Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Lidlin tuoretiskin sämpylöissä on "vikana"?

Vierailija
17.10.2012 |

TAivaallisen makuisia, ainakin ne moniviljasämpylät. Hinta 39 senttiä/kpl, kun tavallisessa kaupassa vastaavat euron tai yli.

MITEN voi olla niin edullisia? Karjalanpiirakatkin oli vain 24 snt/kpl ja tuoreempia ja yhtä makoisia kun muiden kauppojen tuoretiskiltä!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä annetaan pikkulapsille. Joissakin leipomoissa on pikkubretzeleitä ilman suolaa päällä.

Kuinka ilman bretzeleitä voi elää...

terv. saksalainen

Vierailija
62/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa kauppakeskus Veturissa on joku Porokylän leipomo. Aivan outo nimi kaikille paikkakunnalla, eli jostain hukan persiistä tänne tullut. Ovat leipovinaan paikan päällä, mutta epäilen. Taikinathan pitkoihinkin tuodaan jo Liettuasta ja vai nletitetään Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sämpylöitä ostin eilen Lidlistä kuin leipomostakin. Kyllä kuule monet leipomoketjut ikävä kyllä käyttää noita samoja raakapakasteita.

[/i

kysyy saksalainen (PIENELLÄ s:llä!)

Vierailija
64/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa kauppakeskus Veturissa on joku Porokylän leipomo. Aivan outo nimi kaikille paikkakunnalla, eli jostain hukan persiistä tänne tullut. Ovat leipovinaan paikan päällä, mutta epäilen. Taikinathan pitkoihinkin tuodaan jo Liettuasta ja vai nletitetään Suomessa.

lukee nettisivuilla "paikan päällä paistettuna", eli ei sielläkään leivota.

Vierailija
65/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään Lidlissä, saa joistain leipomoista Saksassa, ja olen tästä ihan varma!

Vierailija
66/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sinne aio mennä minkään tusinapaistopisteen takia. Kaverin luona olen pari kertaa syönyt Lidlin vuosikertakakkua ja se on todellakin maistunut siltä, että olisi "syömäkelpoista" vielä kymmenenkin vuoden päästä.

Minä haen leipäni, pullani ja leivokseni aina leipomosta. Siis sellaisesta suomalaisesta leipomosta, jossa suomalaiset leipovat alusta alkaen suomalaisia leipomotuotteita. Ei ole rahtikakkoa niissä ei.

Vierailija
67/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa - kaksi pääkaupunkiseudulla ja yksi Treella.

ja kymmenissä muissa Lidleissä.

Onko ihan pakko kommentoida, jos ei tiedä`?

Tuirassa ainakin. Nam:)

Vierailija
68/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä paistopisteen jutuista. Aika hyvä mainosketju Lidlille tämä :)

PS. Itse tykkään paistopisteen tuotteista, mutta muu Lidlistä löytyvä jää kyllä hyllyyn...

Vierailija
69/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne tuotteet -PAISTETAAN -ITSE, -RAAKAPAKASTEISTA, niin lidleissä, k-ketjun kaupoissa,kuten myös s-ketjun kaupoissa, samoin huoltsikoilla, useissa kahviloissa ja muissa vastaavissa paikoissa. Missään ei ole mitään ammattilaisleipuria leipomassa niitä tuotteita teille. ´Lidleissä on siksi niin halvat hinnat, että niillä on niin suuret ostovolyymit, koska koko suomen ketju ostaa niitä tuotteita ja ´myy helvetin halvalla. ääs-marketeissa ja koo-kaupoissa on jokaisessa oma kauppias, joten eivät pysty ostaa/myydää niin halvalla..

Vierailija
70/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistopisteessä työskentelevänä voin sanoa, että Lidl myy paistopistetuotteensa tappiolla tai sitten ne saa tuotteet paljon edullisemmin kuin me. Ja ne meillä paistetut tuotteet (ihan kaikki) ovat pakasteita. Lähes kaikki leivät ovat ranskalaisia, mutta pullista, piirakoista ja pasteijoista suurin osa on suomalaisia. Ja hyllyjä täytetään kesken päivän vastapaistetulla leivällä sen takia että myös myöhemmin kauppaan tulevat asiakkaat niitä saisi, ei huijausmielessä.

s-marketin paistopisteessä työskentelevä ei ole varmaan perehtynyt duopoli-työpaikkansa hinnoitteluun; ainoastaan Suomessa elintarvikkeiden vähittäismyyjät K- ja S-ketjut vetää koko Euroopan kovinta tulosta, samanlaisia tuloslukuja kuin energiayhtiöt Suomessa ja muualla Euroopassa (käytännössä monopoliyhtiöt).

Ruokaduopoli hinnoittelee täällä keskustukkujensa kautta tulevaan tavaraan jo valmiiksi niin kovan katteen, että varmaan joku Lidlin hinta voi näyttääkin käsittämättämän pieneltä. Siitä myös huomaa, miten vähän duopoli maksaa alkuperäiselle pullantekijälle, jos Lidl myy tyyliin samaa pullaa puolta halvemmalla hinnalla.

Vierailija
71/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alkujaan Nurmeksen Porokylästä. Niiden karjalanpiirakat on kyllä ihan parhaita.

T. Lähistöltä kotoisin oleva

Vierailija
72/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidlissä mitään tuoretiskiä ole?

Vierailija
73/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muu Lidlistä löytyvä jää kyllä hyllyyn...

Jää hyllyyn, vaikka suurin osa siitä muusta on ihan samaa tavaraa, kuin muissa kaupoissa, eri paketissa ja paljon halvemmalla.

Vierailija
74/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt satoja kertoja kyseisessä kaupassa enkä ole nähnyt siellä mitään tuoretiskiä!

Vierailija
75/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt satoja kertoja kyseisessä kaupassa enkä ole nähnyt siellä mitään tuoretiskiä!

mistä saa paikan päällä paistettua leipää. Näitä on joissain Lidleissä, ei kaikissa. Tampereella Jankan Lidlistä löytyy myös (joku kyseli että mitkä Lidlit niitä myy).

Vierailija
76/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssakäymiseen riittää, että toinen ymmärtää, mitä tarkoitat, vaikka käytettäisiin välillä epätarkkoja tai vääriä termejä.

Etkö tosiaan ole ymmärtänyt, mitä tuolla tuoretiskillä tässä ketjussa tarkoitetaan? Haluatko, että selitämme sen sinulle?

Vierailija
77/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä saa paikan päällä paistettua leipää. Näitä on joissain Lidleissä, ei kaikissa. Tampereella Jankan Lidlistä löytyy myös (joku kyseli että mitkä Lidlit niitä myy).

Miten niin niitä paistopisteitä ole kaikissa Lidleissä, kun täällä suomessa on vain 1 Lidl ja se on tuolla noin 2 kilometrin päässä minun kotoa!

Vierailija
78/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin croissantit...

Nammmmmmm..... =D

Harmittaa vaan että Lidl aukee vasta yhdeksältä, niin ei oikein aina ehdi aamupalalle hakea vaikka tekisi mieli =(

Vierailija
79/94 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne tuotteet -PAISTETAAN -ITSE, -RAAKAPAKASTEISTA, niin lidleissä, k-ketjun kaupoissa,kuten myös s-ketjun kaupoissa, samoin huoltsikoilla, useissa kahviloissa ja muissa vastaavissa paikoissa. Missään ei ole mitään ammattilaisleipuria leipomassa niitä tuotteita teille. ´Lidleissä on siksi niin halvat hinnat, että niillä on niin suuret ostovolyymit, koska koko suomen ketju ostaa niitä tuotteita ja ´myy helvetin halvalla. ääs-marketeissa ja koo-kaupoissa on jokaisessa oma kauppias, joten eivät pysty ostaa/myydää niin halvalla..