Mikä on, tai on ollut ilkeimmän tuntemasi ihmisen ammatti?
Mulla ainakin peruskoulun liikunnanopettaja, oma opettajani kun olin koulussa. Ihan ehdottomasti!
Kommentit (119)
Omaa etuaan ajatteleva, narsistisilla piirteillä varustettu naisihminen. Pyrkyri. Manipuloiva. Osasi taitavasti kääntää aina kaiken omaksi edukseen. Hoidatti omia ongelmiaan myös potilaillaan.
Ei, en ole kyseisen henkilön potilas vaaan entinen työkaveri.
joka raivostui, kun itkin ensiavussa keskenmenoani eikä hän päässyt kunnolla tekemään sisätutkimusta, kun nyyhkytin. Paikalla ollut hoitaja oli ihana ja yritti silittää kättäni, joka sai minut itkemään enemmän ja lääkärin suuttumaan entisestään.
Silloin oli tosin yö, ja mieslääkäri oli varmaan herätetty kesken unien minun takiani. Keskenmeno oli kolmas peräkkäinen, raskaus jo viikolla 14 ja valtava suru.
oli todella ilkeä, vaikka ei varmaan asiakkailleen. Samoin tunnen yhden aika pelottavan lastentarhanopettajan.
Toinen ikävä ihminen on taksikuski.
Sai mut itkemään vittuilunsa ansiosta vaikka mun piti vaan ladata bussikortti. Oli joka kerta yhtä kamala niinpä parin kerran jälkeen en enää käynyt siellä.
Oli todella ilkeä kun olin todella heikoilla... Lopulta käski mennä mielenterveystoimistoon, kun en pystynyt lopettamaan itkemistä (joka oli siis alkanut järkytyttyäni hänen ilkeydestään).
Olen tavannut tätä lajia useamman henkilön. En tiedä mikä alemmuuskompleksi niillä on.
Vastavalmistunut nuori tyttö. Joku empatiapalikka puuttui päästä; oli ihan kauhea sekä potilaille että meille työkavereille (sairaanhoitajille).
Viisas ihminen kyllä, mutta ilkeä ja inhottava kuin mikä.
ilkein tuntemani ihminen opiskelee lääkäriksi...
Toinen on jossain toimistoduunissa, lienee merkonomi, ja toinen on DI.
sanoa ilkeintä, ilkeitä ihmisiä on tullut tavattua niin monta. Listaa:
* toimistosihteeri (4 kpl)
* talousjohtaja
* näyttelijä
* kahvila-apulainen (vain siviilissä)
* erityisasiantuntija
Toimii sijaisena peruskoulussa, mutta ei ole siihen pätevää koulutusta. Luonnollisesti osaa puhua ja haalia itselleen työt ilman koulutustakin.
Hänelle vertoja vetää toimistotyöntekijä.
joka oli vesilaitoksella töissä ja jonkin sortin putkimies. Äijä oli myös pesunkestävä persu.
nyt en uskalla kysyä missä olet töissä. Onneksi kyseinen henkilö lähti muualle.
ilkeä ja ylimielinen plösö.