Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä vanhalta mummolta mitään? Pervot pysykööt poissa, koska ne on jo niin nähty!

Vierailija
20.06.2020 |

Minä olen siis 64-vuotias. Älkää kysykö mitään ilkeitä vaan ihan normielämään liittyviä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät itseäsi vanhana mummona? Mun äiti on 67-vuotias ja en pidä häntä todellakaan minään vanhana mummona.

Vierailija
2/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoriiko mummo perunat ja jos kuorii, niin miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei 64-vuotias vielä varsinainen mummo minustakaan ole.

Vierailija
4/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mummovanha. Oletko isovanhempi?

Miten asut?

Vierailija
5/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sukupolvenne on lähes aina itsekästä ja ilkeää? Oletko itse huomannut saman?

Vierailija
6/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla poslari?

Vierailija
7/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö vielä mieli seksiä? En kysy tätä pervona, vaan itseä kiinnostaa, kun olen yli 50-v ja halut vähissä vaihtarien takia. Mietin, että tuleeko ne vielä joskus takaisin, vai oliko seksielämä sitten tässä. Ja miten voi avioliitossa olla, kun miehellä vielä haluja ja vaimolla ei. Toivottavasti et loukkaannu kysymyksestä. Ja mun mielestä et ole vielä mikään vanha mummo, vaikka ei mummoudessa mitään vikaa ole. Äitini on kohta 90 v ja hän on kyllä jo vanha mummo. 

Vierailija
8/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoriiko mummo perunat ja jos kuorii, niin miten?

Poika kun meni armeijaan niin isäpuoli kysyi tätä perunankuorimisjuttua. Että ei siellä kukaan tule sulle kuorimaan pottuja. Poika oli sitä mieltä, että syö sitten kuorineen. Nyt on oppinut jo olemaan.

Vierailija
9/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukupolvenne on lähes aina itsekästä ja ilkeää? Oletko itse huomannut saman?

Mitään ei kannata yleistää. Nykyään nuorisolla on järkyttävän näköiset tekoripset. Ei kuitenkaan kaikilla.

Vierailija
10/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö vielä mieli seksiä? En kysy tätä pervona, vaan itseä kiinnostaa, kun olen yli 50-v ja halut vähissä vaihtarien takia. Mietin, että tuleeko ne vielä joskus takaisin, vai oliko seksielämä sitten tässä. Ja miten voi avioliitossa olla, kun miehellä vielä haluja ja vaimolla ei. Toivottavasti et loukkaannu kysymyksestä. Ja mun mielestä et ole vielä mikään vanha mummo, vaikka ei mummoudessa mitään vikaa ole. Äitini on kohta 90 v ja hän on kyllä jo vanha mummo. 

Kyllä seksielämä taisi olla tässä. En sano, että kaikilla samanikäisillä olisi. 35 vuotta ollaan oltu papan kanssa ja se on nykyään läheisyyttä ja toinen toisistamme huolenpitoa.

Vierailija
11/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole mummovanha. Oletko isovanhempi?

Miten asut?

Minulla on muutama lastenlapsi.

Olen käynyt kaikki asumismuodot läpi opiskelijakämpästä omakotitaloon ja nyt on hyvä asua kerrostalokaksiossa - ihan käteisellä sain ostettua isäni perinnöllä.

Vierailija
12/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö koronavirusta, siis että jos saat sen niin käy potentiaalisesti kalpaten ikäsi perusteella?

Vierailija
13/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Loppuuko seksi tosiaan vaihdevuosiin? Apua! N50

Vierailija
14/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tiedustella arvoisa herra mikä mielenterveyden häiriö sinulla on, kun aloitat näitä ketjuja täällä päivittäin tekeytyen ties miksi.

Vierailija
15/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Loppuuko seksi tosiaan vaihdevuosiin? Apua! N50

No ei lopu. Minähän sanoin, että ei mitään pidä yleistää.

Vierailija
16/16 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksielämä taisi olla tässä. En sano, että kaikilla samanikäisillä olisi. 35 vuotta ollaan oltu papan kanssa ja se on nykyään läheisyyttä ja toinen toisistamme huolenpitoa.

Ok, kiitos vastauksestasi. Onko miehesikin tilanteeseen tyytyväinen? Minullekin kävisi jo nyt ihan hyvin seksitön elämä, en minä sitä kaipaa, mutta mies kaipaa. Mukavaa, kun on muitakin pariskuntia täällä, jotka ovat olleet kauan yhdessä. Kaikkea hyvää teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän