Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uuteen kumppaniin tutustuminen tuntuu näin työläältä ja pelottavalta?

Vierailija
29.10.2012 |

Sinkkuna ollut jonkin aikaa ja nyt kerran käynyt treffeillä mukavan miehen kanssa. On kiva ja kohtelias, hauska ja hyvää seuraa jne. Mutta kun ei musta vaan tunnu miltään :( Voiko se kipinä löytyä vai olisiko heti pitänyt kolahtaa? Olenko mä vain kärsimätön vai mitä? Toisaalta vähän hirvittääkin kun edellisessä suhteessä satutin itseni niin pahasti. Enkä koe olevani valmis seksiin pitkään aikaan vaikka edellisestä kerrastakin on jo vaikka kuinka kauan. Miten tää nyt tuntuu näin vaikealta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni aina tullut vasta ajan kanssa seurustelusuhteissa.

Mutta toki jos sinusta tuntuu ette ole valmis seksiin tai suhteeseen niin kannattaa miettiä onko nyt järkeä sitten suhdetta vielä kehitellä. Tai ainakin kertoa miehelle että tämä on tilanne, ettei hän turhaan ala elätellä liikaa toivoja.

Vierailija
2/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se naisten kanssa treffailu olisi paljon kivempaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan lohdullista kuulla että se kipinä voi tulla ajan kanssa. Kai mä jotenkin kuvittelin että pitäisi olla heti se jalat alta -fiilis. Edellisessä suhteessa oli kyllä kipinöitä oikein kunnolla mutta en muista missä vaiheessa ne tuli.

Josko nyt vaan tapailisi rauhassa ja katsoisi miten tämä etenee.

Vierailija
4/4 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinolon jälkeen. Olin eronnut, lannistettu ja pienen lapsen äiti. Ensimmäisessä treffikumppanissa ei ollut mitään vikaa, ainoastaan hyviä puolia, mut mikään ei tuntunut miltään, ei edes viikkojen päästä. Erostakin oli jo vuosia ja kuvittelin oloni johtuvan siitä että olin ollut jo liian kauan yksin.

Lopulta tajusin että meidän kemiat ei pelanneet ollenkaan yhteen, lopetimme vähän myöhemmin suhteen täydessä yhteisymmärryksessä ja siitä muutaman viikon päästä tapasin miehen joka oikeasti sai sydämeni laukkaamaan niin että se tuntui pakenevan vartalostani. Olemme olleet tuon miehen kanssa yhdessä melkein 8 vuotta ja vieläkin mieheni saa tuon saman tunteen minussa valloilleen. Älä tyydy "ei mihinkään", rakkaus tarvitsee kasvaakseen voimakkaita, selittämättömiä henkilökemioita!