Mikä Lidlin tuoretiskin sämpylöissä on "vikana"?
TAivaallisen makuisia, ainakin ne moniviljasämpylät. Hinta 39 senttiä/kpl, kun tavallisessa kaupassa vastaavat euron tai yli.
MITEN voi olla niin edullisia? Karjalanpiirakatkin oli vain 24 snt/kpl ja tuoreempia ja yhtä makoisia kun muiden kauppojen tuoretiskiltä!
Kommentit (94)
Väsyttää nämä "pakastetta nekin on"-jutut, kun mies lähti tänäkin aamuna ennen viittä töihin...palkkansa ei ole suurensuuri.
No jos näin on niin miksi siinä hyllynreunassa olevassa tuoteselosteessa ilmoitetaan toisin? Ja miksi ne myyjät ikäänkuin hämäyksenä päivällä täydentävät hyllyjä paistamalla pakasteita? (olen itse nähnyt). Sinähän siis ET VOI kaikkitietävänä ihmisenä olla erehtynyt itse leipovien myymälöiden ja paistopisteiden menettelytavoista?
Ja vatsa vaivojakin niistä saa usein. Suomalainen laatu on nykyään aika sutta. Suosisin mielelläni suomalaista mutta en viitsi ostaa roskaa.
ne Prisman paistopisteen tuotteet eivät ole sen suomalaisempia kuin Lidlinkään. ALkuperämaa Saksa tai Ranska.
ja K- ja S-mafiassa hinta on kolminkertainen !!!!
Ja vatsa vaivojakin niistä saa usein. Suomalainen laatu on nykyään aika sutta. Suosisin mielelläni suomalaista mutta en viitsi ostaa roskaa.
ne Prisman paistopisteen tuotteet eivät ole sen suomalaisempia kuin Lidlinkään. ALkuperämaa Saksa tai Ranska.
leivonnaisista, jota Prismassa myydään. Läpyskässä lukee valmistusmaa ja ainakin meilläpäin on suomalaisia karjalanpiirakoita mutta ne on pahoja!
Paistopisteen tuotteet ovat halpoja, koska ne ovat 100% pakastetta ja usein ulkomailta. Niitä paistavat tavalliset rivimyyjät.
Sitten taas esim. Fazerilla tuotteet tehdään kahvilan leipomossa aamuvarhaisesta alkaen, ainoastaan pari tuotetta on pakastetta. Paistajina + leipojina koulutetut leipurit.
Laatu maksaa ja kotimainen työvoima. Ostamalla Fazerilta tuet suomalaisten työtä.
ainakin paistettiin just pakasteista paikanpäällä. Toisessa k-marketissa tulivat joo kyllä leipomosta valmiiksi paistettuina, mutta saattoivat olla myynnissä monta päivää. Homeisia karjalanpiirakoita useasti noukkineena kaupantyöntekijänä todellakin mielummin ostan lidlstä koska tietää mitä saa. Ja sitä paitsi Lidl on tärkeä suomalaisten nuorten työllistäjä. Oikeasti monen nuoren ensimmäinen työpaikka.
ns. jauholeipomo, eli siellä tehdään ihan oikeasti taikinat ja paistetaan. Mutta valtaosa paistettu täällä tänään -tuotteista on niitä pakastettuja keskieurooppalaisia, jotka eivät Lidlin tuotteista erotu edukseen.
ne Lidlin karjalanpiirakat on saksalaisia? Nehän on KARJALANpiirakoita, ei kai ne nyt ala Saksassa sellaisia teollisesti tuottaa? Kuka niitä siellä ostaisi???
Itävallasta, niin voisitteko kertoa mulle noista Brezeleistä? Saksassa olen huomannut, että niitä syötetään pienillekin lapsille ihan surutta päivittäin, vaikka tuoteselosteessa oli 4% suolaa + pintasuola päälle.
Yksi Bretzel täyttää esim. 2-vuotiaan parin kuukauden suolakiintiön???
Paistopisteen tuotteet ovat halpoja, koska ne ovat 100% pakastetta ja usein ulkomailta. Niitä paistavat tavalliset rivimyyjät. Sitten taas esim. Fazerilla tuotteet tehdään kahvilan leipomossa aamuvarhaisesta alkaen, ainoastaan pari tuotetta on pakastetta. Paistajina + leipojina koulutetut leipurit. Laatu maksaa ja kotimainen työvoima. Ostamalla Fazerilta tuet suomalaisten työtä.
90% tuotteista!! Mistäkö tiedän - no olen joskus kysynyt onko jotain tiettyä pullaa tai leipää ja mulle sanotaan että just seuraavaan paistoerään on menossa, kestää puoli tuntia. Joskus olen jopa ostanut jäisenä ja paistanut itse kotona kun en ole viitsinyt odottaa...
Kotimaista??? Just....
sämpylöitä ostin eilen Lidlistä kuin leipomostakin. Kyllä kuule monet leipomoketjut ikävä kyllä käyttää noita samoja raakapakasteita.
joissa aamuisin paistetaan kaupan leivät ja on ihan oikeita leipureita töissä.
Suomessa - kaksi pääkaupunkiseudulla ja yksi Treella.
Itävallasta, niin voisitteko kertoa mulle noista Brezeleistä? Saksassa olen huomannut, että niitä syötetään pienillekin lapsille ihan surutta päivittäin, vaikka tuoteselosteessa oli 4% suolaa + pintasuola päälle. Yksi Bretzel täyttää esim. 2-vuotiaan parin kuukauden suolakiintiön???
Lapset, ja aikuisetkin, täällä Saksassa ovat ihan yhtä terveitä kuin Suomessakin. Eli ei kai mitään vaikutusta ja ei kukaan pelottele niillä.
Meillä lapset syövät Brezeleitä silloin tällöin mm. vaikka pe-aamuna kouluevääksi. Ja niihin saa usein voitakin väliin.
Suomessa - kaksi pääkaupunkiseudulla ja yksi Treella.
ja kymmenissä muissa Lidleissä.
Onko ihan pakko kommentoida, jos ei tiedä`?
Kertokaa nyt. Eiköhän ne ihan samoista saksalaisista ja ranskalaisiata tai vaiks suomalaisistakin raakapakasteista paistele.
Sitä paitsi pidän keskieurooppalaisista leivistä:).
Lidlin "leipomo" on paras ja nams niitten juustot. Suomessa ei osata tehdä yhtä hyviä minun makuuni.
paistopisteessä työskentelevänä voin sanoa, että Lidl myy paistopistetuotteensa tappiolla tai sitten ne saa tuotteet paljon edullisemmin kuin me. Ja ne meillä paistetut tuotteet (ihan kaikki) ovat pakasteita. Lähes kaikki leivät ovat ranskalaisia, mutta pullista, piirakoista ja pasteijoista suurin osa on suomalaisia. Ja hyllyjä täytetään kesken päivän vastapaistetulla leivällä sen takia että myös myöhemmin kauppaan tulevat asiakkaat niitä saisi, ei huijausmielessä.
paistopisteessä työskentelevänä voin sanoa, että Lidl myy paistopistetuotteensa tappiolla tai sitten ne saa tuotteet paljon edullisemmin kuin me. Ja ne meillä paistetut tuotteet (ihan kaikki) ovat pakasteita. Lähes kaikki leivät ovat ranskalaisia, mutta pullista, piirakoista ja pasteijoista suurin osa on suomalaisia. Ja hyllyjä täytetään kesken päivän vastapaistetulla leivällä sen takia että myös myöhemmin kauppaan tulevat asiakkaat niitä saisi, ei huijausmielessä.
hyvä sisäänvetotuote. Se ehkä selittää sen, miksi myyvät pienellä katteella niitä. Mutta hauska aloitus sinänsä, että miehen kanssa juuri eilen ihmeteltiin myös tuota hyvää laatua ja huomattavasti kilpailijoita edullisempaa hintaa. :)