Minkä ikäisenä suutelit oikeasti ekan kerran
Ei siis mitään pusuja vaan kunnon kielisuudelman
Kommentit (25)
Järkyttävän vanhana porukka täällä on moista ekan kerran harrastanu, mut ne taitaakin olla niitä megauskikisia, jotka on muutenkin menny naimisiin ennen ´kuin ovat tehneet muuta-- :D
Ihmiset ja elämänkulut on erilaisia. Hyvin on ehtinyt harrastella irtosuhteita ja tulla mestarilliseksi suutelijaksi vaikka yli kaksikymppiseksi pääsikin ennen kunnon ekaa suudelmaa...
jakanu persettä ympäri kylää, mut suudellu vasta joskus parikybäsenä-- :D :DSuudella voi ilman kitarisojen nuolemistakin.
Paitsi etten mä ollut oikeastaan suudellut millään tapaa ennen sitä 20. ikävuotta.
Likka oli 15v. En liiemmin ajatellut 18-vuotiaana. Henkisesti oltiin samanikäisiä. Katsooko ensirakkaus ikärajoja lainkaan? Likka olis ihan hyvin voinu olla 14-vuotias (eli kunnolla alaikäinen), enkä olis silloin ollu moksiskaan, koska sen ikäisenä omatkin halut heräsivät. Plus sitten en ajatellut. Mutta jälkikäteen ajateltuna pelottaa. Olisin rakastellutkin häntä silloin. Helposti. Eipä vaan koskaan menty niin pitkälle. Onneksi. Ei varmaan auta asiaa jos sanon että likka itse oli täpinöissään suudelman hetkellä? Sukat pyöri jaloissa molemmilla meistä. Jotenkin epäilen että 18v jätkän kielari 15v likalle on julmettu voitonmerkki. Olis mullekin kelvannu 18v naisenalku 15-vuotiaana. Huokaus.
Mulla on likainen ja syyllinen olo nyt.
Poikaystäväni (eka) oli aika sika miehenaluksi kyllä muuten, mutta aivan taivaallinen suutelija. Suhde kesti peräti kaksi viikkoa. Hämärästi muistan että suudelmista saattoi mennä aivan upeaan huppeliin. Nyt fossiilina... no joo.
ja siihen kyllä jäi muuten kaikki vielä siinä vaiheessa.
Luulin olevani viimeinen suutelematon tyttö koko planeetalla.
Olin järkyttävän huono suutelija. Olen hävennyt aina ensisuudelmaani.
Kamalan huonon suutelijan kanssa. Pidinkin sitten 5 vuoden tauon siitä hommasta.
yli 20-vuotias taisin olla. En muista tarkasti.
Järkyttävän vanhana porukka täällä on moista ekan kerran harrastanu, mut ne taitaakin olla niitä megauskikisia, jotka on muutenkin menny naimisiin ennen ´kuin ovat tehneet muuta-- :D
Ihmiset ja elämänkulut on erilaisia. Hyvin on ehtinyt harrastella irtosuhteita ja tulla mestarilliseksi suutelijaksi vaikka yli kaksikymppiseksi pääsikin ennen kunnon ekaa suudelmaa...
Valitettavasti kaikille ei ole suotu sellaista ulkonäköä, joka herättäisi poikien mielenkiinnon. Minä kuulun siihen ryhmään.
-yksi aikaisempi vastaaja-
16v, taisi kestääkin pari tuntia :D
Tosin olen tähä mennes seurustellutkin vain kerran reipas vuos sitten - en oo se näkönen et miehii kiinnostas. Suukot oli tuolloinki kyl miellyttävämmän olosia ollu ku ajatus kielarista, olen vain iloinen ettei exä sellasta edes yrittäny.
Ennätys siis, 21 vuotias eikä mitään tollasta tehty, wohoo?
jakanu persettä ympäri kylää, mut suudellu vasta joskus parikybäsenä-- :D :D
jakanu persettä ympäri kylää, mut suudellu vasta joskus parikybäsenä-- :D :D
Suutelin ensimmäisen kerran 21-vuotiaana. Uskovainen en ole millään muotoa. Vähän tosikko ja synkkämielinen voin tosin myöntää olevani. Tällä hetkellä elän susiparina puolisoni kanssa, eikä "myöhäinen aloitus" ole estänyt meitä harrastamasta kaikenlaista haureutta.
Suudella voi ilman kitarisojen nuolemistakin.