Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Hotels.comista?

Vierailija
17.10.2012 |

Onko kaikki toiminut kuten pitääkin?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia, tykkään varata tätä kautta, koska sivut on laadukkaat ha helppokäyttöiset, paljon hyviä kuvia ja arvosteluja hotelleista. Itse tykkään katsoa arvostelut myös TripAdvisorista, joten hyvä että ne on myös liitetty sivuille.. Täällä http://www.alennuskoodi.fm/tarjoukset/hotels-com/ on muuten koottuna kaikki Hotels.comin tarjoukset ja alennuskoodit. Just nyt menossa 40% alet, mutta suosittlen myös tsekkaamaan sellaisia 48h ja 72h alennuksia, niistä löytänyt itse hyviä diilejä.

Vierailija
2/64 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varannut useamman kertaa hotels.com kautta. Viime viikolla ever oli ongelma, kun kaverin varaus oli peruutettu kertomatta siitä hänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten kenelläkään tietoa hotellisivustosta, jolla ei tarvitsisi luottokorttia?

Vierailija
4/64 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:27"]

Onko muuten kenelläkään tietoa hotellisivustosta, jolla ei tarvitsisi luottokorttia?

[/quote]

Yleensä varaus ilman luottokorttia onnistuu, jos on riittävän ajoissa paikalla. Suomessa tuo riittävän aikaisin on yleensä klo 18:00.

Vierailija
5/64 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotels.com on vähän erikoinen konsepti. Se varaa huoneita ja myy niitä eteenpäin, eli asiakas tekee sopimuksen Hotels.com:n kanssa. Useimmat varaussivustot ovat hotellien asiamiehiä, jotka vain välittävät hotellien varauksia. Itse pidän enemmän jälkimmäisistä.

Vierailija
6/64 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijausta kaik tyynni, sanokaa mun sanoneen,

loppu on lähellä ystävät. Sitä ei hotellii pysty pakenemaan!

Vierailija
7/64 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennuskoodilla saa hotellin huomattavasti halvemmalla. Itse en näe erona varaanko Hotels.comista vai tällaisen hotellien asiamiehen kautta. Sama asia minun näkökulmasta. Hotels.comista varasin viimeksi hotellin, kun oli 72h alennusmyynti ja sain silti vielä 10% lisäalennusta. Olen itse ollut tyytyväinen heihin!

Vierailija
8/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kuitenkin mielummin booking.comia, koska hotels,com veloittaa maksun aina samantien, vaikka hotelli ei sitä edellyttäisikään.

Vierailija
9/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövyn jonkin verran hotelleissa, ja nyt lasten myötä alkaa olla tärkeää sekin, että jotelli on kunnollinen.. Hotels.comilla on tarjous, että kymmenen yön jälkeen saa yhden ilmaiseksi -ei siis huikeaa, mutta jos kuitenkin yöpyy, kannattaa tuokin hyödyntää. Tuota 10 yön listaa saa kartutettua yleensä vain paremmista hotelleista. Keräämään ryhtyminen ei vaadi hurjaa "paperityötä".

Vierailija
10/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää Trivagoa niin löytää parhaat hinnat, ero Hotels.comiin voi olla useamman kympin per yö samasta hotellista muilla palvelun tarjoajilla.

Vierailija
11/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Booking.com on minun kayttamani...

Muuten olen huomannut, etta mita enemman hotelleja klikkailee (ja useammalta sivustolta) sita kalliimmaksi huoneet muuttuvat!

Tee siis muistiinpanot hinnoista paperille ja kun hotelli on selvilla, varaa samantien! Muuten hinta on seuraavana paivana kalliimpi siksi etta olet itse klikkailut hintaa ylos.

Itse varaan vain huoneita, jotka voi peruuttaa ilman maksua ihan viime hetkiin saakka.

Vierailija
12/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin samantien, ensi kertaa asialla ja toivon vain, että maksu on suoritettu hotellille eikä tarvitse siellä sitten todistella.

Onko sinulla toiminut?

Lontoossa taisi olla tämä paikka, johon maksoin.

Vierailija
13/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin samantien, ensi kertaa asialla ja toivon vain, että maksu on suoritettu hotellille eikä tarvitse siellä sitten todistella.

Onko sinulla toiminut?

Lontoossa taisi olla tämä paikka, johon maksoin.

Vierailija
14/64 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hotellit ovat olleet juuri sitä mitä lupaavatkin.

Vierailija
15/64 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista oliko hotels.com vai trivago (tai ehkä molemmat), mutta itse olen tykännyt kun on voinut lukea muiden ihmisten kommentteja hotelleista. Niistä saa usein aika kivasti selville, minkä tasoisesta majapaikasta on oikeasti kysymys.

Tämä oli ehkä vähän ohi aiheen, anteeksi :) Vastaus itse kysymykseen on, että hyvin on toiminut.

Vierailija
16/64 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut on hyvin ja sivusto on oikein selkeä. Olen ollut tyytyväinen. Viimeksi tilasin hotellin NYCistä: http://emmita.munblogi.com/2014/04/05/huikea-tarjous-hotelsilta/

Vierailija
17/64 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2012 klo 09:01"]

Itse käytän kuitenkin mielummin booking.comia, koska hotels,com veloittaa maksun aina samantien, vaikka hotelli ei sitä edellyttäisikään.

Ei veloita aina, just varasin reissun ja se maksetaan vasta paikan päällä.

Samoin. Varasin just New Yorkiin hotellin, enkä maksanut siitä vielä mitään.

Vierailija
18/64 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2012 klo 09:01"]

Ei veloita aina, just varasin reissun ja se maksetaan vasta paikan päällä.

Samoin. Varasin just New Yorkiin hotellin, enkä maksanut siitä vielä mitään.

Vierailija
19/64 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wake up happy!

Vierailija
20/64 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kuten muutkin (isohkot) vastaavat sivustot mielestäni.

Aika positiivisia kommentteja on muuallakin ( http://www.kokemuksia.org/hotels-com-kokemuksia/ ). Itse olen varannut yli 20 kertaa ongelmitta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan