Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on, tai on ollut ilkeimmän tuntemasi ihmisen ammatti?

Vierailija
16.10.2012 |

Mulla ainakin peruskoulun liikunnanopettaja, oma opettajani kun olin koulussa. Ihan ehdottomasti!

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olen tavannut ovat molemmat sihteereitä, tai nykyään hienosti sanottuna toimistoassistentteja. Molemmat myös melko narsistisia luonteeltaan.

Jos en itse olisi ollut kuulemassa ja näkemässä heidän puheitaan ja toimiaan niin en olisi uskonut jos olisin kuullut niitä muilta.

Vierailija
42/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen sossu, on nyt vissiin joku päihdehuollon pomo. Täysi p..ka ja ammattitaidoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkku äidinkielen opettaja. Sanon vielä sinkuksi, mutta vanhapiika lienee oikeampi nimitys muutaman vuoden päästä. Ei sitä kukaan mies huoli, on niin itsekäs ja täydellinen omasta mielestään.

Vierailija
44/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukkoa tuli selkään niin että tuntui

Vierailija
45/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sano tätä potilaana, vaan ihan yksityisesti tunsin hänet.

Vierailija
46/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tunnen hänet vain "siviilissä" (lasten kautta), en työroolissa. Henkilön jutuista päätellen uskoisin hänen kyllä olevan ihan yhtä kylmä ja empatiakyvytön työssään. Puistattaa ajatellakin.

Vierailija
47/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamala tyyppi.

Vierailija
48/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies: autokoulunopettaja. Oli puhunut paskaa minusta , käyttänyt jonain esimerkkinä tunnilla jollekin toiselle opetusryhmälle sen jälkeen, kun itse olin onneksi jo korttini saanuta

Vierailija
49/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapaus ei kyllä ole ollut työelämässä kuin pari vuotta vaikka on viisikymppinen. Eli oikeammin kai sittenkin kotirouva?

On elätyttänyt aina itsensä aviomiehillä ja epäilen vahvasti että on ns. naispuolinen narsisti.

Vierailija
50/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarhanopettaja

hammashoitaja

it -alan yrittäjä

Vierailija
51/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erään kirjoittajan mielestä johonkin lajiin????

Vierailija
52/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman kaksi naamaisin ihminen, levittelee asioita, puhuu seläntakana.. ilkkuu.

Vierailija
53/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja, päiväkodin lastenhoitaja, musiikin ope, matematiikan ope, ussan ope ja meidän oma luokanopettajamme ala-asteella.

Sit yksi toimittaja, joka ei ehkä tahallaan ole ilkeä, mutta muuten vain vittumainen besserwisser.

Vierailija
54/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen yksi tutkija, mutta tietty tunnen enemmän oman alani ihmisiä kuin muita, joten todennäköistä että ilkein tuntemani ihminen löytyy myös tästä joukosta.

Yksi erittäin ilkeä psykiatri (oli myös psykoterapeutti) tulee myös mieleen. En ollut hänen hoidossaan vaan tutustuimme muuten.

Olen itsekin tutkija, joten mistään alemmuuskompleksista ei ole kyse, vaan tosiaankin näiden ihmisten luonteesta.

Vierailija
55/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on: iltipäiväkerhon ohjiija

eipis kun puu seppi

Vierailija
56/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä on monta! Työssäni olen joutunut useiden kanssa tekemisiin ja he ovat kyllä erittäin vittumaista ja elämäänsä kyllästynyttä porukkaa..

Vierailija
57/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työssään ihan asiallinen, mutta siviilissä ilkeä ja katkera ämmä.

Vierailija
58/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattia ei tietenkään ole tiedossa, mutta vaikeaa olisi kuvitella, että ne ilkeimmät olisivat lääkäreitä tai opettajia...

ihmeen naiivia ajattelua. Ovatko lääkärit ja opettajat mielessäsi samanlaisessa asemassa kuin joskus 100 vuotta sitten? Lääkärit Jumalasta seuraavia ja opettajat kansankynttilöitä?

Vierailija
59/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin sairaanhoitajan. Siinä ihmisen heikkoudet ja vahvuudet jalostuvat. Hyvät ihmiset näillä aloilla ovat usein todella hyviä, ja huonot todella huonoja.

Vierailija
60/119 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitaja, lastentarhanopettaja, yläasteen rehtori, joka toimi myös käsityönopettajana sekä Nokian kokoonpanotyöntekijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan