Montako lasta? Haluatko vielä lisää? Ikäsi?
Kommentit (78)
Yksi lapsi, jolle toiveissa vielä parit sisarukset.
ja nämä ihanuudet taitavat riittää meille.
Mutta kovin kauan en aio enää yrittää.
Lapsia 0, en halua lapsia, ikää 27 vuotta.
Ei sisaruksia. Vanhemmat kuolee niin yksin järjestelee hautajaisia. Ei lohtua sisaruksista. Vastuutonta ja itsekästä haluta vai yksi!!! Tunnen kaksi ainutta lasta ja heidän kokemansa perusteella en ikinä voisi antaa ainoan lapsen kohtaloa kenellekään.
ei enempää meille, miehelle tehty vasektomia.
Lapsi 1. synt. v.1995, ikää minulla 20v
Lapsi 2. synt. v.1997, ikää minulla 22v
Lapsi 3. synt. v.1998, ikää minulla 23v
Lapsi 4. synt. v.2006, ikää minulla 31v
Lapsi 5. synt. v.2011, ikää minulla 36v
Ja nyt olen 37-vuotias, eikä lapsia ole enempää tulossa.
36v. ei ole yhtään eikä tule. Onnellisessa liitossa jo kuusi vuotta, kumpikaan ei vaan ole ikinä lapsia halunnut. Eipä tarvitse miettiä onko aikaa toisillemme.
..kuten pitäisi teillä KAIKILLA muillakin!
Luuletteko tekevänne jonkun uroteon? Sikiäminen onnistuu kaikilta - hiiriltä ja apinoilta. Katsokaa ympärille ja ottakaa vastuuta - ylenmääräinen sikiäminen on vastuutonta!!
ja ota lääkkeesi.
..ottaa ne lääkkeet? Mieluummin sterilisaatio tai ikuinen munalukko.
Oikeasti. Ihan samalla tavalla se sinun oman geeniperimäsi jatkaminen yhden lapsen osalta on vastuutonta ja itsekästä kuin meidän muidenkin joilla on enemmän lapsia (itselläni kaksi). Jos olet niin huolissasi maapallon kantokyvystä, olisit adoptoinut, niin oikeat hipit tekevät.
Ei sisaruksia. Vanhemmat kuolee niin yksin järjestelee hautajaisia. Ei lohtua sisaruksista. Vastuutonta ja itsekästä haluta vai yksi!!! Tunnen kaksi ainutta lasta ja heidän kokemansa perusteella en ikinä voisi antaa ainoan lapsen kohtaloa kenellekään.
Tunnen useita sisaruksellisia aikuisia, joille ihan muut kuin omat sisarukset ovat niitä ystäviä ja tukijoita vaikeillakin hetkillä. Tunnen useita riitaisiakin sisarusparvia. Ja viisaat vanhemmat joka tapauksessa järkkäävät elämänsä ennakkoon niin, ettei jälkipolvi joudu heidän kanssaan ongelmiin, oli lapsia sitten yksi tai enemmän.
3, ikää 28 ja voisin vielä tehdä lisää...
33- vuotias ja toivoisin vielä muutaman lapsen. Vakityökin löytyy ja koulutusta olen hankkinut mutta taidan alkaa yksityisyrittäjäksi tulevaisuudessa. Sen riskit ja hyödyt kiinnostaa, niin ja toivottavasti palkkaisi muutaman ihmisen siinä sivussa. :) Tämä siis ihan tuosta arvostelevasta keskustelusta, ok- asujalla ei ole mahdollisuutta elää sossun luukun kautta.
ikää 24 vuotta. Ei enempää. Ellei joku iltatähti sitten paukahda 10 vuoden päästä.
yksi lapsi, haluan toisen joskus. ehkä kolmannenkin.
Ikää 33v. Ehkä yhden haluaisin vielä. Saa nähdä.
lapsia viisi, mulla ikää 48 v ja ei todellakaan tule lisää :)
Nyt ootellaan vaan niitä mahdollisia lapsenlapsia.
Yksi lapsi, toinen tulossa.
Melko varmasti jää näihin kahteen.