Seurusteleeko Jonne ja Cheek?
Kommentit (97)
Tai niin kuin ihailisi sitä sen meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:57"]
http://instagram.com/p/cUBzKFNFzg/#
Ei toi kyllä näytä Cheekiltä :DD
[/quote]
Jarella kyllä näyttäis olevan samannäköiset aurinkolasit...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 21:57"]
http://instagram.com/p/cUBzKFNFzg/#
Ei toi kyllä näytä Cheekiltä :DD
[/quote]
Jarella kyllä näyttäis olevan samannäköiset aurinkolasit...
[/quote]
No joo, mutta sulla näyttäis muuten olevan aika hunoo kasvojentunnistuskyky....
Cheek on kyllä yks niitä harvoja artisteja, jotka on välttänyt tuomasta julkisuuteen naisiaan, ja hyvin on onnistunut. Mua kyllä kiinnostais minkä laisten muikkeleiden kans liikkuu :D
Cheek on sinkkku. elämä omistautunut musiikille. Kesällä oli ihan haastiksia tästä. Ollut joku vaikea suhde joskus.
Naisihanne on eloveena, hillitty,tyylikäs, ei bimbo tai julkimo..eli varmaan ihan tavallinen niin ja ei stadilainen. nämä oli jossain haastiksessa.
On ihan aito tuossa ohjelmassa:)
Cheek ja Mikael Gabriel on pari. Salon keikalle tullessaan twiittasivat jo matkalta, miten MG:llä on aina Cheekin kuva messissä.
Tulivat siis samalla autolla paikalle.
Ja keikan jälkeen kävivät yhdessä syömässä.
Ihan varmasti ovat siis pari. ;)
Eiks toi Jonne A seurustele sen Claudia Even Peppi-tyttären kanssa.
VHB Jonnesta en tiedä, enkä haluu tietääkään, jos seurustelee, mielelläni itse hänet kengittäisin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 02:14"]
Eiks toi Jonne A seurustele sen Claudia Even Peppi-tyttären kanssa.
VHB Jonnesta en tiedä, enkä haluu tietääkään, jos seurustelee, mielelläni itse hänet kengittäisin.
[/quote]
Kengittäisit vai rengastaisit?
Mä voisin rengastaa Jonne A:n.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 02:08"]
Cheek ja Mikael Gabriel on pari. Salon keikalle tullessaan twiittasivat jo matkalta, miten MG:llä on aina Cheekin kuva messissä.
Tulivat siis samalla autolla paikalle.
Ja keikan jälkeen kävivät yhdessä syömässä.
Ihan varmasti ovat siis pari. ;)
[/quote]
Ohis, mutta toi Miakel Gabriel on niiiin wannabe! Ja ne biisien sanat.."mee mökille, äläkä jää kaupunkiin.." oikeasti, paljon se on maksanut, että levy-yhtiö on julkaissut sen musiikkia? :D
Peruutuspeilistä näkyi kuskina Cheekin näköinen mies. Korkeintaan Mungo päässyt vain samalla kyydillä Meripäiviltä (eikö se kuva jostain niiltä ajoilta ollut) paikasta A paikkaan B. Tuohon pariin mä en usko ikinä! Siis I-KI-NÄ. :D
No ei symppis Jonne ton itserakkaan pikkupaskiaisen kyytiin lähtisi, joten eivät seurustele.
Kyllä joillakin on niin htin huono miesmaku - kattokaa nyt ton Poskiontelon omahyväisiä ilmeitä. Mikään ei ole niin totaali turnover kuin feminiinistä itseihailua hehkuva wannabe-kovis.
Jostain oon joskus kuullu et cheekil ois ollu jotain säpinää sen Yasminenkans? :D Mut hei muistakaas ! Mun treenaus alkaa huomenna, koska Jarehan on mun mies vai mitä? (;
Seurustelee se. Sama tyttö kui josksu aikaisemmin.
Olispa aika erikoinen pariskunta. :D