Noin 165cm pituiset!
Kommentit (41)
Mä en oikeestaan tiedä minkä kokoset vaatteet mulle menee, kun en oo ostanut muuta kun leggareita ja jotain säkki-paitoja sen jälkeen kun lihoin :(
61 kilosena olin kokoa 38
162 cm/ 59 kg/ 75 D ja koko M/38 (joissakin vaatteissa menee koko S/36 esim. ulkoilu- ja urheiluvaatteet).
Vaatteet eivät purista vaan istuvat nätisti. Monesti kun näkee ihmisiä, jotka ovat pukeutuneet liian pieniin vaatteisiin. Ovat aiemmin olleet kokoa 34, sitten lihoneet 10 kg ja edelleen änkevät samaan kokoon. Liian pieneen vaatteeseen pukeutuminen kun ei hoikenna ketään, päinvastoin...
Yläosa koko 36/38 ja alaosa 38/40
painan 61kg ja vaatekoko 34-36
Jos oot siis 163/61 ja mä oon 162/47 ja molemmat käyttää kokoa 34-36 niin kumpi meistä käyttää vääränkokoisia vaatteita? :)
olen joo painava, mutta paino johtuu lihaksista eli harrastan painonnostoa. Vaatekoko on 38 muuten, mutta käsivarret on niin paksut (isot hauikset/ojentajat) että lähes kaikki paidat jotka on joustamatonta kangasta ovat aina liian pienet käsivarsista. Siksi paitapuserot on kokoa 40 tai 42 - ja aina ei sittenkään kädet mahdu hihoihin :)
Koska olen lihaksikas ja roteva mutta lyhyt, näytän helposti paksulta (ja eräällä tapaa toki olenkin paksu mutta en rasvaisella muhkuramakkaratavalla). Siksi ei kannata käyttää mitään pussittavia yläosia, ja alaosa näyttää paremmalta tummana. Minulla todella isot reisilihakset, joulukinkun malliset, ja ne kun ahtaa vaaleisiin leggareihin niin näky on...sanoinkuvaamaton. Noin niinkuin negatiivisessa mielessä.
Mutta tosiaan, BMI ei kerro aina kaikkea, vaan kehonkoostumus ratkaisee.
ja pituus on 164 cm. Normaalipaino on 56 kg, joten jotkut koon 36 vaatteistani ovat hieman liian tiukkoja, pitäisi päästä eroon ylimääräisistä kolmesta kilosta. Tuumakoko on 28-29.
162 cm/ 59 kg/ 75 D ja koko M/38 (joissakin vaatteissa menee koko S/36 esim. ulkoilu- ja urheiluvaatteet). Vaatteet eivät purista vaan istuvat nätisti. Monesti kun näkee ihmisiä, jotka ovat pukeutuneet liian pieniin vaatteisiin. Ovat aiemmin olleet kokoa 34, sitten lihoneet 10 kg ja edelleen änkevät samaan kokoon. Liian pieneen vaatteeseen pukeutuminen kun ei hoikenna ketään, päinvastoin...
vatsaa,siis pömppistä vai litteä vatsa?
Minä olen 160cm,58-59kg,75C ja vaatekoko 38/m ja joistakin 36.Paidoista pitää katsoa että on hartioissa ja hioissa tilaa.
Mulla on pieni pömppis ja se tympii, kun muuten olisin melkein tyytyväinen.
Vaatekoko XS-M, riippuu ihan valmistajasta. Yleensä kuitenkin S/36. 34 vaatteetkin menevät päälle, mutta en tykkää enää näin 35-vuotiaana ihan tiukoista vaatteista, vaan valitsen mieluummin sen 36.
Ihanne mulle olisi 60-63kg, olen aika lihaksikas. Vaatekoko 38/40
olen laihtunut melkein 15kg. Vaatekaupoille pitäisi mennä. Pohdin,, että joko alkaa olla toivoa päästä kokoon M tai 40.
Painan nyt 76kg. ap
En usko, että vielä ihan mahdut, mutta riippuu kropan mallista ja vaatevalmistajasta. Olen 167 ja 63 kg. Mulla 40 koon housut ja paidat s-m. (liika liha kertyy takamukseen ja mahaan).
Tsemppiä laihdutukseen, kyllä ne kilot siitä ropisevat ja onnittelut jo saavutetusta, hieno homma:)
70kg, vaatteista menee M/L, 38-40.
paino 58 kg, vaatekoko 36, alaosa tällä päärynävartaloisella usein 38.
olen laihtunut melkein 15kg. Vaatekaupoille pitäisi mennä. Pohdin,, että joko alkaa olla toivoa päästä kokoon M tai 40.
Painan nyt 76kg. ap
Vau! Nostan hattua :)
koko n.42. mekoista mallista riippuen 40-44. Neuleita S-L kokoa, takkeja M-L.
75 DD rinnat, kapeahko vyötärö (suhteessa siis muuhun vartaloon), leveät lanteet.
Riippuu tosi paljon vaatteesta.
Olen Nigella Lawson tyyppiä vartaloltani. Tiedän kyllä olevani ylipainoinen, mutta minulla ei ole mitään ulkonäkökomplekseja.
Muutaman puseron ja housut ostin.
Koko 40 meni ja M koko.
Ihan muutamat vaatteet ostin, että taas pärjää jonkun aikaa.
Ei ole kiva, kun vanhat vaatteet roikkuu päälle.
Satsaan enemmän sitten vaatteisiin, kun tämä koko urakka on ohi.
Sellaiset 17kg vielä olisi karistettavaa.
Eli matka suunnilleen puolissa välin.
Sinne jonnekkin 57-60kg tavoittelen.
ap
painoa 55 kg ja vaatekoko 36 (joitakin 34 ja 38 vaatteita), kuppi 75C tai nyt imettäessä D.