Mikä Lidlin tuoretiskin sämpylöissä on "vikana"?
TAivaallisen makuisia, ainakin ne moniviljasämpylät. Hinta 39 senttiä/kpl, kun tavallisessa kaupassa vastaavat euron tai yli.
MITEN voi olla niin edullisia? Karjalanpiirakatkin oli vain 24 snt/kpl ja tuoreempia ja yhtä makoisia kun muiden kauppojen tuoretiskiltä!
Kommentit (94)
on Nurmeksesta. Siellä leipovat tuotteet. En tiedä tuota Veturin konseptia, mutta veikkaan että Nurmeksessa leivotut leivät pakastetaan ja paistetaan paikan päällä Kouvolassa. Näin tuotteet on "tuoreempia" kuin jos ne myös paistettaisiin Nurmeksessa. Tiiä häntä.
ihanat isot korvapuustit maksoivat aluksi noin 69 s ja nyt ne maksavat jo 99 s. Mutt aLidlin leipämenekki on pistänyt myös muut ketju tkilpailemaan. Prismaankin on tullut torepaistettu aleipää pussissa kylläkin, jonka hintaa on laskettu.
Olen ohi mennessäni niitä vilkaissut mutta jotenkin hirvittää minkälaisia lisäainepommeja mahtavat olla?
näissä liikkeissä paistetuissa. Fazerilla ei ole yhtään kahvilaa Helsingissä missä itse leivottaisiin tarjottavat, ei edes niiden "lippulaiva" Kluuvissa.
Bretzelistä karsitaan aina näkyvä suola pois, niitä annetaan pikkulapsille. Joissakin leipomoissa on pikkubretzeleitä ilman suolaa päällä.
Kuinka ilman bretzeleitä voi elää...
terv. saksalainen
Mä olen Sveitsissä asuessani ostanut aina brezeleitä, joissa ei ole suolaa päällä. Niitä on hyvin tarjolla: joko paljaita, tai sellaisia joissa on jotain siemeniä päällä (seesamin-, kurpitsan-, unikon-...)
terv. osa-aikasveitsiläinen
5000 e kuussa, mitä väliä sillä on, mistä ruokansa ostaa? Minä tienaan vain reilut 2000 e, mutta siltikään minulla ei ole mitään vaikeuksia ruokkia perhettäni päivittäin monipuolisesti ja terveellisesti, vaikka käynkin pääasiassa S-marketissa ja Prismassa. Ruoka on Suomessa älyttömän halpaa, hintatasossa ei ole mitään vikaa! Kengät ja talvitakit vain ovat pirun kalliita, ja elektroniikka.
Lidlin tuotteet on ihania, vaikka olisi tehty missä tahansa. Maku ratkaisee.
Yleensä ostan lidlin sämpylöitä. Tänään aamulla kävin piiitkästä aikaa hakemassa aamusämpylät paikallisesta leipomosta. Olipahan muuten valtava ero! Vaikka hintaa on tottakai enemmän, koska suomalaiset raaka-aineet maksavat enemmän jne., mutta kyllä oli sen arvoista!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 10:44"]
Leipurin palkka 4000? Kuinka pitkä koulutus leipurilla on? Täytyy alkaa varmaan mietittimään ammatinvaihtoa. Kouluavustaja voi vain unelmoida tuollaisesta rahasta.
[/quote]
leipurilla, joka tekee pääosin yötyötä palkka voi hyvinkin olla tuo yllä mainittu. saisithan sinäkin kouluavustajana isompaa liksaa, mikäli työvuorot olisi yövuoroja.
en tiedä mikä sämpylöissä on vikana, mutta se paistopisteen haju on aivan kamala. en tiedä mistä se johtuu, mutta ei se ainakaan tuoreelle leivälle/pullalle tuoksu.
http://www.prosieben.de/tv/galileo/videos/5289-bildgeschichte-haare-im-brot-clip
Ei todella mitään lidliä vastaan, eikä saksalaisia, itsekkin melkein saksalainen.
Ihailen maata, kunse vaintoimii. Olisi meillä aika paljon oppimista!!!!
Katsokaa ylläoleva linkki galileo, mitä meidän leipään laitetaan.
(Se on tosin saksaksi, mutta kuvakin kertoo enemmän, kuin tuhat sanaa.)
Tosiaan luulen, että lidlinsämpylät tulevat KIINASTA.
Tosin he tekevät luonnolista L-cystiniä, joka on aminohappo,
jota voi myös keinotekoisesti valmistaa. Kumpi parempi?????????
Kun, eivain tietäis kaikkea, tieto tuskaa lisää.
Itse en ole sämpylöiiten ystävä.
Huvittavaa on se että "koulutetut leipurit" eivät osaa paistaa leipiä kunnolla...kaikki meidän lähi Prisman ja Citymarketin patonkit ovat aina hätäisesti paistettu (päältä palaneita ja sivut raakaa taikinaa) eivätkä ne saa niitä edes valmiiksi kun vasta pari tuntia kaupan aukeamisen jälkeen kun taas Lidlin paistotuotteet ovat aina valmiiksi paistettuna kun ovet aukeavat ja laatu on aina täydellinen.
Lidl saa kyllä meikäläisen rahat jatkossakin jos se takaa että pysyvät täällä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on se että "koulutetut leipurit" eivät osaa paistaa leipiä kunnolla...kaikki meidän lähi Prisman ja Citymarketin patonkit ovat aina hätäisesti paistettu (päältä palaneita ja sivut raakaa taikinaa) eivätkä ne saa niitä edes valmiiksi kun vasta pari tuntia kaupan aukeamisen jälkeen kun taas Lidlin paistotuotteet ovat aina valmiiksi paistettuna kun ovet aukeavat ja laatu on aina täydellinen.
Lidl saa kyllä meikäläisen rahat jatkossakin jos se takaa että pysyvät täällä.
"Laatu on aina täydellinen" :D:D:D
Tiedätkö edes, mitä ne paistopisteen tuotteet ovat?
paistopisteet
http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/13585.htm