Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat ulkonäköpaineet

Vierailija
26.05.2026 |

Olen 36 v. nainen, koko ikäni saanut kehuja ulkonäöstäni, mutta koen silti olevani jollain tapaa ns. "epämuodostunut" tai yököttävä. Ainut hetki jolloin koen oloni kauniiksi on silloin kun olen kunnolla tälläytynyt ja pukeutunut illanviettoa varten.

Mitä tämä voi olla? Tilanne on niin paha, että välttelen jopa ihastustani, sillä pelkään, että hän huomaa kuinka ruma olen arjessa (hän on nähnyt minut vain kunnon meikeissä), vaikka tiedän hänen olevan kiinnostunut minusta.

Olen käynyt vuosia terapiassa ongelman takia, mutta yksikään terapeutti ei ole ottanut asiaa tarpeen vaatimalla vakavuudella. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita kuvas niin mietitään asiaa miehissä

Vierailija
2/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki rupea laittamaan kuvaa. Eikö se riitä, että olen saanut kehuja koko ikäni ulkonäöstäni? Sekä miehiltä että naisilta. 

Uskon, että vika on jossain syvemmällä, mutta en ole saanut siitä millään kiinni. Voi kun saisi vertaistukea..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spirituaalisuus auttaa löytämään jotain tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Vierailija
4/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihastuksesi kaljamahaa, kyllä se siitä

Vierailija
5/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysmorfinen kehonkuvanhäiriö. Tervetuloa kerhoon!

Mä olen sairastanut tätä 13-vuotiaasta lähtien eikä loppua näy, nyt olen 44.

Vierailija
6/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imase persvittuasi huoranpentu.

Vierailija
7/7 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa dysmorfialta? Body dysmorfia tms. jolloin näet itsesi muka rumana, mitä todennäköisesti et kyllä ole. 

Kannattaa työstää itsesi hyväksymistä, yksi  ihanemmista asioista on ajatella että kukaan ei ole sinä ja sinä olet oman tarinasi päähenkilö. Täydellinen ei ole kukaan ja ei tarvitsekaan, silti jokainen on kaunis tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme