Mikä on, tai on ollut ilkeimmän tuntemasi ihmisen ammatti?
Mulla ainakin peruskoulun liikunnanopettaja, oma opettajani kun olin koulussa. Ihan ehdottomasti!
Kommentit (119)
hakeutuu usein sellaisille aloille, joissa saa toteuttaa ilkeyttään. Kyykyttää ihmisiä, saada osakseen huomiota, palvontaa tai saada ihmiset tottelemaan käskyjään.
Tietysti kaikkien työ ei palvele sellaista suoranaisesti, mutta paskis löytää keinot olla ilkeä lähes ammatissa kuin ammatissa. Jos ei asiakkaille voi, niin työkavereille.
70- ja 80-luvuilla oli karmeita. Yksi lääkäri oli todella ilkeä kun olin tutkittavana keskenmenon takia.
Ihan hirveetä sakkia löytyy tästä itselleni läheisestä ammattiryhmästä.
On varmaan entinen koulukiusaaja käytöksensä perusteella
ja kirjailija, kirjoitti "nuorten" kirjoja... Anneli T, superstar...
Olen itsekin tutkija, joten mistään alemmuuskompleksista ei ole kyse, vaan tosiaankin näiden ihmisten luonteesta.
Huomaatteko, että kauheimmat ihmiset hakeutuu usein sellaisille aloille, joissa saa toteuttaa ilkeyttään. Kyykyttää ihmisiä, saada osakseen huomiota, palvontaa tai saada ihmiset tottelemaan käskyjään.
näissä ammateissa on paljon ihmisiä, jotka näkevät sen ilkeyden. Ilkeys ei paljastu niin laajalle piirille, jos ilkeä ei työskentele ihmisten parissa.
Osa sitten jatkaa veto-oikeuden käyttämistä yksityiselämän puolellakin. Auta armias jos joku tavis tallaaja kuvittelee ymmärtävänsä jotain...
niitä ilkeitä ihmisiä löytyy. Ammattia ei tietenkään ole tiedossa, mutta vaikeaa olisi kuvitella, että ne ilkeimmät olisivat lääkäreitä tai opettajia...
-kaupungilla tämä ihminen joka hoitaa lastenhoidon maksuista ja laskutukset
-kätilö Tampereella
Myymäläpäällikkö... Niin viheliäinen ihminen *puistattaa*
Jälkikäteen ajateltuna tuo ihminen oli jonkin sortin psykopaatti. Hän oli hakeutunut alalle, jossa pystyi käyttämään valtaa ja kiusaamaan pienempiään.
Kahvilassa töissä. Kuvitteli, että oli päässyt hyvinkin korkealle elämässään ja koki oikeudekseen kyykyttää muita ihan miten halusi.
kätilö, taksikuski, kodinhoitaja, kouluttamaton kotiäiti.
yrittäjä
2 lastentarhaopettajaa
psykologi
Tässä ammatit joihin mm. koulukiusaajat hakeutuivat...
työskentelee kai vieläkin neuvolassa. En ole ollut koskaan asiakkaana vaan tunnen ystävien kautta.
Jauhaa sitä itseään ja pikkujutusta suuttuessaan (esim. joku on kehaissut kuinka hienon auton omistaa) haukkuu ihmisen niin rumasti, ettei kukaan voisi uskoa. Kerran kertoi minulle kuinka toivoo erään henkilön kuolevan ja joutuvan helvettiin mätänemään vain siksi, ettei kyseisellä henkilöllä ollut samanlaista kännykkää ja siihen sopivaa laturia työpaikalla hänelle lainattavaksi. Syvässä uskossa kertoo olevansa.
ex mieheni, pelottava tapaus :(