Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla oli lämpimät välit appivanhempiin, entä eron jälkeen?

Vierailija
16.09.2025 |

Ex-anoppi kyselee monen vuodenkin jälkeen kuulumisia. Face-kavereista poistin sitten, kun alkoi tulla postauksia illanvietoista ym ex-miehen ja tämän nyxän kanssa. Kylään en ole pyynnöistä huolimatta mennyt, ei jotenkaan ole enää sopivaa mun nykyistä eikä ex-miehen nykyistä puolisoa kohtaan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän kaiken entisen aina taakseni kun eroan ja syystä. Ex anoppi yritti aluksi olla väkisin yhteyksissä. Ehdotteli yhteisiä jouluja ja muuta pas...kaa. Kun en sanonut mitään, niin alkoi piilovttuilu. Onneksi työni loppui ja ei päässyt enää työpaikalleni ahdistelemaan kun uusi työni oli omalla asuinpaikkakunnallani. Estin myös puhelimessa. 

Vierailija
2/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät välit ex-miniään ok, mutta joku tolkku pitäisi olla, ettei sössi välejään omaan poikaan, kuten mun miesystävän äiti teki.

Oltiin seurusteltu reilu vuosi kun menin mieheni mukana tapaamaan hänen äitiään  äitienpäivänä. Sielläpä istui miehen exä kahvittelemassa. Heillä on yhteiset lapset joo, teinit jotka ei olleet edes mukana. Mies suuttui äidilleen niin, etteivät ole sen jälkeen olleet missään tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimät välit ex-miniään ok, mutta joku tolkku pitäisi olla, ettei sössi välejään omaan poikaan, kuten mun miesystävän äiti teki.

Oltiin seurusteltu reilu vuosi kun menin mieheni mukana tapaamaan hänen äitiään  äitienpäivänä. Sielläpä istui miehen exä kahvittelemassa. Heillä on yhteiset lapset joo, teinit jotka ei olleet edes mukana. Mies suuttui äidilleen niin, etteivät ole sen jälkeen olleet missään tekemisissä.

Pelaako miehesi ihan koko pakalla? Lastensa äiti kuitenkin.

Vierailija
4/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit on ex-appivanhempii, molemmat kuusiaidan takana, syvyys noin 2m

Vierailija
5/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riitaisa ero ja äiti valitsi olla naisen puolella.

Vierailija
6/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hänen lastenlastensa äidistä. Kenen etu se on, että pidetään vihaa? Ei ainakaan lasten. Miehesi on itsekäs paska.

Vierailija
7/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan entisen anopin kanssa hyviä ystäviä. Onneksi eksä on myös ihan "tolkun ihminen" niin ei ole lähtenyt rajoittamaan äitinsä ystävyyssuhteita lapsellisen kiukuttelun kautta. Eksän nykyinen on oikein mukava tapaus myös. Kaikkea hyvää heille.

Vierailija
8/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-anoppi on ystäväni, ei minua kiinnosta, mitä mieltä hänen lapsensa ystävyydestä ovat.

Jos exä ei kestäisi sitä, että minulla on oma elämä, niin ehdottaisin napanuoran katkaisemista. En minä ole häneltä äitiä viemässä, ihmissuhteeni eivät ole koskaan olleet riippuvaisia muiden hyväksynnästä.

Vierailija
9/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan ja vaihdetaan kuulumisia aina kun satutaan näkemään. Ex-anoppini on tosi ystävällinen ja hyväsydäminen nainen. Ihana mummo lapsille.

Vierailija
10/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hänen lastenlastensa äidistä. Kenen etu se on, että pidetään vihaa? Ei ainakaan lasten. Miehesi on itsekä

Mieti jos vanhempasi haluavat olla edelleen ystäviä pettäjä-hakkaaja-exäsi kanssa?  Menet isäinpäiväkahveille ja siellä se istuu maireana. Ei kai haittaa?

Vierailija
11/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hänen lastenlastensa äidistä. Kenen etu se on, että pidetään vihaa? Ei ainakaan lasten. Miehesi on itsekä

Ei ole vihanpitoa, jos ei vietä äitienpäivää ex anopin luona. Nyt eivät olleet edes teini-ikäiset lapsenlapset mukana.

Vierailija
12/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi jo kuolluki.

Anopille oon käyny nurmikon leikkaamassa .

Oon nainu eläimellisen pillunhimon vallassa.

74 v muija, nii saa paljaalla lasketella.

Vierailija
13/13 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ole sopivaa pitää enää yhteyttä. Etenkään jos exällä on uusi. 

Joskus on tullut laiteltua jotain pientä, jos on nähnyt jossain. Toivotellut juhlapyhiä tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme