Montako lasta? Haluatko vielä lisää? Ikäsi?
Kommentit (78)
en halua enempää, siksipä steriloitu vuosi sitten.
Sinä, joka purat pahaa oloasi meihin muihin sättimällä meitä tuntematta meitä vain sen perusteella, että haluamme useamman kuin yhden lapsen: me hoidamme omamme. Kuinka monta jonkun toisen lasta sinä hoidat? Sitten vasta voit heittää kiven, kun olet adoptoinut, kun olet sijaisvanhempi ja kun omia on 0 kpl. Yksi tai kymmenen, tasan yhtä itsekkäistä syistä ne lapset tehdään. Paitsi että kun hankitaan lapselle sisarus, se usein hankitaan myös sen lapsen takia.
Kannattaa hoidattaa se oma pää kuntoon, ettei se ainokainen joudu sitten mielenterveyspotilasta hoitaa yksinään ja ilman tukea.
Todellisuudessa epäilen, ettei meille kuitenkaan tule kuin 2 lisää. Mies ei halua neljää lasta.
olen 31 ja haluan ainakin yhden muksun vielä. Muutaman vuoden päästä ehkä.
2 lasta. Ainakaan tällä hetkellä ei ole suunnitteilla enempää lapsia.
..kuten pitäisi teillä KAIKILLA muillakin!
Luuletteko tekevänne jonkun uroteon? Sikiäminen onnistuu kaikilta - hiiriltä ja apinoilta. Katsokaa ympärille ja ottakaa vastuuta - ylenmääräinen sikiäminen on vastuutonta!!
sitten on lapsiluku täynnä meillä :) Ja ikää itsellä 30 v., mies vähän vanhempi.
Tällä hetkellä 1 lapsi, ikää on 24v.
Voipi pian olla, että ei ole toivoa lapsensaantiin, eikä ehkä myöskään halua...
Joskus haaveilin isosta perheestä
6 lasta, seitsemäs tulee vielä, sitten mies vasektomiaan. Ikä 36 v.
en tiedä, haluanko lisää lapsia. Juuri nyt en, mutta vielä en ole valmis piuhoja katkaisemaan..
Pitkään halusin vielä yhden lapsen, mutta kun kolmaskin täytti 4 vuotta, totesin, ettei enää. Näin on todella hyvä! Saavutin "rauhan" :)
2 lasta, ikää 24 ja nämä riittää.
En usko, että hankimme enempää, vaikka joskus leikittelen ajatuksella vielä yhdestä vauvasta. Mitä isommaksi kuopuskin kasvaa (kohta 3 v., isompi 6-vuotias), sitä epätodennäköisempää on, että jaksan enää "aloittaa alusta". Enkä tiedä, kuinka helposti sitä enää raskautuisikaan, vaikka aiemmat raskaudet ovatkin alkaneet helposti (takana myös yksi keskenmeno ennen toista lasta).
Täytin juuri 24v, minulla on kaksi lasta, kolmatta yritettiin vuosi ja nyt olen raskaana ihan alkumetreillä
..kuten pitäisi teillä KAIKILLA muillakin!
Luuletteko tekevänne jonkun uroteon? Sikiäminen onnistuu kaikilta - hiiriltä ja apinoilta. Katsokaa ympärille ja ottakaa vastuuta - ylenmääräinen sikiäminen on vastuutonta!!
tuon kirjoittajalla jää yhteen. Sen verran idioottia tekstiä tulee.
1 hoidoilla saatu lapsi ja toivoisin kovasti toista, mutta ei taida tulla... :'( Ikää 33 v.
(älkääkä kukaan sanoko, et vielähän sitä ehtii, siitä ei ole kiinni)
tavallaan haluaisinkin mut pelottaa, että saisinko enää tervettä ja miten jaksaisin taas väsymyksen ja yhtäaikaa murrosiät ym. ikää mulla paria kuukautta vaille 38v.
En halua enempää.