Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon niin vauvaa, muita?

Vierailija
04.10.2012 |

Muita täällä joilla ei oikeastaan elämän sisältönä muuta kun ajatus oman lapsen saamisesta?

Mieskin on jo ihan väsynyt, kun ei lasta kuulu ja mun mieliala vaihtelee sen johdosta, aina kierron loppuvaiheessa olen "raskaana", teen negatestin ja angstaan pari päivää sen takia.

No, uutta pökköä pesään, toivoa, oireita raskautumisesta jne..

Kerran on ollut yli kaksi vuotta sitten alkuraskauden keskenmeno ja mulla on kummallinen "tunne" ja pelko siitä, että se oli sit ainoa kerta kun tulen olemaan raskaana :(

Ärsyttääkin jo vähän ne kommentit, kun sen jälkeen itkin, niin muut ihmiset sano vaan, että sit raskaudut helpommin jatkossa ja älä sure...!

Saako yleensä niin aikaisia, kuin 6 viikon keskenmenoja surra?

Se eka raskaus sai alkunsa vuoden sisällä ehkäisyn jättämisestä, mutta sen jälkeen ei edes haamuviivoja testiin ja rahaa on kulunut niihinkin jo varmaan parisataa egee.

Pakko kuitenkin testata, mulla ei mitenkään säännölliset kuukautiset oo koskaan ollu ja lapsettomuustutkimuksiin ollaan menossa kuukaudenpäästä.

Adoptio ei tule meidän kohdalla kyseeseen, tai sijaisperheenä olo.

Jotenkin nytkin niin toivoton olo, ja alan pikkuhiljaa kieltämään itseltäni edes ajatukset jotka liittyvät lapsen saamiseen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuitenkin testien tekemistä. Siitä on vielä pitkä matka hoitoihin. Ainakin sitten tiedätte, onko jossakin pienessä ja helpossa kohdassa vikaa. Monia "vikoja" voi korjata esim. lääkityksellä.

Meillä mies vastusti hoitoihin menemistä, mutta kun näki, miten joka kerta muserruin, suostui lopulta reilun kolmen vuoden jälkeen. Tulos oli paras mahdollinen ja pahin mahdollinen eli ei mitään näkyvää vikaa kummassakaan. Saatiin sitten hoidoilla kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla