Seurusteleeko Jonne ja Cheek?
Kommentit (97)
..tuossa taannoin kertoi että pitkästä suhteesta oli tullut ero.
Jare nyt ei kiinnosta, liikaa itseruskettavaa kasvoilla.
Aina niin kierrelle vastaa, kun siltä kysytään siitä.
Oishan ne söpö pari.
No olisivat. ;D
Miksi mulla on sellanen tunne, että Cheek seurustelee, mutta ei halua paljastaa sitä? Aina niin kierrelle vastaa, kun siltä kysytään siitä.
Ei kaikki julkisuudenhenkilöt halua tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen. Jare on varmaan fiksu tyyppi ja ei halua kertoa mahdollisesta tyttöystävästä.
Miksi mulla on sellanen tunne, että Cheek seurustelee, mutta ei halua paljastaa sitä? Aina niin kierrelle vastaa, kun siltä kysytään siitä.
Ei kaikki julkisuudenhenkilöt halua tuoda yksityiselämäänsä julkisuuteen. Jare on varmaan fiksu tyyppi ja ei halua kertoa mahdollisesta tyttöystävästä.
hyi. Muutama tuttukin ollu sen kans.
tai ainakin saa juuri sellaista pillua kuin itse tekee mieli... ihan perusfiksun oloinen ja hyvän näköinen tyyppi, voi tehdä juuri mitä haluaa.
Jare nyt ei kiinnosta, liikaa itse
rakkautta
kasvoilla.
hyi. Muutama tuttukin ollu sen kans.
Lähiaikoina vai aikaa sitten? Jos se ei vielä silloin seurustellut.
Toisaalta taas, sen biisit puhuu vähän toista.
Ootko varma, että puhuu biiseissään itsestään? Eihän laulajan (tai räppärin) sanoitukset useinkaan ole mitään totuudenmukaisia kuvauksia kyseisen biisintekijän elämästä.
Olisin veikannut, että on max 25v, ehkä 23.
Toisaalta taas, sen biisit puhuu vähän toista.Ootko varma, että puhuu biiseissään itsestään? Eihän laulajan (tai räppärin) sanoitukset useinkaan ole mitään totuudenmukaisia kuvauksia kyseisen biisintekijän elämästä.
Lisäksi Cheek on sanonut, että omasta elämästä kaikki on otettu. Ei titenkään suoraan yks yhteen.
Cheek on vielä sinkku, mutta ei kauaa, kun pistä tuulemaan! ;)
Cheek on vielä sinkku, mutta ei kauaa, kun pistä tuulemaan! ;)
:)
Hyvä! Pistäpä, niin saadaan sillekin joku emäntä. Cheek on vielä sinkku, mutta ei kauaa, kun pistä tuulemaan! ;)
:)
Näette emännän muutaman kuukauden päästä hänen kanssaan paistattelemassa iltapäivälehdissä. Ensin täytyy vain pitää pieni kuntokuuri, Cheekiä kun taitaa miellyttää treenatut ja hyvännäköiset naiset.;) Aloitan heti ensi viikolla.
Suunnittelin, et voimme kohdata sitten sattumalta jossain bileissä, jossa hän huomaa minut (upean näköisenä mutta kuitenkin selvästi erilaisena kuin kaikki muut upean näköiset naiset), tutustumme, ihastumme ja vaikka olen epäileväinen suhteemme onnistumisesta, rakastumme ja seurustelemme. Sitten jonkin ajan kuluttua, ehkä n 6kk tai pari vuotta, riippuu nyt miten menee, odotan häntä kotona (upean näköisenä, mutta tietenkin sellaisena kotoisana) ja kerron että sydämeni särkyy, mutta taidamme kuitenkin olla liian erilaisia ja että hän ansaitsee jonkun paremman, joka arvostaa häntä sellaisena kuin hän on ja haluaa elää samaa elämää. Itkemme tietenkin mutta eroamme kauniisti, koska olen kaikessa viisaudessani intuitiivisesti oikeassa että rakkaudestamme huolimatta tästä ei ikinä tule mitään. Mutta aina kun jossain kohtaamme, tiedän että hän edelleen kaipaa minua. Voi alkaa ihan itseänikin itkettää :'(, vaikka oonkin jo ainakin puoli tuntia tätä suhteemme surullista päättymistä käsitellytkin.
seurusteli useamman vuoden. Tyttöystävä oli fiksu ja mukava heppatyttö, joka teki mallinhommia. Tämän hetkistä tilannetta en tiedä.
Oishan ne söpö pari.