Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen! Seuraatko vielä nuorisomuotia?

Vierailija
06.10.2012 |

Missä vaiheessa et enää pysynyt mukana musiikissa, elokuvissa ja peleissä? Mihin vuoteen ja hullutukseen pukeutumisesi jämähti?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en

Vierailija
2/29 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! En ole jämähtänyt mihinkään. Ostan vaatteet juuri noista H&M ja Gina Tricot paikoista :) Ihanaa kun muoti on sellaista että kaikki käy, on värejä ja materiaaleja! ua ei mihinkään Tavisfarku ja valkoinen kauluspaita + nahkakengät lookkiin saa :P ja ikä 33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut muotia, en teinimuotia, enkä muutakaan muotia. Mutta kaupoista on vaikea löytää muuta kuin näitä "ajalle tyypillisiä" vaatteita, ainakaan nelikympisenä. Onneksi nettikaupoista löytyy.

Vierailija
5/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, kysymys olikin kolmekymppisille:). #18

Vierailija
6/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, elokuvat ja pelit --> olen AIVAN pihalla noista. Joku "Lady Gaga" joka koko ajan esillä niin tiedän ja olen jonkun kappaleenkin kuullut (Pokerface), sitten taas joku "Jannica B" (johon törmäsin Euroviisujen esikatselua katsoessani) on aivan tuntematon.

Vaatteissa "seuraan muotia" siinä määrin, että koitan aina "jotain juttuja" poimia, sellaisia mitkä sopivat omaan suht klassiseen tyyliini. Nuoruusvuosista olen sen verran muuttunut, että silloin olin todella rock, nykyään klassinen tyyli. Jotain juttuja olen säilyttänyt, pidän esim. lyhyistä nahkatakeista, mutta ne ovat nykyään laadukkaampia ja naisellisempia malliltaan, eivät enää mustia vaan esim. "konjakin"värinen jne.

Vierailija
7/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastaus olisi - en ihan vielä

Vierailija
8/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan seuraa muotia. Ostan vaatteeni käytettyinä tai milloin mistäkin enkä juurikaan piittaa, ovatko vaatteeni trendikkäitä vai eivät. Joskus tulee varmaan ostettua jotain muodikasta tai trendikästä, mutta minua kiinnostaa enemmän vaatteiden laatu, ajattomuus sekä se, sopivatko ne vartalolleni ja viihdynkö niissä itse.

Työskentelen asiakaspalvelutehtävissä, joten pyrin olemaan töissä suht asiallisen näköinen. Toisaalta työpaikkani on kulttuurialalla, joten siellä saa olla hieman boheemikin. Mikään erikoisuudentavoittelu ei sinänsä kiinnosta minua - pyrin olemaan vain oma itseni. 

Niin ja ikä - olen 34.

Vierailija
9/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 35 vuotta ja en ole enää pariin vuoteen löytänyt mieluisia vaatteita HM:stä, Onlystä, VeroModasta ym. Vaatemuoti on nykyään sellaista rytkyä, joka ei mielestäni kaunista vartaloa.

Vierailija
10/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias ja viimeisen vuoden aikana olen siirtynyt kohti tyylikkäämpää tyyliä. Olen edelleen melko muodinmukaisesti pukeutunut (ehkä kenkiä lukuunottamatta). Yleensä tässä iässä aletaan pukeutumaan tyylikkäämmin, mutta pintamuotia mukaillen. Olen nähnyt tyylikkäitä ja melko muodikkaita 75-vuotiaitakin, silloin tyyli vain on ajattomampi ja pintamuodista otetaan vain parhaat palat. Olen muuttunut valikoivammaksi esim. H&M:llä ja Zarassa käydessä.

Vierailija
11/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 23:09"]

Olen 27-vuotias ja viimeisen vuoden aikana olen siirtynyt kohti tyylikkäämpää tyyliä. Olen edelleen melko muodinmukaisesti pukeutunut (ehkä kenkiä lukuunottamatta). Yleensä tässä iässä aletaan pukeutumaan tyylikkäämmin, mutta pintamuotia mukaillen. Olen nähnyt tyylikkäitä ja melko muodikkaita 75-vuotiaitakin, silloin tyyli vain on ajattomampi ja pintamuodista otetaan vain parhaat palat. Olen muuttunut valikoivammaksi esim. H&M:llä ja Zarassa käydessä.

[/quote]

Niin ja musiikissa olen aina ollut jälkeenjäänyt. Elokuvissa ei kiinnosta mikä tahansa, vaan oikeasti laadukkaat pätkät. Näin se on ollut aina. Inhosin teinileffoja jo teininä. Facebookissa en ole, mutta syyt ovat yksityisyyteni suojeluun liittyviä. Osaisin kyllä käyttää sitä ilman mitään ongelmia.

Vierailija
12/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31-vuotias, eikä mua ole teini-iän jälkeen kiinnostanut mitä musiikkia/elokuvia tms nuoriso kuuntelee tai katselee. Kuuntelen kyllä joskus radiota ja luen popmusiikkiin liittyviä uutisia, joten jos tässä tarkoitetaan yleensä nykyään suosittuja asioita eikä vain nuorison suosimia, niin varmaan popkulttuurin osalta seuraan vahingossa myös nuorisomuotia.

Vaatteissakin seuraan muotia, mutta en välttämättä tiedä mitkä kaikista muotisuuntauksista ovat erityisesti nuorten suosiossa.

Vierailija
13/29 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 29. En välitä vuoden 2002 jälkeisistä peleistä juurikaan ja seuraan eniten vuosien 1993-1999 välisiä pelejä ja kerään niitä. Uudet elokuvat harvoin kiinnostaa ja muoti ei ole koskaan ollut mielessä. Mielestäni kännykkä on myöskin soittamista ja tekstareita varten ja pöytäkone internettiä varten. Muita vempeleitä en ymmärrä.

-Mies 29v-

Vierailija
14/29 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan muotia hyvinkin tiiviisti. "Nuorisomuotia" en enää niin paljon, koska yksinkertaisesti monet trendit tekevät jo toista tulemistaan minun elinaikanani eli olen nähnyt ne jo.

Vierailija
15/29 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen vuoksi tiedän kyllä useimmat nuorisojutut.

Vierailija
16/29 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30-vuotias ja musta tuntuu, että "nuorisomuoti" on hirveän huonolaatuista rytkettä.

Olen joutunut etsimään uusia vaetekauppoja, kun ei mistään Vero Moda/Only/H&M/Mango/Gina Tricot -kaupoista tunnut löytyvän muuts kuin saman tien nyppyyntyvää, haalistuvaa ja polvipussiintuvaa rytkyä.

Vierailija
17/29 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEINImuoti ja muoti ovat kaksi eri asiaa. Esim liukuvärjätyt hiukset tai jumpin-haalarit - ei kiitos. Ja on paljon muitakin muodin "oikkuja" jotka sivuutan suoralta kädeltä, mutta kyllä olen edelleen 30v kiinnostunut muodista noin yleensä. Pukeudun ehkä itse kuitenkin enemmän klassisen tyylikkäästi kuin muodikkaasti. Toki muodistakin otan inspiraatiota omaan pukeutumiseen.

Vierailija
18/29 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kyllä paljonkin muotia, mutten enää yhtä orjallisesti kuin joskus teininä, jolloin piti saada kaikki mahdollinen mikä vaan on muotia, oli sitten kuinka kamalaa ja epäsopivaa.. Omaksi jutukseni on tullut naisellinen tyyli, sekä työn puolesta on oltava jokseenkin uskottava ja asiallinenkin samaan aikaan. Poimin parhaat palat päältä-periaatteella trendejä omaan tyyliini. 

Vierailija
19/29 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

e. olen mediasta ja musiikista+muodista+elokuvista jäljessä noin 15 vuotta. En tiedä enkä välitä mistään näistä asioista. Parhaiten sen huomaa, kun on nuorten parissa niin en ymmärrä helvettiäkään mitä ne selittää. Enkä oikein välitäkään että en ymmärrä helvettiäkään. Se vain on helvettiä kuunnella sellaista mistä ei ole kiinnostunut  siksi en kuuntele tai seuraa maailman turhia menoja.

Vierailija
20/29 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä kyllä koskaan ole mitään nuorisomuotia varsinaisesti seurannut, mitä se sitten tarkoittaakaan. Olen ostanut aina vaatteet sen mukaan, mikä saa kroppani näyttämään hyvältä. On se sitten muotia tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi