IIIIK! Meillä on miehen kanssa kuherteluloma to-su. =)))))
Ipanat lähtevät mummolaan syysloman viettoon toiselle puolelle suomea, me jäämme kotiin.
Mutta mitähän hauskaa sitä voisi tehdä pk-seudulla...? Ehdotuksia?
Kommentit (117)
Nauttikaa ja menkään johonkin kivaan hotelliin pariksi yöksi.
Lataavat kaikki parisuhteen odotukset johonkin kerran vuodessa kuherteluun. En sano etteikö sitä kaksistaan saisi pitkiä viikonloppuja viettää, mutta että sitä pitää oikein kiljua niin en tajua.
Parastahan olisi jos kumppaniaan voisi huomioida arjessa ja muistaisi ilman kuhertelulomiakin miksi sen puolisokseen valitsi ja lapsia hänen kanssaan hankki...
Silti olen niin intona tästä kahdestaan olosta, että tekee mieli kirkua. IIIIIIIIK!
Ei ole pakko tajuta. Ei ole minulta pois sinun tajuamattomuutesi.
ap
Ehkä ostamme jääkaapin täyteen kuohuviiniä ja mansikoita ja vietämme koko viikonlopun makuuhuonessa. ;D ap
haukotus
itse menisin vaikka kuuntelemaan jotain bändiä baariin tai menisin johonkin näyttelyyn. Ehkä tanssimaan.
Luulis pk-seudulla olevan tapahtumia mistä valita.
Antoisaa lomaa! Meillä oli kesällä yhden päivän ja yön mittainen miniloma ja ai että oli kivaa! :)
jos kahdestaan jonnekin päästään livahtamaan. Hotelliin en oikeastaan edes halua... koti on niin lähellä, että ei oikein nappaa. Ja juuri kuukausi sitten tuli vietettyä koko perhe viikko hotellissa, joten... äkkilähtö eurooppaan olisi ihana! Valitettavasti matkabudjetti on edellisen reissun takia pyöreä nolla.
Stand up kiinnostaisi ravintolaillan päätteeksi... onko tietoa tai ehdotuksia?
ap
Ehkä ostamme jääkaapin täyteen kuohuviiniä ja mansikoita ja vietämme koko viikonlopun makuuhuonessa. ;D ap
haukotus
No, ei ole minulta pois.
ap
siivoatte kodin kerrankin kunnolla, turhat tavarat varastosta kaatopaikalle ja kierrätykseen. Käytte vanhainkodissa tapaamassa iäkkäitä sukulaisia, laitatte omaisten haudat kuntoon samalla reissulla. Siivoatte auton perusteellisesti, nyt voi tehdä myös pikkuhuollot. Ja lisäksi nukutte.
Tosi kateellisia äitejä täällä! Nauttikaa ja menkään johonkin kivaan hotelliin pariksi yöksi.
Voisitko perustella, mistä äidit ovat kateellisia?!
Siitäkö, että lapset lähtevät mummolaan vaiko siitä, että he saavat olla kahdestaan? Vaiko siitä, että he eivät edes tiedä, mitä tehdä kahdestaan. Vaiko siitä, että he tarvitsevat muistuksen, miksi he ovat yhdessä?
Me varmaan kyllä viettäisimme aikaa kotona, jos lapset olisivat muualla. Sellaista ihmettä ei nimittäin olla koettu kahdeksaan vuoteen eli niin kauan kun meillä on ollut lapsia. Itse olemme kyllä olleet muualla ja lapset hoitajien kanssa kotona, mutta koko lapsipoppoo ei ole kerralla ollut poissa kotoa.
Miksi muuten jotkut kuvittelevat että jos muutaman kerran vuodessa viettää puolison kanssa ihan vain kahdestaan aikaa, niin sitä parisuhdetta ei hoideta koskaan muulloin? Meillä ainakin hoidetaan suhdetta ihan arjessa ja päivittäin. Ja muistan kyllä hyvin miksi olen mieheeni rakastunut ja hänen kanssaan perheen perustanut. Mutta kyllä se silti on aika iso IIIIIIK jos joskus päästään ihan kahdestaan jonnekin, jopa yöksi tai pariksi. Meillä on viisi lasta, itse olen kotiäitinä tällä hetkellä, joten kahdenkeskiset viikonloput ovat aika harvinaista ja mieleistä vaihtelua.
Mukavaa kuhertelulomaa ap:lle, mitä sitten teettekin :)
Sulle on tarjottu jo vaikka mitä ehdotuksia, aina sitä samaa mitä näissä kyselyissä. "Teatteria hotellia hyvää ruokaa vähän viiniä tanssimaan läheisyyttä". Siitä vaan valitset, eikö nyt yhtään mitään ihminen osaa itse päättää? Vai pitäisikö tehdä ihan varauksetkin sun puolesta?
Vanha pariskunta eikä keksi mitä tehdä kahdenkeskisellä ajalla, voi herran jestas kun on taas vaikeaa. Kyllä vaan me miehen kanssa pärjätään kun on kahdestaan aikaa, ei tarvitse muiden keksiä ajan täytettä.
haukotus
jolla ei ole liioin miestä eikä omaa aikaa. Hajoa haukotuksees!
Ja ap:lle ihanaa kuherteluviikonloppua! Meillä tulee vaan mummo, muutamaksi päiväksi käymään ja päästään miehen kans kahdestaa leffaan ja kaupungille hillumaan mutta on sekin jotain. Edellisestä kerrasta on aikaa.. Eli ei kovin yleistä meillä tämä kahdenkeskinen aika. :)
Miksi muuten jotkut kuvittelevat että jos muutaman kerran vuodessa viettää puolison kanssa ihan vain kahdestaan aikaa, niin sitä parisuhdetta ei hoideta koskaan muulloin? Meillä ainakin hoidetaan suhdetta ihan arjessa ja päivittäin. Ja muistan kyllä hyvin miksi olen mieheeni rakastunut ja hänen kanssaan perheen perustanut.
Varmaan, koska ap itse sanoi niin? "Joka vuosi kuitenkin otetaan muutama päivä ihan vain toisillemme ja tekee muuten hyvää. Muistuu mieleen miksi siihen tyyppiin rakastuikaan ja miksi juuri sen tyypin kanssa lapset tein."
Minä kyllä muistan tuon ihan arjessa, ei tarvitse kuhertelulomaa siihen.
Tosi kateellisia äitejä täällä! Nauttikaa ja menkään johonkin kivaan hotelliin pariksi yöksi.
Voisitko perustella, mistä äidit ovat kateellisia?!
Siitäkö, että lapset lähtevät mummolaan vaiko siitä, että he saavat olla kahdestaan? Vaiko siitä, että he eivät edes tiedä, mitä tehdä kahdestaan. Vaiko siitä, että he tarvitsevat muistuksen, miksi he ovat yhdessä?
luonteen kanssa. =D
Miksi muuten jotkut kuvittelevat että jos muutaman kerran vuodessa viettää puolison kanssa ihan vain kahdestaan aikaa, niin sitä parisuhdetta ei hoideta koskaan muulloin? Meillä ainakin hoidetaan suhdetta ihan arjessa ja päivittäin. Ja muistan kyllä hyvin miksi olen mieheeni rakastunut ja hänen kanssaan perheen perustanut.
Varmaan, koska ap itse sanoi niin? "Joka vuosi kuitenkin otetaan muutama päivä ihan vain toisillemme ja tekee muuten hyvää. Muistuu mieleen miksi siihen tyyppiin rakastuikaan ja miksi juuri sen tyypin kanssa lapset tein."
Minä kyllä muistan tuon ihan arjessa, ei tarvitse kuhertelulomaa siihen.
Harmi, ettet koskaan pääse kuhertelulomalle!
Sulle on tarjottu jo vaikka mitä ehdotuksia, aina sitä samaa mitä näissä kyselyissä. "Teatteria hotellia hyvää ruokaa vähän viiniä tanssimaan läheisyyttä". Siitä vaan valitset, eikö nyt yhtään mitään ihminen osaa itse päättää? Vai pitäisikö tehdä ihan varauksetkin sun puolesta?
Vanha pariskunta eikä keksi mitä tehdä kahdenkeskisellä ajalla, voi herran jestas kun on taas vaikeaa. Kyllä vaan me miehen kanssa pärjätään kun on kahdestaan aikaa, ei tarvitse muiden keksiä ajan täytettä.
usko huviksesi, että kyllä me tekemistä keksimme. Kunhan nautiskelen ja hehkuttelen tässä onnentunteesa.
Kiitos kaikille ihanille ihmisille kannustuksesta, mutta kyllä viihdyttävintä on ehdottomasti ollut tietynlaisten palstamamitsujen tuomiot. Se on jollakin tavalla hypnoottista seurata miten syyn tuomitsemiseen ja närkästymiseen voi todellakin keksiä ihan mistä vain, jos vain omaa tarpeeksi negatiivisen, happaman ja pilaantuneen elämänasenteen.
Pusut kaikille, olette huvittavia.
ap
Me varmaan kyllä viettäisimme aikaa kotona, jos lapset olisivat muualla. Sellaista ihmettä ei nimittäin olla koettu kahdeksaan vuoteen eli niin kauan kun meillä on ollut lapsia. Itse olemme kyllä olleet muualla ja lapset hoitajien kanssa kotona, mutta koko lapsipoppoo ei ole kerralla ollut poissa kotoa.
Miksi muuten jotkut kuvittelevat että jos muutaman kerran vuodessa viettää puolison kanssa ihan vain kahdestaan aikaa, niin sitä parisuhdetta ei hoideta koskaan muulloin? Meillä ainakin hoidetaan suhdetta ihan arjessa ja päivittäin. Ja muistan kyllä hyvin miksi olen mieheeni rakastunut ja hänen kanssaan perheen perustanut. Mutta kyllä se silti on aika iso IIIIIIK jos joskus päästään ihan kahdestaan jonnekin, jopa yöksi tai pariksi. Meillä on viisi lasta, itse olen kotiäitinä tällä hetkellä, joten kahdenkeskiset viikonloput ovat aika harvinaista ja mieleistä vaihtelua.
Mukavaa kuhertelulomaa ap:lle, mitä sitten teettekin :)
Mieletöntä, että löydätte aikaa kahdenkeskiseenkin aikaan vaikka teillä on noin suuri perhe! Ja lyönpä vaikka vetoa, että teidän suhteenne on paljon paremmalla tolalla kuin näiden kireäpipoisimpien täällä...
usko huviksesi, että kyllä me tekemistä keksimme. Kunhan nautiskelen ja hehkuttelen tässä onnentunteesa. Kiitos kaikille ihanille ihmisille kannustuksesta, mutta kyllä viihdyttävintä on ehdottomasti ollut tietynlaisten palstamamitsujen tuomiot. Se on jollakin tavalla hypnoottista seurata miten syyn tuomitsemiseen ja närkästymiseen voi todellakin keksiä ihan mistä vain, jos vain omaa tarpeeksi negatiivisen, happaman ja pilaantuneen elämänasenteen. Pusut kaikille, olette huvittavia. ap
ei minustakaan siltä näytä että itse keksisi kun täällä kyselet. surullista että yhteistä aikaa on noin harvoin tai et arvosta aikaa lasten kotona ollessa, jos yksittäinen viikonloppu saa sut noin tolaltasi.
sama mulle.
haukotus
jolla ei ole liioin miestä eikä omaa aikaa. Hajoa haukotuksees!
Ja ap:lle ihanaa kuherteluviikonloppua! Meillä tulee vaan mummo, muutamaksi päiväksi käymään ja päästään miehen kans kahdestaa leffaan ja kaupungille hillumaan mutta on sekin jotain. Edellisestä kerrasta on aikaa.. Eli ei kovin yleistä meillä tämä kahdenkeskinen aika. :)
Ei ole yleistä meilläkään ja siksi se onkin niin ihanaa! =)
ap
haukotus
Eikö miehen kanssa riitä mielikuvitusta vai eikö miestä ole? Jos en raskaana olisi, voit vain kuvitella mitä meidän makuuhuonseessa tapahtuisi, jos lapset saisi hoitoon viikonlopuksi, meiltä ei tuo milikuvitus lopu ja voin veikata, että ei taida ap:ltakaan loppua, kun tuon noin rohkeasti sanoi! Go Girl!
Mitä haustaa te normaalisti teette pariskuntana?
Kylpylät on jo niin nähty. Eikä niissä ole, kuin vanhempia viettämässä aikaansa lastensa kanssa.
Minun ehdotukseni on, että vietätte ihan vaan joutoaikaa kotona.