Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko miettiä ensin pari kertaa, kun painaa sitä "jaa"-nappia FB:ssa?!

Vierailija
16.10.2012 |

Minua niin ärsyttää pari facebook-ystävääni, jotka jakavat kaikki mahdolliset ilmoitukset ja "saa levittää" tekstit. Tässä on ollut hiljattain parikin tapausta, jotka ovat olleet ihan keksittyjä juttuja. Esimerkiksi yhdessä ilmoituksessa oltiin antamassa koiraa allergian vuoksi pois. Puhelinnumero oli ilmoituksessa. Tulikin sitten ilmi, että tuon numeron takana oli kyllä kyseinen koira, muttei siitä oltu luopumassa mihinkään.

Samaten, kerran kiersi eräs ilmoitus varkaasta herjausten ja nimen kera, jonka väitettiin vieneen luvatta perheen koiran. Oikeasti koira oli ollut tuolla ihmisellä hoidossa, muttei ollut palauttanut koiraa takaisin omistajilleen, koska omistajat eivät olleet siinä kunnossa, että olisivat voineet koiraa hoitaa asianmukaisesti.

Toinen ystävistäni ei edes aina tiedä mitä jakaa. (oli eräs koirarotu vain merkitty, eikä tiennyt mitä eläintä edes etsittiin.)

Miksei tälläisillä ihmisillä ole minkäänlaista suodatinta!? Ajattelisivat edes hetken, kun painavat sitä "jaa"-nappia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä täällä jaat. ei mun tarvis tätä lukea tai välittää. tarviiko sun niistä?

Vierailija
2/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti kaikista ihmisistä ja mä haluan tietää ainaa varmaa faktaa asioista, ennenkuin niitä suostuisin jakamaan muiden tietoon.

Tässä yritän nyt herätellä niitä joilla ei tälläistä suodatinta löydy lainkaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se juttu parista isänsä "sieppaamasta lapsesta", poliisikin pyytää olemaan jakamatta sitä.

Vierailija
5/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisikin pyytää olemaan jakamatta sitä.

Vierailija
7/7 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin samaa mieltä. Mun mielestä facebook käyttäytyminen kertoo yllättävän paljon ihmisten älykkyydestä. Vain hieman yksinkertaiset jakavat kaikkea paskaa eteenpäin tarkastamatta onko uutinen totta vai ei.

Oma lukunsa on toki nämä kivat sitaatit ja ketjukirjeet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä