleen jokaiseen noista nuorempana, onneksi sittemmin "kyynistyin" (lue:viisastuin ja kasvatin omanarvontunnon).
onko mies pelimies vai "kyynistysnyt herkkis",jos se ei kuitenkaan ole kiinnostunt ap:sta? Tosielämä ei ole romanttista komediaa,unohda jo mies säälittävän stalkkaamisen sijasta ja uutta matoa koukkuun vaan! Ei ole kohtalo tarkoittanut teitä yhteen.
pelimies kyseessä kun roikkuu vuositolkulla treffipalstalla, etsimässä pikapanoja.