Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on, tai on ollut ilkeimmän tuntemasi ihmisen ammatti?

Vierailija
16.10.2012 |

Mulla ainakin peruskoulun liikunnanopettaja, oma opettajani kun olin koulussa. Ihan ehdottomasti!

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä titteliä mutta ilkeä on.

Vierailija
102/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella epäsopivapaa henkilöä opettajaksi, puhumattakaan rehtoriksi. Epäilen, että vain oikea puoluekirja on päästänyt hänet ammatissaan niinkin korkealle.

Toivon hartaasti, että hänkin joskus saa mitä tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, mitä koulukiusaajia nämä molemmat ovat olleet. Kumpikaan ei arvosta ihmisiä ihmisinä, vaan välineinä ja jos heistä ei ole kyseisille ihmisille hyötyä, heitä voi vapaasti kiusata ja pilkata. Surullista.

Vierailija
104/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluta mennä töihin ja sitten ollaan kuitenkin kateellisia kaikille kaikesta ja puhutaan pahaa ja valehdellaan selän takana minkä kerkee

Vierailija
105/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumoria, mutta kun sitä tulee potilaan puolelta, heittäydytään niin loukatuksi!

Vierailija
106/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajat on yleensä katkeria ja ilkeitä. Hymyilevät kasvotusten, mutta puukottavat selkään :(

Vierailija
107/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin "taiteilija", että voi kohdella muita v-mäisesti. Kuvittelee, että kuuluisat asiakkaat ovat hänen ystäviään, mutta todellisuudessa ovat vain ja ainoastaan asiakkaita. Katkera vanha ämmä.

Vierailija
108/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISÄNNÖITSIJÄ.

Menin asiallisesti pyytämään papereita nähdäkseni. Asiasta oli jo sovittu etukäteen.

Alkoi huutaa ja mesota siellä, yritti saada mua poistumaan koska hänellä on muutakin tekemistä, eikä meinannut edes näyttää kokouspöytäkirjaa vaikka olin osakkeenomistaja.

Väitti että minä huusin hänelle. Puhuin kyllä mahdollisimman selkeällä äänellä, mutta silloin oli juuri päällä keuhkoputken tulehdus ja olin sunnuntaina ollut täysin ilman ääntä, niin en silloin alkuviikosta VOINUT olla siinä kunnossa että kurkustani olisi huutoa tullut...

Ja ainoa tieto mitä etsin oli että oliko kokouksessa annettu yleisesti lupa lämpöpumpun asentamiseen ja oliko siitä erikseen maininta mihin sen saa tai pitää laittaa.

Mietin kyllä että mikäköhän oli se asia mitä hän minun pelkäsi sieltä löytävän...

Vierailija
109/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltaan vastaa nykyistä merkonomia. Ei ole tehnyt pivääkään töitä elämässään ja ikää 46v. Katkera, ilkeä lehmä:/

Vierailija
110/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa talossa tosin oli myös aivan huippukätilöitäkin! Mutta tuo yksi oli aivan kamala ja kolleegatkin tuntuivat häpeävän tämän yhden idiootin touhuja.

Vierailija
111/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kässänmaikka ja tietokonenörtti/jonkin sortin atk-tuki tulevat ekana mieleen.

Vierailija
112/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja lähihoitaja -koulutuksessa. Oli ollut aikaisemmin sos.työntekijänä, mutta joutunut jättämään homman saatuaan uhkailuja asiakkailta ja enpä yhtään ihmettele, jos samanlainen kyykyttäjä ollut jo silloin.

Vierailija
113/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni oli saman sossun pomon lapsi. Nimi ei millään muistu mieleen. Aika ilkeä on ollut myös eräs lähihoitaja Vantaalta, syntynyt -70 luvulla.

Vierailija
114/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri, rehtori ja Kelan virkailija

Vierailija
115/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina naama norsunvitulla ja asennevammaa kans havaittavissa

Vierailija
116/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti.

Vierailija
117/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kassat on aivan sama miten käyttäytyvät.

Yllä mainituissa on se haitta, että niitä et voi heti ohittaa ja väistää.

Olet myös alisteisessa suhteessa heihin, toisin kuin kaupan täteihin...

Vierailija
118/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itseänsä täynnä oleva suomenruotsalainen (siis ruotsinkielinen) naistuotepäällikkö

Vierailija
119/119 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ruotsinopettaja yläasteella oli ilkeä. Heistä kummastakaan en tykännyt ja olivat ilkeitä ja käyttivät asemaansa aivan väärin. Enkä ollut ainoa sitä mieltä. Sitä mitä heille nykyään kuuluu en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän