Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana rakastaja

Vierailija
15.10.2012 |

Olin viikonlopulla "kokouksessa" toisessa kaupungissa. Itse asiassa vietin perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään laatuaikaa nuoren rakastajani kanssa. Oi tuota kestävää Oria, 25 ikävuodellaan sai nelikymppisenkin aivan riehaantumaan (ja rietastelemaan).

Ei ole morkkis. Mietin tässä työpäivän kuluessa vain, että mitäköhän mies sanoisi jos ilmoittaisin ottavani eron. Lapset lähtevät parin vuoden sisään uutta kotiaan perustamaan, ei ole velkaa. Pitäköön mies talon, minä pidän audin. Eipä ole paljon jaettavaa.

Tätäkö tämä nyt on, ruumiillisten nautintojen perässä juoksemista. Kyllähän mieskin välillä yrittää, mutta se on sellainen pikatoimitus. Eikä sillä varmastikaan nouse uudelleen tunnin sisään. Sunnuntai-iltana en paljoa kävellyt, oli sellaista menoa. Joka hetkestä nautin. Olenko itsekäs?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se raiskaus

Vierailija
2/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siementää tyttäresi tiineeksi. Näillä oriilla on sellainen ominaisuus, että ne haluavat siemenet polkea joka vakoon. Jos se sinut sai noin sekaisin, tyttäresi varmasti on helppo siemennysreikä sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nelikymppinen kun jaksaa useamman kerran tunnissakin, juuri tässä yhtenä iltana pari kertaa peräkkäin. no tasan ei käy onnen lahjat.

ei kai se mitään itsekkyyttä ole että seksistä nauttii. päästä nyt vaan se oma mies menemään niin saa sekin jonkun kaksvitosen neidon, jospa sillä sitten nousis uudelleen tunnin sisään?

Vierailija
4/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siementää tyttäresi tiineeksi. Näillä oriilla on sellainen ominaisuus, että ne haluavat siemenet polkea joka vakoon. Jos se sinut sai noin sekaisin, tyttäresi varmasti on helppo siemennysreikä sille.

En voi paremmin painottaa, miten totta tuo kommentti oli. Eivät tällaiset kollit ole luotettavia, niiden elämäntehtävä on jyystää niin montaa naista elämänsä aikana kuin mahdollista, naisella itsellään ei niin väliä olekaan.

Älkää nyt oikeasti kuvitelko itsestänne liikoja, aikuiset ihmiset. Eivät nuo nuoret sankarit suhdetta kanssanne suunnittele, vaan ovat helpolla irtoavan seksin perässä.

Vierailija
5/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko luulet että 25-v. jaksaisi sinua polkea? 2 vuotta? Ja mitä sitten? Kannattaako nyt eroa moisen takia ottaa. Miksi et jäisi avioliittoon ja käy pantavana aina silloin tällöin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
6/6 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikonlopulla "kokouksessa" toisessa kaupungissa. Itse asiassa vietin perjantai-illasta sunnuntai-iltapäivään laatuaikaa nuoren rakastajani kanssa. Oi tuota kestävää Oria, 25 ikävuodellaan sai nelikymppisenkin aivan riehaantumaan (ja rietastelemaan).

Ei ole morkkis. Mietin tässä työpäivän kuluessa vain, että mitäköhän mies sanoisi jos ilmoittaisin ottavani eron. Lapset lähtevät parin vuoden sisään uutta kotiaan perustamaan, ei ole velkaa. Pitäköön mies talon, minä pidän audin. Eipä ole paljon jaettavaa.

Tätäkö tämä nyt on, ruumiillisten nautintojen perässä juoksemista. Kyllähän mieskin välillä yrittää, mutta se on sellainen pikatoimitus. Eikä sillä varmastikaan nouse uudelleen tunnin sisään. Sunnuntai-iltana en paljoa kävellyt, oli sellaista menoa. Joka hetkestä nautin. Olenko itsekäs?